Šukuosena, kurią šį pavasarį ir vasarą matysime dažnai: amžius jai – ne riba

Viena ikoniškiausių šukuosenų, kuri populiari ir tarp pasaulinio garso įžymybių, ir tarp paprastų moterų, yra klasikinis „bobas“. Tačiau ateinantį šiltąjį sezoną jis turės akivaizdų konkurentą. Tai – „barokinis bobas“ (angl. baroque bob)
Šukuosenos
Šukuosenos / Unsplash nuotr.

Kaip rašo „British Vogue“, plaukų stilistė Francescos Inverarity neabejoja, kad ši šukuosena ateinančią vasarą karaliaus Europos miestuose.

„Barokinis bobas“ labai priklauso nuo džiovinimo ir apdailos. Tai paprastas, bet struktūrizuotas kirpimas, kuris formuojamas į erdvias skulptūriškas bangas. Paprastai tokio stiliaus šukuosena formuojama iš plaukų, kurie yra pakerpami šiek tiek aukščiau pečių. Jis turi ilgesnius, laisvesnius sluoksnius, kurie suteikia daugiau universalumo formuojant šukuosenos stilių“, – kalbėjo stilistė, pridurdama, kad tokia šukuosena iškart suteikia žavesio ir rafinuotumo.

Iš tiesų „barokinis bobas“ yra viena iš klasikinių „bobo“ formų. Panašias šukuosenas mėgo Holivudo dievaitės Marilyn Monroe ir Rita Haywoth. Tiesa, šių dienų „barokinis bobas“ – laisvesnis ir lengvesnis. Visgi, akivaizdu, jog tai – moteriškumo suteikianti šukuosena.

Stilistai juokauja, kad pagaliau galės moteris sušukuoti. Nes praėjusių metų vasarą karaliavo natūralizmas – stilingiausios moterys rinkosi ir akcentavo viską, kas nesušukuota, santūru, sukurta tarsi be pastangų.

„Barokinis bobas“ yra šukuosena, iš kurios matyti, jog lankėtės salone. Plaukai atrodo „sutvarkyti“, bet gerąja prasme. Skirtingai nei pernai vasarą, šiemet matysime mažiau nesutvarkytos plaukų tekstūros. Bus daugiau pilnų, žvilgančių ir seksualių plaukų“, – teigė „British Vogue“ pašnekovė.

Pasak jos, ši šukuosena neturi amžiaus cenzo: taip apsikirpusios puikiai jausis tiek studentės, tiek ir vyresnio amžiaus moterys.

„Klasika yra klasika“, – apie naują šukuosenos tendenciją teigia stilistė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis