„Valentino“ dizaineris: aš nesu istorijų pasakotojas – tiesiog ieškau būdų, kaip įgyvendinti sumanymus

„Valentino“ mados namų kūrybos vadovas Pierpaolo Piccioli įstvirtina savo stilistiką. Jo naujausiose aukštosios mados kolekcijoje matome savitą struktūrą, linijas, spalvų bei skirtingų raštų derinius.
„Valentino“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Valentino“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

„Kai kalbame apie aukštąją madą, mes kalbame apie sapnus. Tačiau sapnai yra pasąmonės išraiška. Iš tiesų kalbame apie laisvę išreikšti save“, – dizainerį cituoja vogue.com.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dizaineris Pierpaolo Piccioli
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dizaineris Pierpaolo Piccioli

P.Piccioli atvirauja apie mados nesąžiningumą: „Aš nekenčiu, kai žmonės kalba apie „istorijos pasakojimą“. Aš nesu pasakotojas. Aš nemanau, kad Cristóbalis Balenciaga, Saint Laurentas, Charlesas Jamesas ir kiti galvojo apie kažkokias istorijas, kurdami sezonines kolekcijas.“

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Valentino“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Valentino“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Dizaineris kalba apie formų ir emocijų tyrinėjimą, ieškant įvairovės ir būdų, kaip tuos sumanymus įgyvendinti.

Todėl tik „Valentino“ drabužių dėvėtoja gali įvertinti tuos ypatumus: ilgas pirštines, 3D raukinius, burbulus, kaspinus ir, žinoma, „Valentino“ pamėgtą raudoną spalvą.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Valentino“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Valentino“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Taip pat kolekcija užburia ir kitomis spalvomis bei jų deriniais: purpurinė, rožinė, mėtinė, balta, juoda.

Ir, žinoma, kaip nepastebėti ilgiausių auskarų su plunksnų šluotelėmis!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų