„Kai kalbame apie aukštąją madą, mes kalbame apie sapnus. Tačiau sapnai yra pasąmonės išraiška. Iš tiesų kalbame apie laisvę išreikšti save“, – dizainerį cituoja vogue.com.
P.Piccioli atvirauja apie mados nesąžiningumą: „Aš nekenčiu, kai žmonės kalba apie „istorijos pasakojimą“. Aš nesu pasakotojas. Aš nemanau, kad Cristóbalis Balenciaga, Saint Laurentas, Charlesas Jamesas ir kiti galvojo apie kažkokias istorijas, kurdami sezonines kolekcijas.“
Dizaineris kalba apie formų ir emocijų tyrinėjimą, ieškant įvairovės ir būdų, kaip tuos sumanymus įgyvendinti.
Todėl tik „Valentino“ drabužių dėvėtoja gali įvertinti tuos ypatumus: ilgas pirštines, 3D raukinius, burbulus, kaspinus ir, žinoma, „Valentino“ pamėgtą raudoną spalvą.
Taip pat kolekcija užburia ir kitomis spalvomis bei jų deriniais: purpurinė, rožinė, mėtinė, balta, juoda.
Ir, žinoma, kaip nepastebėti ilgiausių auskarų su plunksnų šluotelėmis!