Nuo šiol kiekvieno sezono tendencijas pristatanti „Pop Up“ iniciatyva per vasarišką renginį lankytojus ketina supažindinti su naujausiomis stilingo, atostogų ritmu dvelkiančio gyvenimo tendencijomis. Neatsitiktinai pasirinkta vasaros koncepcija šį kartą nukreipta į atostogas, lengvus ir nevaržančius daiktus. Apsilankę Palangos „Kablyje“ turės išskirtinę galimybę įsigyti garsių lietuviškos mados kūrinių „sample sale“ erdvėje ir rinktis asortimentą, kurį pristatys daugiau kaip 50 skirtingų mados ir gyvenimo būdo prekių ženklų.
Vasaros įkvėpta mada
„Pop Up“ iniciatyvos bendraautorės tikina, kad šiemet nemažas skaičius mados kūrėjų darbų orientuotas į nesenstančią madą ir universalumą. Tarp gausos stilingų daiktų tiek moterims, tiek vyrams savo naujausią pavasario-vasaros kolekciją pristatys žinomas mados prekių ženklas „Undress“.
Pasak jo įkūrėjos Anos Savickos, „Undress“ sukneles merginos renkasi įvairioms progoms. Puošni, kartais dekoruota minimalistinėmis detalėmis, lengvo silueto moteriškumą pabrėžianti suknelė šį kartą įgis naują, geriausios atostogų draugės, vardą.
Mėgstančioms moteriškus universalius daiktus „Vasaros Pop Up“ organizatoriai pažers ir daugiau naujienų. Prie gausaus dalyvių būrio šią vasarą tradiciškai prisijungia ir žymios mados kūrėjos Renata Mikailionytė, Lilija Larionova, Diana Paukštytė bei tokie prekių ženklai kaip „Ms.Mermaid“, „erikahoc“, „atsikeli ir varai“, „Mellow“, „Zefyras“, „Tegul bėga“ ir kiti.
Be visiems puikiai pažįstamų prekių ženklų, bus ir rinkoje mažiau žinomų mados kūrėjų. Vienas tokių – drabužių prekių ženklas „Rudnė“, raginantis įsimylėti stilių ir komfortą. Natūralių audinių sukneles ir palaidines pristatantys kūrėjai paruošė nemažai patogių pasirinkimų jūsų vasarai, tad savo favoritą ras net išrankiausios.
Unikalūs savo turiniu – unikaliems vartotojams
„Vasaros Pop Up“ renginio dalyvių sąraše, kaip ir anksčiau vykusiuose renginiuose, taip ir netrukus įvyksiančiame, bus galima sutikti ir vyrų madai neabejingų prekių ženklų. Štai alternatyviu menu ir spauda ant marškinėlių garsėjantys broliai „Egyboy“ renginyje leis išsirinkti drąsios mados tiek vyrams, tiek moterims.
Unikalaus turinio renginiais garsėjanti „Pop Up“ iniciatyva ir jos rengėjai šiai vasarai paruošė ne mažiau naujienų ir maisto, kosmetikos bei interjero dekoro srityse. „Unikalūs savo turiniu – unikaliems vartotojams“ – taip šypsodamasi renginį apibūdina viena iniciatyvos bendraautorių Erika Paulauskė.
Aksesuarais kurti asmenybę
Daugeliui vasara – metų laikas, kai mūsų stilių papildo lengvi ir nevaržantys sprendimai. Vasarą renkamės vis daugiau natūralių audinių, minimalistinių aksesuarų ir gaivališkos mados. Jau visai netrukus įvyksiančiame „Vasaros Pop Up“ juvelyrikos kūrėjai žengs koja kojon su dėvimos mados atstovais.
Pradedant naujiena – „The Place“ juvelyrikos konsultacijomis, baigiant tokiais aukštosios juvelyrikos dirbiniais kaip „Taurus Jewells. Diamonds and Pearls“. Renginyje taip pat dalyvaus tokie juvelyrikos ir mados aksesuarų prekių ženklai kaip „bobríq“, „Faust watches“, „Tadam!“, „CosySilver“, „Maži dalykai“, „Make Heads Turn“, „kūnokūnui“, „Adelė Dagytė Jewellery“, „Simona Samojauskaite Jewellery“.
Mažiau nei prieš metus įkurtas juvelyrikos kūrėjų tandemas „No more“ renginio lankytojus supažindins su netikėta tauriųjų metalų ir jūsų asmenybės akistata. „No more“ rankų darbo juvelyriniai dirbiniai skirti kurti asmenybę, kuri išsiskirtų iš minios, todėl unikalumas ir autentika – garantuoti.
Daugiau istorijų apie drąsią ir nevaržomą vasaros madą jau visai netrukus – liepos 7 ir 8 d. 12 – 21 val. „Vasaros Pop Up“ Palangoje, bare „Kablys. Jūra. Kultūra“!