Vaizdo pamoka su „Let's HA!R“: kaip supinti „žuvies uodegą“

Įvairiausios kasos, kuodukai, pynimai dabar labai madingi. Tai įrodė ir praėjusį sekmadienį „Oskarų“ ceremonijoje pasirodžiusios žvaigždės. Geriausia tai, kad tokios šukuosenos tinka tiek ant raudonojo kilimo, tiek vakarėlyje, tiek gatvėje. Jūsų dėmesiui – antroji projekto „Let's HA!R“ kūrėjos Agnės Kanapeckaitės pamoka. Šįkart mokysime, kaip supinti patobulintą „žuvies uodegą“.

Šukuosenų meistrė Agnė Kanapeckaitė dirba komunikacijos srityje, o kasų pynimas ir šukuosenų kūrimas jaunai moteriai yra malonus hobis ir būdas pasireikšti.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Agnė Kanapeckaitė
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Agnė Kanapeckaitė

Nors „išvirkštinę kasą“ iš pirmosios vaizdo pamokos gali susipinti ir trumpesnių plaukų savininkės, šioje pamokoje pristatoma šukuosena pavyks turinčioms ilgesnius plaukus, nes pinami jie smarkiai sutrumpėja.

Agnė pirmiausia suskirsto modelio Gerdos Mažilytės plaukus į tris dalis ir iš gale esančių plaukų susuka didelį kuodą, kuris netrukus bus papuoštas dviem kasomis iš šono. Tokios kasos angliškai vadinamos „fishtail braids“, mes tai vadiname taip pat – „žuvies uodegomis“.

Prieš sukant kuodą Agnė pataria šiek tiek pavelti plaukus, kad jie kuriant šukuoseną neišslystų. Tuomet iš šonų pinamos dvi vienodos „žuvies uodegos“.

Pinti iki plaukų galiukų jų nereikia, nes kasų galai bus paslėpti kuode. Galiausiai plaukai apipurškiami laku, kad tvirtai laikytųsi.

Rezultatas – rafinuota, įspūdinga šukuosena.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Gerda Mažilytė
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Gerda Mažilytė

Galbūt pradžioje toks kasų pynimas pasirodys gana sudėtingas, vis dėlto pasitreniravus „žuvies uodegą“ galima supinti ne tik draugei ar sesei, bet ir pačiai sau.

VIDEO: Šukuosenos formavimo pamoka: „žuvies uodega“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis