Šis jaunas ir inovatyvus 2007 m. sukurtas prekės ženklas dar tik apšyla kojas Baltijos šalyse, tačiau, tikėtina, sulauks čia dėmėsio. Juk Italija Šiaurės šalyse, o ir visame pasaulyje, ne pirmą dešimtmetį siejama su geru skoniu, stiliumi ir mada.
Kad tai nėra tik tuščias, išsikvėpęs stereotipas, buvo galima įsitikinti ir ketvirtadienio priešpietę apžiūrint naujausių „Italia Independent“ kolekcijų gaminius.
Šio prekės ženklo kolekcijose akį traukia ikoniški ar net vintažu dvelkiantys, tačiau neretai įdomiai sušiuolaikinti modeliai – papildyti netikėtomis detalėmis, faktūromis, spalvomis. Žvilgsnį kausto ir puikiai suformuotos akinių linijos, išlaikytos proporcijos, inovatyvios medžiagos.
Renginio svečiai, tarp kurių šmėžavo ir vienas kitas žinomas veidas, smalsiai matavosi ne vieną modelį – ir korekcinių rėmėlių, ir akinių nuo saulės.
Kaip pasakojo kompanijos atstovai, šiais metais „Italia Independent“ kolekcija praturtinta daugybe naujų modelių ir, jų teigimu, šiuo metu tai yra viena didžiausių ir įvairiausių akinių rinkoje pristatomų kolekcijų.
Labiausiai „Italian Independent“ prekės ženklą pasaulyje išgarsino aksomo efektas (the velvet effect): kai medžiaga, panašia į aksomą, dengiami naujausių formų ir populiariausi kolekcijų modeliai. Nuolat tobulindama dizainą ir technologijas, kompanija kasmet „išgauna“ vis švelnesnį ir atsparesnį aksomo efektą, teigiama, jog tai išskirtinis bei stipriausias „Italian Independent“ bruožas.
Stileivų dėmesį traukia ir „Combo“ akinių nuo saulės linija, kurios modeliams charakteringos metalinės detalės ties smilkiniais ir plastiko frontalė. Pastaroji detalė suteikia rėmeliui šaltesnį, ypatingą retro įvaizdį.
Pagaliau karščiausia gamintojo naujiena – „Adidas Originals“ akinių kolekcija, pirmą kartą pasauliui pristatyta šių metų sausį „Opti-Munich“ parodoje Vokietijoje. Šią kolekciją įkvėpė kūrybiškumas ir „Adidas Originals“ gatvės stiliaus ekspresyvumas, o ją sudarantys akiniai nuo saulės sukurti iš lengvo polimero su guminėmis detalėmis.