Supermodelių ir aktorių vizažistė įvardijo geriausias kosmetikos priemones

Londone gyvenanti vizažo meistrė ir buvusi stilistė Emma Day keliauja po visą pasaulį gražindama tokias žvaigždes kaip supermodeliai Karlie Kloss ir Bella Hadid, aktorės Isla Fisher, Judi Dench, Maisie Williams ir net aktorius Tomas Hanksas. Tad ji tikrai žino, kuris produktas vertas savo vardo, ir atskleidžia, ką ji, turinti galimybę išbandyti daugybę kosmetikos priemonių, renkasi naudoti.
Vizažistė Emma Day, modelis Bella Hadid, aktorė Judi Dench
Vizažistė Emma Day, modelis Bella Hadid, aktorė Judi Dench / „Facebook“ ir Vida Press nuotr.

Raudonojo kilimo žvaigždes gražinanti, septynis kartus Kanų kino filmų festivalyje dirbusi vizažistė gauna daugybę produktų, kuriuos gali išbandyti. Tačiau, kaip pati teigia, yra tik vienas, kurį ji naudoja kasdien – tai atspalvį turintis kremas su apsauga nuo saulės „The Sarah Chapman Skin Insurance SPF“, rašo Businessinsider.com.

A post shared by Emma Day (@ladydaymakeup) on

Ji taip pat vertina „Omorovicza Blue Diamond“ paakių kremą (ir serumą).

A post shared by Emma Day (@ladydaymakeup) on

„Sisley“ ir „Tata Harper“ produkciją.

A post shared by Emma Day (@ladydaymakeup) on

Taip pat „Chanel Vitalumière“ serumą ir makiažo pagrindą. „Būtent šį makiažo pagrindą naudoju daugeliui savo klientų. Tada jų oda atrodo labai skaisti, graži, net jei iš tiesų tokia nėra. Tai puiki priemonė išgauti būtent tokį efektą“, – teigė vizažistė.

A post shared by Emma Day (@ladydaymakeup) on

Paklausta, ką pasirinktų, jei galėtų naudoti tik vieną produktą, E.Day atsakė, kad veikiausiai tai būtų geras serumas. „Man serumai patinka kur kas labiau nei drėkinamieji kremai, nes jie labiau koncentruoti“, – sakė vizažo meistrė ir pridūrė, kad serumą galima naudoti visam veidui, tiesa, jo reikės gana nemažai, jei jūsų oda itin sausa.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis