Vakarietišką madą įkvepia Rytų kultūra: įsitvirtina uždengto kūno ir plaukų tendencija

Globalus amžius atneša gausybę naujovių ir permainų į visas kultūros, meno, savirealizacijos sritis. Gyvename laikais, kai Rytų kūrėjų darbai neretai būna persmelkti iš Vakarų atskriejančių idėjų užuomazgomis ir atvirkščiai – ribos tarp to, kas grynai rytietiška arba vakarietiška yra nors ir ne visai išnykusios, bet tikrai gerokai pablukusios.
Rytų kultūra įkvepia vakarietišką madą
Rytų kultūra įkvepia vakarietišką madą / Vida Press nuotr.

Prasideda nauja mados era

Menininkai nuolat tarpusavyje bendradarbiauja, o vitališkas idėjinių mainų procesas vyksta ir be kūrėjų įsitraukimo. Skirtingos koncepcijos atkeliauja iš vieno kontinento į kitą kelių dienų ar netgi valandų laikotarpyje. Tad tai, kas tampa populiaru vienoje šalyje, neužtrunka tapti matoma ir žinoma visur.

Turbūt retas bent kiek mada besidomintis žmogus nestebėjo rudenį praūžusio „Met Gala“ renginio ir neapžiūrinėjo ant podiumo besidriekusių įspūdingų apdarų. Būtent šiemet viena apranga sulaukė gerokai daugiau dėmesio nei likusieji ir tai įvyko ne dėl apnuoginto kūno ar beprotiškai didelių dekoracijų.

Vida Press nuotr./Kim Kardashian
Vida Press nuotr./Kim Kardashian

Priešingai – aplinkinių akis dėl savo uždarumo ir jokių pridėtinių elementų nenaudojimo prikaustė „Balenciaga“ mados namų kūrinys, kurį dėvėjo Kim Kardashian.

Nuo galvos iki kojų elastiniu audiniu aptrauktas Kim kūnas tapo interneto juokelių, tačiau kartu ir susižavėjusiųjų liaupsių taikiniu. Skeptikai teigė, jog tai nesąmonė, absurdas, kvailystė, bet netrūko ir manančių, kad toks įvaizdis yra naujos eros madoje pradžia, šviežios ateities krypties gairių nubrėžimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis