Vestuvinės suknelės: su plunksnomis ar įkvėptos vyriškų siluetų

Išsirinkti vestuvinę suknelę turbūt viena sunkiausių užduočių būsimai nuotakai planuojant vestuves.
Mas924 suknelė
Mas924 įvaizdis / Asmeninio archyvo nuotr.

Vestuvinių suknelių pristatymas „Išteku.lt Wedding Fashion Show“, vyksiantis kitą šeštadienį, spalio 20 d. Litexpo, vestuvių parodos „Išteku.lt“ metu, yra unikali galimybė vienoje vietoje pamatyti daugiausiai dizainerių kurtų naujausių vestuvinių ir proginių suknelių kolekcijų. Publiką nustebins net dešimt itin skirtingos stilistikos dizainerių, o kai kurie jų dalinasi nedidelėmis detalėmis, kas laukia žiūrovų.

70-ųjų laikų blizgesys

Išskirtines, jaunatviškas, netikėtais deriniais ir sprendimais pasižyminčias vestuvines (ir ne tik) sukneles kurianti dizainerė Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė, žinomo ženklo „Mas924“ kūrėja, įsitikinusi, kad nuotakai šiame procese labiausiai reikia draugo: „Tokio, kuris padėtų suprasti, išklausyti, suvokti ir atskleisti žmogaus savybes atitinkantį įvaizdį, kuris būtų harmonija tarp svajonės ir charakterio. Nuotaka tuo pačiu turi jaustis ir savimi, ir lyg gražiausia savo pačios svajone“.

Asmeninio archyvo nuotr. /Mas924 įvaizdis
Asmeninio archyvo nuotr. /Mas924 įvaizdis

Naujoji dizainerės kolekcija žada daugybę netikėtumų. „Šį kartą, renkamės senąjį Las Vegasą, kaip įkvėpimą. Vietoje nuometo siūlome rinktis baltą skrybėlę dekoruotą plunksnomis. Visoje kolekcijoje jausis „vintage“ dvelksmas, dominuos: plunksnos, raukiniai, asimetriškos konstrukcijos ir minimalizmas. Net 2019 metų kolekcijos fotosesija vyko senoviniame „Auska“ viešbutyje Palangoje, kuriame išlikusi to laikmečio autentika. „Auska“ buvo atidaryta 1979 metais nekeičiant interjero detalių ir architektūros iki šių dienų. 70-ųjų laikų blizgesys bus tai – ką pamatysite mūsų kolekcijoje“, – prasitarė kūrėja.

Laukinių vakarų glamūras

Eksperimentuoti, būti originaliai ir išskirtinei siūlo ir dizainerė Airida Skrick. „Aš nebijau eksperimentuoti net ir kurdama vestuvinę madą. Naujoje 2019 metų vestuvinių drabužių kolekcijoje daug dėmesio skiriu vyriškai madai. Man atrodo, kad inovatyvios aprangos idėjos, patrauks tuos, kam svarbi saviraiška. Tokie žmonės išsiskiria savo tvirtybe ir ryžtingumu, nebijo laužyti nusistovėjusių stereotipų“, – sako „Airida Skrick“ kūrėja.

Asmeninio archyvo nuotr. /„Airida Skrick“ suknelė
Asmeninio archyvo nuotr. /„Airida Skrick“ suknelė

Naujausioje kolekcijoje dizainerė atskleis 4-5 dešimtmečio šiuolaikišką praeitį, atsigręš į kaubojišką glamūrą, laukinius vakarus ir maksimalizmą.

Neužgoškite asmenybės

Nuotakoms, ieškančioms švarių linijų, romantikos, sluoksnių ir nėrinių, savo naujus kūrinius ant podiumo pasiūlys dizainerė Aida Kapočiūtė. Šiemet dizainerė itin didelį dėmesį skiria nėriniams su rankomis siuvinėtais karoliukais ir tik plonytė linija skiria suknelių stilių tarp griežtumo ir trapumo.

„Nuotakai patariu nemeluoti sau ir vestuvių dieną išlikti ištikimai savo asmeniniam stiliui“, – šypteli dizainerė. Minimalizmą, neapsunkinimą detalėmis A.Kapočiūtė mato ir renkantis nuotakos papuošalus ar akcentus: „Galioja amžina taisyklė: mažiau yra daugiau. Jei kiekvieną dieną mergina nesipuošia kaip kalėdinė eglutė – to reikėtų vengti ir šventės dieną. Tad jei ieškote akcento savo įvaizdžiui, prisiminkite, kad jis turi būti vienas, bet stiprus. Neužgožiantis jaunosios asmenybės, bet pabrėžiantis jos individualumą. Aš asmeniškai ateinantį sezoną būsimoms nuotakoms siūlau rinktis prabangų galvos papuošalą ar visą siluetą išilginantį šleifą“.

Asmeninio archyvo nuotr. /Aidos Kapočiūtės suknelė
Asmeninio archyvo nuotr. /Aidos Kapočiūtės suknelė

Vestuvinių suknelių kolekcijas pristatys Liutauras Salasevičius, Egidijus Rainys, Aurelija Beliakaitė, „Tiulio fėja“, „Vamp“, „Mas924“, Airida Skrick, Aida Kapočiūtė, vestuvinių suknelių salonai „D'Dress“, „Diva“, mados namai iš Ispanijos „Pronovias“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis