Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Sukūrė marškinėlius, raginančius kalbėtis apie jausmus

Atviras pokalbis apie savo jausmus – pirmas žingsnis pasirūpinti savo emocine sveikata. Taip sako emocinę paramą teikianti „Jaunimo linija“, su menininku Algiu Kriščiūnu pristačiusi marškinėlius „Iš širdies“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Jaunimo linijos“ ir Algio Kriščiūno sukurti marškinėliai
„Jaunimo linijos“ ir Algio Kriščiūno sukurti marškinėliai / „Newmood“ nuotr.

Ant marškinėlių pavaizduota upė ir du jaunuoliai, bandantys susisiekti vienas su kitu.

„Gyvenimas kartais užstringa: tada jautiesi tarsi vienišas vaikas, paliktas kitoje upės pusėje. Ir imi laukti laivo, nors mažo laivelio, su laišku, su šiltais žodžiais, kurie tave paguostų ir pasakytų, kad esi reikalingas.

Mes visi esame „kitoje upės pusėje“, todėl geriausia, ką galime, – siųsti vieni kitiems „pokalbių laivelius“.

Mes visi esame „kitoje upės pusėje“, todėl geriausia, ką galime, – siųsti vieni kitiems „pokalbių laivelius“. Dabar kaip niekad mums reikia kalbėti ir išklausyti“, – apie savo pokalbių iš širdies interpretaciją pasakoja menininkas A.Kriščiūnas.

Marškinėliai yra plačios „Jaunimo linijos“ organizuojamos akcijos „Pokalbiai iš širdies“ dalis. „Ją organizuodami norime paskatinti Lietuvos žmones kalbėti – su draugais, pažįstamais, artimaisiais. Įsigydami marškinėlius iš „Newmood“ ne tik skleisite žinią, bet ir paremsite „Jaunimo liniją“, – sako organizacijos vadovė Greta Laukaitienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos