„Tai, kaip šiandien gyvename, – internete ir „Instagrame“, nėra visiškai teisinga. Reikia šiek tiek netobulumo“, – sakė dizainerė Donatella Versace.
Grandžo stilius, kalbant apie muziką, dar vadinamas purvinuoju roku, o štai patį aprangos stilių išpopuliarino „Nirvanos“ lyderis Kurtas Cobainas, buvusi jo žmona, dainininkė ir aktorė Courtney Love bei amerikiečių roko grupė „Pearl Jam“.
Skambant „Nirvanos“ garso takeliui, visi „Versace“ kodai buvo perleisti per grandžo stiliaus filtrą: nuo seksualių suknelių, dėvimų su nėriniuotomis pėdkelnėmis ar šlaunis dengiančiomis kojinėmis, iki žymiųjų mados namų raštų, įkomponuotų į švarkus, skirtus mamoms, ir itin ryškių pėdkelnių dukroms, kaip rašo wwd.com.
Reikia nepamiršti, kad Donatella yra mados namų ikona, kolekcijoje matėme marškinėlius su jos atvaizdu. Tą nuotrauką 1995-ųjų „Blonde“ kvepalų kampanijai darė amerikiečių fotografas Richardas Avedonas. Per 20 metų jis yra padaręs 30 šio prekių ženklo kampanijų.
Mados namai visada buvo neatsiejami nuo praėjusios amžiaus devintojo dešimtmečio supermodelių. Taigi pristatant ateinančio šaltojo sezono kolekciją, „Versace“ podiumu žengė ne tik šių dienų žymiausios manekenės – Cindy Crawford dukra Kaia Gerber, seserys Gigi ir Bella Hadid, Kendall Jenner, bet ir 45-erių Shalom Harlow bei 50-metė Stephanie Seymour – viena Gianni Versace mūzų.