Iki konkurso finalo kas savaitę pristatysime jums po keletą „Injekcijos“ dalyvių.
Susipažinkite su 2RU2RA, Modesta Kremeryte ir Deividu Katkumi / „Kremer‘‘ ir Rugile Gumuliauskaite.
2RU2RA
Tai konceptualios mados prekės ženklas, kuriamas Olgos Filatovos Kontrimienės, Airidos Skrickienės bei Miglės Janušaitės.
Pirmą kartą šis trejetas buvo pastebėtas 2014 metais TV projekte „Mados teismas“ su kolekcija „Half“ ir tapo pirmos vietos laimėtojais. Tais pačiais metais merginos įkūrė daug dėmesio sulaukusį prekės ženklą skambiu pavadinimu – 2RU2RA bei pristatė pirmąją šio ženklo kolekciją „Anatomic“. Ankstyvą rudenį startavęs prekės ženklas pasiūlė: palaidines ir sukneles, puoštas drąsiais, net šokiruojančiais, anatomijos vadovėlių inspiruotais piešiniais, primenančiais apsilankymą rentgeno kabinete. Siurrealistiniai piešiniai ant audinio greitai užkariavo gerbėjų širdis bei tapo neatskiriamu 2RU2RA braižu.
„Mus dažnai giria už stiprų, sėkmingą startą – su daugeliu užduočių pradžioje išties sėkmingai susitvarkėme. Mums įdomu toliau vystyti šį prekės ženklą ir stebėti, kas iš šio potencialo galėtų išaugti ateityje, o ne tūpčioti vietoje plojant rankomis dėl pirmųjų mūsų darbo vaisių. Visi mūsų komandos nariai viena ar kita forma „serga“ perfekcionizmu, tad nuolat degame troškimu pasiekti daugiau, padaryti geriau“.
Konkursui „Injekcija“ 2RU2RA pateikia naujausią savo kolekciją „Painted Black“: klampią, tamsią, intensyvią, juodą, kartais atskiestą vandeniu... ir skysčio pavidalu įrėmintą stikle.
Modesta Kremerytė ir Deividas Katkus / „Kremer“
Ir Modesta Kremerytė, ir Deividas Katkus baigė Eduardo Balsio menų gimnaziją ir vėliau mokėsi dizaino Vilniaus dizaino kolegijoje ir Vilniaus kolegijoje. Pirma kartą „Kremer“ drabužių liniją atspindinti kolekcija pristatyta „Now Japan“ festivalyje 2016 m., o lapkričio 24-ąją bus parodyta „Injekcijos“ finale.
„Ši kolekcija atspindinti patį „Kremer‘‘ aprangos vardą, kuris išplėtotas atkreipiant dėmesį į šiuolaikines mados tendencijas bei vyraujančią subkultūrų samplaiką. Šitaip neatsiejama įtaka atkeliavo iš japonų subkultūros vadinamos „harajuku‘‘. Harajuku mada – tai neįprastas stilių mišinys, jį japonai atrado, norėdami nepriklausyti visuomenei, pasipriešinti taisyklėms, kurios taip svarbios jų tradicijose. Pati kolekcija atspindi šiuolaikinės visuomenės vartotojiškumą, norą išsiskirti. Ši stilių samplaika atsispindi mūsų kolekcijoje per tradicišką japonų stilių kimono kirpimą, sluoksniavimą ir taip pat daug detalių, atkeliavusių iš kitų subkultūrų. Pasitelkus „over size“ stilistiką sukuriamas erdvės tarp kūno ir drabužio pojūtis, kuris žymi norą būti laisvam ir neapribotam“.
Rugilė Gumuliauskaitė
Rugilė Gumuliauskaitė šiuo metu – Vilniaus dailės akademijos tekstilės specialybės magistro studijų studentė, 2015-aisiais baigė Vilniaus dizaino kolegiją. Mergina praktikavosi dizainerės Lilijos Larionovos komandoje, „LT Identity“ studijoje, jos darbai pristatyti tarptautinėje parodoje, skirtoje regėjimo negalią turintiems žmonėms „Objektai, kuriuos galima liesti 2“.
Konkursui „Injekcija“ pristatomos kolekcijos idėja – ėjimas drauge su gamta, ir šios kolekcijos žmogus tam paklūsta.
„Gamta yra vienas pagrindinių elementų, inspiruojančių kurti dizaino objektus. Kolekcijoje analizuojama žmogaus ir gamtos sąsaja, kokią reikšmę turi gamtos motyvai bei estetinių minčių raida. Kūrybos idėja atkeliauja iš visuomenės, kultūros ir aplinkos, todėl siekiama įsigilinti į skirtingus elementus ir gauti tikrai išieškotą rezultatą per konstrukciją ir struktūrą. Man svarbu, jog polinkį išsiskirti nurodytų tokie veiksniai kaip subtilumas, formų naujumas, praktiškumas.
Žmogus – daugialypė asmenybė, kurios stiprybė ir ramumas slypi viduje. Tai žmogus, kuris nesiekia išsiskirti iš minios iššaukiančiais, ryškiais rūbais. Kolekcijoje išaukštinama gamta, tačiau nesiekiama jos tiesmukai atkartoti per formą. Subtiliai ieškoma balanso tarp gamtos elemento ir jo išraiškos kaip dizaino objekto. Tai perteikiama spalvų ir formų pagalba, kurios yra aliuzija į tam tikrus gamtos elementus. Modeliai nėra perkrauti papildomomis dekoratyviomis detalėmis“.
Kitas „Injekcijos“ finalininkų rinkinys ir jų kolekcijų pristatymai – jau kitą savaitę, lapkričio 16-ąją.