Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tarp „Greenpeace“ kampaniją reklamuojančių žvaigždžių – ir mados pasaulio garsenybės

Keliasdešimt Didžiosios Britanijos žvaigždžių iš muzikos, kino, meno ir mados pasaulio pozavo naujausiai „Greenpeace“ reklaminei kampanijai, raginančiai išsaugoti Arktį (kampanija pavadinta „Save The Arctic“). Tarp įžymybių, kurios nuotraukose vilki dizainerės Vivienne Westwood kurtus marškinėlius, galima išvysti modelius Kate Moss, Sienną Miller, Naomi Campbell, Lily Cole, pačią Westwood, taip pat dizainerę Stellą McCartney.
Kate Moss, Naomi Campbell ir Vivienne Westvood „Greenpeace“ kampanijoje
Kate Moss, Naomi Campbell ir Vivienne Westvood „Greenpeace“ kampanijoje / Greenpeace/Andy Gotts nuotr.

Žymaus britų fotografo Andy Gotts'o darytose nuotraukose įžymybės atrodo kasdieniškai ir žmogiškai, be įmantraus makiažo ar sceninio spindesio. Kai kurios jų pozuoja ramiais veidais, susikaupusios, kitos šiek tiek flirtuoja su fotokamera ar šypsosi į objektyvą. 

Tarp mados industriją atstovaujančių veidų reklaminėje kampanijoje taip pat galima išvysti ir besilaukiantį modelį Erin O'Connor, modelį, aktorę ir mados ikoną Sieną Miller, motiną ir dukrą – buvusį ir esamą žymius modelius – Jerry Hall ir Georgią May Jagger.

Greenpeace/Andy Gotts nuotr./Modelis Georgia May Jagger
Greenpeace/Andy Gotts nuotr./Modelis Georgia May Jagger

Visos šios reklaminės kampanijos, raginančios susirūpinti Arkties išsaugojimu, nuotraukos ateinančias dvi savaites bus eksponuojamos Londono metro „Waterloo“ stotyje, esančioje netoli naftos kompanijos „Shell“ pagrindinės būstinės Didžiojoje Britanijoje.

TAIP PAT SKAITYKITE: Geriausiо 2015 m. jaunojo dizainerio kolekciją įkvėpė Ebolos virusas

„Greenpeace“ šia reklamine kampanija ragina Londono gyventojus pasirašyti peticiją, nukreiptą prieš naftos kompanijų veiksmus, turinčius tragiškų padarinių Arkčiai (tai sritis aplink Šiaurės ašigalį, sudaryta iš Arkties vandenyno ir trijų aplinkinių žemynų pakraščių). Tikimasi, jog pasitelkus ryškiausias Didžiosios Britanijos pramogų ir meno pasaulio žvaigždes ilgainiui pavyks surinkti net 10 milijonų parašų.

Pamatykite visas reklaminės kampanijos nuotraukas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai