Užrašai ir paveikslėliai ant drabužių: kas šiuo metu madinga?

Atrodo, jog įvairios iliustracijos ir užrašai ant marškinių, kelnių bei aksesuarų yra tapę neišdildomu drabužių priedu, o kartais net neįsivaizduojame rūbo, kuris tokio atributo neturėtų. Net minimalizmo dvasios persmelktų drabužių garderobe, regis, nedažnai atrasime vienspalvius marškinėlius ar bluzoną.
Drabužiai su užrašais ir paveikslėliais
Drabužiai su užrašais ir paveikslėliais / Vida Press nuotr.

Užrašai gali nešti svarbią žinutę

Tai ypač įvairi tendencija, kadangi ant drabužių esančios frazės gali būti tiek lengvo turinio, nenešančios jokios žinutės, tiek įvairūs pareiškimai, kurių užduotis atkreipti dėmesį į konkrečią socialinę, politinę ar kitokią problemą, iššūkį.

Bene ryškiausias tokios aiškiai išartikuliuotos socialinės žinutės pavyzdys aukštosios mados lauke – prieš kelerius metus „Dior“ pristatyti marškinėliai su užrašu „We should all be feminists“ (liet. Mes visos turėtume būti feministės). Pataikę ant tuo metu aktualia tapusios feminizmo bangos, marškinėliai sulaukė nevienareikšmiškų reakcijų. Vis dėlto užduotį jie pasiekė – sufokusavo dėmesį, paskatino kalbas.

Ideologinis tekstas ar nešamos žinutės turinys gali papuošti drabužio audinį, jeigu tam visuomenės erdvėje susidaro tinkamos aplinkybės. Neretai tai susilaukia prieštaringų vertinimų, tačiau kartu atkreipia dėmesį bei iššaukia diskusiją.

Kitas madingas užrašų tipas – miestų, lokacijų, geografinių vietovių pavadinimai. Dažniausiai toks užrašas puošia megztinius bei marškinėlius. Ypač populiarūs Jungtinių Amerikos Valstijų vietovių pavadinimai (New York, Los Angeles, Brooklyn, Seattle, Chicago) bei kai kurių Europos miestų ar regionų užrašai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis