Sportbačiai: prie ko juos derina garsenybės ir mados pasaulio atstovės

Sportiniai bateliai jau seniai tapo tikru gatvės stiliaus akcentu, o ne tik sportui skirta avalyne. Šiandien juos, be sportinės aprangos, avime prie įvairaus tipo kelnių, džinsų, šortų, sijonų, suknelių, net paltų. Šio patogumo savo įprastame gyvenime neatsisako ir Holivudo garsenybės, žurnalų, tinklaraščių mados ir stiliaus redaktorės bei tiesiog madą mylinčios asmenybės.
Gatvės stilius: Karlie Kloss, Miroslava Duma, Veronika Heilbrunner, Alexa Chung
Gatvės stilius: Karlie Kloss, Miroslava Duma, Veronika Heilbrunner, Alexa Chung / Vida Press nuotr.

Nesvarbu, kiek jums metų. Sportiniai bateliai jau seniai tapo apavu, neturinčiu amžiaus cenzo. Ir vienu geriausių bei patogiausių dalykų visų mūsų gyvenime. Tikriausiai yra tekę išgirsti vyresnes moteris svarstant, ar sulaukus jų amžiaus dera avėti sportinius batelius prie kelnių ar džinsų, ką jau kalbėti apie sijoną. Žinoma! Kodėl gi ne. Šiais klausimais savęs tikrai nekankina nuolat fotografų persekiojamos Holivudo žvaigždės.

Vida Press nuotr./Jennifer Garner, Jessica Alba, Elsa Pataky, Sienna Miller
Vida Press nuotr./Jennifer Garner, Jessica Alba, Elsa Pataky, Sienna Miller

Kasdieniame gyvenime, ne tik eidamos į sporto klubą, sportinius batelius prie įvairiausios aprangos derina ir mados pasaulio atstovės: supermodeliai, dizainerės, žurnalų, tinklaraščių mados ir stiliaus redaktorės.

Vida Press nuotr./Alessandra Ambrosio, Kendall Jenner, Jenna Lyons, Sofia Richie
Vida Press nuotr./Alessandra Ambrosio, Kendall Jenner, Jenna Lyons, Sofia Richie

Jau keletą dešimtmečių sportinius batelius kuria ne tik sporto prekių ženklai. Šis pasaulis suviliojo ir aukštosios mados dizainerius. Pasak cnn.com, pirmieji į tai įsitraukė „Gucci“ mados namai, 1984 m. sukūrę itališkus teniso batelius. Juos papuošė „Gucci“ skiriamasis ženklas – žalia ir raudona juostelės, o ant liežuvio buvo įspaustas mados namų vardas.

Vida Press nuotr./Taylor Swift dėvi „Gucci“ sportinius batelius
Vida Press nuotr./Taylor Swift avi „Gucci“ sportinius batelius

Po dvylikos metų, 1996-aisiais, tai padarė didžioji provokatorė Muccia Prada. Iš pradžių sukurti buriuotojoms vėliau bateliai buvo perkurti prioritetą teikiant lengvajai atletikai.

2002 m. pirmą kartą bendrą produktą sukūrė sporto prekių ženklas „Adidas“ ir aukštosios mados dizaineriai – japonas Yohji Yamamoto ir amerikietis Jeremy Scottas. Puikus rezultatas lėmė trijulės bendradarbiavimą iki šių dienų. Ilgainiui tokių sporto prekių ženklų ir aukštosios mados dizainerių tandemų tik daugėjo.

2005-aisiais sportinius batelius sukūrė ir mados namai „Lanvin“. 2009 m. „Louis Vuitton“ žengė dar vieną žingsnį ir įsitraukė į kūrybos procesą su žymiuoju reperiu Kanye Westu. O štai 2011-aisiais moterų numylėtinis Christianas Louboutinas atidavė duoklę vyrams ir sukūrė pirmąją hitu tapusią kolekciją.

Vida Press nuotr./Kanye West avi „Louis Vuitton“ sportinius batelius
Vida Press nuotr./Kanye West avi „Louis Vuitton“ sportinius batelius

Cnn.com teigimu, sportinių batelių evoliucija ir jų populiarumo augimas lenkia bet kurio kito drabužio mados industrijoje. Tai galima laikyti vienu didžiausių pokyčių popkultūros pasaulyje per pastaruosius keletą dešimtmečių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis