Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba

Bendros kolekcijos kartu su žinomais prekių ženklais vienai žymiausių Lietuvos dizainerių Agnei Kuzmickaitei nėra naujiena, tačiau iki šiol įgyvendinti projektai nebūdavo tiesiogiai susiję su mada. Kaip pasakoja dizainerė, imtis bendros kolekcijos su „Utenos trikotažu“ paskatino ne tik tiesioginė sąsaja su jos pačios kūryba, bet ir noras ja pasidalyti su tais, kurie paprastai neleidžia sau įsigyti dizainerio kurtų drabužių. Agnės Kuzmickaitės kurti drabužiai papildė bendrovės kuriamo prekių ženklo UTENOS asortimentą.
Agnė Kuzmickaitė
Agnė Kuzmickaitė / Partnerio nuotr.

„Pati daug dirbu su trikotažu, jis artimas mano stiliui, todėl sulaukusi pasiūlymo sukurti bendrą kolekciją su „Utenos trikotažu“ labai apsidžiaugiau. Be to, šis gamintojas man artimas nuo vaikystės – pamenu, šalia mūsų namų buvo „Utenos trikotažo“ parduotuvė, kurioje mama ir močiutė dažnai ką nors nupirkdavo. Jau tada buvo vertinama jų kokybė, kuri išliko iki šiol“, – prisimena Agnė Kuzmickaitė.

Partnerio nuotr./„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba
Partnerio nuotr./„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba

Suknelės, apatiniai, miego ir laisvalaikio drabužiai

Naujoje kolekcijoje gausu elegantiškų suknelių tiek šventėms, tiek kasdienai. Vienspalvės, margintos drugeliais ar originaliais leopardo bei rožių raštais – iš viso 10 skirtingų modelių. „Suknelė yra labai funkcionalus drabužis. Nusiperki vieną daiktą, o turi visą eilutę. Priderinus skirtingus aksesuarus, galima su tuo pačiu drabužiu kaskart atrodyti vis kitaip“, – sako A.Kuzmickaitė.

Partnerio nuotr./„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba
Partnerio nuotr./„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba

Neatsiejama UTENOS asortimento dalis – kokybiški ir ypatingai patogūs miego bei apatiniai drabužiai. Agnės Kuzmickaitės apatinių kolekcija išsiskiria originaliais raštais, sportiniu stiliumi ir viena ypatinga detale. „Dėka ilgametės „Utenos trikotažo“ patirties mums pavyko įgyvendinti tokias idėjas, kurioms dėl tam tikrų gamybinių niuansų tikriausiai nesiryžčiau savarankiškai. Efektinga plačios gumos dekoracija, kuri puošia apatinių ir laisvalaikio drabužių liniją, yra viena iš jų.

Partnerio nuotr./„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba
Partnerio nuotr./„Utenos trikotažas“ savo asortimentą papildė dizainerės Agnės Kuzmickaitės kūryba
VIDEO: Progai nepavaldūs drabužiai: Agnės Kuzmickaitės naujos kolekcijos apžvalga

Deriniai mamai ir dukrai

Dizainerės pageidavimu pora suknelių modelių pritaikyti ir mažosioms fashionistoms. „Jaučiu silpnybę vaikiškiems drabužiams, jų dažnai pageidauja ir mano klientės. Pasipuošti vienodomis suknelėmis su savo dukra – tikriausiai kiekvienos mamos svajonė, tik ne visada paprasta tokius derinius atrasti. Šioje kolekcijoje pagalvojome ir apie tai“, – šypsosi Agnė Kuzmickaitė, su dukra jau spėjusi pasimatuoti derančias sukneles iš naujos kolekcijos.

Partnerio nuotr./Agnė Kuzmickaitė su dukra
Partnerio nuotr./Agnė Kuzmickaitė su dukra

Nuo podiumo – į žmonių drabužines

Paklausta, kurie kolekcijos modeliai jai pačiai labiausiai prie širdies, Agnė Kuzmickaitė išskirti vieno nenorėtų. „Aš tiesiog džiaugiuosi bendru projektu, su kuriuo dirbome bene metus. Išskirti galėčiau nebent siuvinėtas drugelio formos apykakles. Mano asmeninėje kolekcijoje tokios pat apykaklės siuvamos iš atlaso medžiagos, o šįkart tą pačią formą ir technologiją pritaikėme trikotažui. Kainos atžvilgiu pirkėjui tai žymiai patraukliau. Galima sakyti, kad tai yra vadovėlinis pavyzdys, kaip mada nuo podiumo atsiranda paprastų žmonių drabužinėse“, – pasakoja A.Kuzmickaitė.

Partnerio nuotr./Agnė Kuzmickaitė
Partnerio nuotr./Agnė Kuzmickaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?