Stilistė dalijasi patarimais rudeniui: karaliauja raudoni tonai ir skirtingų raštų dermė

Rugsėjis kartu su vėstančiais vakarais ir gamtoje besikeičiančiu koloritu taip pat skatina norą peržvelgti bei atsinaujinti savo drabužinę. Stilistės teigimu, svarbiausia – nevaržyti savęs ir leisti pasireikšti kūrybiškumui.
Rudens stilius
Rudens stilius / Pranešimo aut. nuotr.

„Tai laikas, kai galime laisviau miksuoti, derinti skirtingus raštus ir tekstūras. Mus išlaisvina sluoksniavimo galimybė, kuomet galima vadovautis kontrastų principu: šalia lengvų audinių puikiai tinka storesni, tvirtesnio audinio drabužiai“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja stilistė Viktorija Šaulytė-Mockė.

Toną diktuoja raudoni atspalviai

Pasak stilistės, šį rudens sezoną topuose karaliauja raudonos spalvos atspalviai.

„Aukštosios mados podiumuose bei parduotuvių lentynose šį sezoną itin dažnai galime pamatyti raudoną, bordo, kitaip vadinamą vyno, spalvas. Mano nuomone, jas labai lengvai galima įsivesti į kasdieninių drabužių lentyną. Tai gali būti švarkelis ar skarelė, plaukų juosta ar kojinės“, – vardija V. Šaulytė-Mockė.

Kartu su raudonais atspalviais moterys gali derinti pilkos, pastelinės rožinės, žemės spalvų drabužius. Taip pat galima atsisukti ir į gamtos pokyčius, jie mums puikiai diktuoja visas gražiausias madas, įsitikinusi stilistė.

Asmeninio archyvo nuotr./Stilistė Viktorija Šaulytė
Asmeninio archyvo nuotr./Stilistė Viktorija Šaulytė

Tai, kad lietuvės noriai į savo spintas įsileidžia pastelinių spalvų drabužius, patvirtina ir prekybos tinklo „Pepco Group“ komercijos direktorė.

„Ieškodamos laisvalaikio drabužių rudeniui, moterys ir merginos prioritetą teikia natūralioms medžiagoms, patogumui, patrauklioms kainoms. Prislopintų „rudens spalvų“ drabužius lengva derinti tarpusavyje, todėl tai – dar vienas svarbus kriterijus renkantis. O siekiant pasiruošti permainingiems rudens sezono orams, itin dažnai įsigyjamos liemenės“, – pristato Agnieszka Jaworska.

Rudens sezoną šildo kailiai ir austiniai raštai

Tam, kad rudens sezoną netrūktų šilumos, stilistė pataria išsirinkti ir naują švarką ar megztinį.

„Kartu su rudeniu į mūsų spintas gali sugrįžti ir dideli megztiniai, tvido audinio švarkai, dirbtinis kailis, 70-ųjų boho stilistika. Vis dar iš populiarumo viršūnių nesitraukia tigro bei leopardo raštai, šios stilistikos drabužiai ir toliau atras vietą rudens garderobe. Jie puikiai atrodo su sezono populiariąja raudona spalva“, – rekomenduoja V. Šaulytė-Mockė.

Pranešimo aut. nuotr./Rudens stilius
Pranešimo aut. nuotr./Rudens stilius

O kalbėdama apie audinių derinimą tarpusavyje, pašnekovė siūlo nebijoti balansuoti tarp storesnio ir plonesnio audinio, grubesnio ir lengvesnio silueto.

„Tai padeda sukurti balansą derinyje. Didelį megztinį ar džemperį galima derinti su lengvo audinio suknele ar sijonu. Nėriniuotą suknelę ar palaidinę – su kaubojiškais bateliais ir švarkeliu. Tvido švarkelį – su klostuotu sijonu arba languotą sijoną su marškinukais“, – dalijasi stilistė.

Stilių išbaigs tinkami aksesuarai

Dėliojant rudens sezono derinius, stilistė kviečia nepamirti ir aksesuarų.

„Aksesuarai gali puikiai papildyti kiekvienos dienos stilių. Skrybėlės, galvos juostos, kaspinai, rankinės, dirbtinio kailio dideli šalikai, boho stiliaus aksesuarai – visa tai gali tapti kiekvienos moters aprangos akcentais“, – pataria V. Šaulytė-Mockė.

Pranešimo aut. nuotr./Rudens stilius
Pranešimo aut. nuotr./Rudens stilius

Ji atkreipia dėmesį, kad ieškodama praktiškumo ir stiliaus, moteris puikiai atrodys su didele rankine, kurioje gali tilpti visi reikalingi daiktai, netgi švarkelis ar bateliai vakarui.

„Tegul ruduo atneša daugiau pasitikėjimo ir tikėjimo. O jei diena niūresnė, pasidažykime raudonai lūpas ar nagus ir padarykime ją ryškesne savo buvimu”, – šypsosi stilistė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis