Vestuvinių suknelių kūrėja I.Miltienienė – apie nuotakų ypatumus ir suknelių madas

Daugiau kaip dešimtmetį vestuvines sukneles kurianti dizainerė Inga Miltienienė buvo ir viena pirmųjų, pradėjusių jas siūti, Lietuvoje. Apie šimtą nuotakų kasmet papuošianti kūrėja teigia, kad vienas dalykas, moterims užsisakant suknelę, niekada nesikeičia: visos, beveik be išimties, nori sulieknėti.
Inga Stumbrienė ir Inga Miltienienė
Inga Stumbrienė ir Inga Miltienienė / Gedimino Žilinsko nuotr.

Kartą suknelės paprašė vyras

I.Miltienienė pasakoja, kad dar mokykloje su klasiokėmis juokdavosi, jog visos užaugusios bus dizainerės. Pomėgį kurti ir siūti jauna moteris atrado dar vaikystėje – tik tada suknelėmis puošdavo lėles. Prieš gerą dešimtmetį ji atidarė savo saloną ir pradėjo kurti.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Inga Miltienienė
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Inga Miltienienė

„Ilgainiui pasvarsčiau, kad pati galiu tai daryti – kurti ir siūti vestuvines sukneles, tad to ir ėmiausi“, – sako 35-erių dizainerė ir priduria, kad pati pradžia buvusi gana sėkminga – prieš dešimt metų pasiūla buvo maža, atsiliepimai geri, tai ir lėmė jos sėkmę.

Kiekvienos būsimos nuotakos pirmi žodžiai: aš tikrai sulieknėsiu.

Ingos teigimu, klientų ji sulaukia įvairių, daugelis jų – ir užsienyje gyvenantys lietuviai. Vestuvinę suknelę užsisakanti moteris – kasdienybė, tačiau kartą ji sulaukė ir kiek neįprasto prašymo.

„Gal prieš kokius ketverius ar penkerius metus pas mane užsuko vyras – netradicinės poros. Jis norėjo pasisiūti suknelę... sau. Atsisakiau, nes buvo per daug keista. Vyras ir vestuvinė suknelė man nedera“, – nedetalizuoja pašnekovė.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka

Moterims trūksta pasitikėjimo savimi

Paklausta, ko dažniausiai susilaukia iš atėjusių suknelės užsisakyti moterų, dizainerė atsako nedvejodama: „Kiekvienos būsimos nuotakos pirmi žodžiai: aš tikrai sulieknėsiu.“ Pasak I.Miltienienės, visoms būsimoms nuotakoms – nesvarbu, kiek apkūnokoms ar visiškai lieknoms, tai tampa vienu svarbiausių ar net pačiu svarbiausiu akcentu.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka

„Su nuotakomis dirbu jau daug metų, dar neteko išgirsti, kad kuri nors norėtų pastambėti. Manau, tai didelė problema – moterys savimi nepasitiki. Joms kliūva rankos, neva jos per stambios, pilvas, kojos. Kai apie tai kalba visiškai liekna mergina, kuriai jau tikrai nei reikia, nei yra kur sulieknėti, atrodo, kad tai liga“, – sako dizainerė.

Ką atsakote tokioms moterims? „Atsakau sąžiningai, ką rodo ilgametė patirtis: kad dar nė viena labai akivaizdžiai nei sulieknėjo, nei pastambėjo. Esame tokios, kokios esame, ir per tą laiką nuo suknelės užsakymo iki pasiuvimo nedaug kas kardinaliai pasikeičia. Reikia save priimti tokią, kokia esate, save mylėti ir dėl vestuvių šventės nesistengti iš savęs nežinia ką padaryti“, – mano pašnekovė.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka

Siuva spalvotas, bet rinktųsi baltą

Dizainerės kuriamos suknelės dvelkia romantika, jose daug nėrinių, gėlių motyvų, šiltų atspalvių. Vyrauja tiulis, šilkas, mikado šilkas, tafta, organza. Sausį sostinėje vykusiame „L'Oréal Professionnel Baltic Bridal Fashion Show“, kuriame nuotakoms kuriantys Baltijos šalių dizaineriai pristatė 15 vestuvinių suknelių kolekcijų, savo šiumetę kolekciją pristatė ir I.Miltienienė. Tąkart akį patraukė iš kitų išsiskirianti ryškiai mėlyna vestuvinė dizainerės kurta suknelė.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka

Paklausta, ar suknelė sulaukė populiarumo tarp nuotakų ir ar apskritai būsimos nuotakos linkusios eksperimentuoti ir išlipti iš tradicinių rėmų, dizainerė sako, kad nuotakos gal ir linkusios ir ryškios spalvos patraukia ne vieną. Tačiau jų norams koją neretai pakiša artimųjų nuomonė.

„Šią mėlyną suknelę sukūriau, nes norėjosi ko nors išskirtinio. Daug nuotakų ją matuojasi, svarsto, bet galiausiai pasitarusios su šeima lieka prie baltos. Nedaug kas drįsta šia proga išsiskirti taip, kad apsivilktų ryškią spalvotą suknelę“, – sako dizainerė.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka

Inga buvo ištekėjusi, bet tą kartą vestuvinės suknelės nevilkėjo. Nors nuotakoms siuva ir ryškias spalvotas sukneles, pati teigia, kad tekėdama antrą kartą norėtų vilkėti tik... baltą.

„Spalvotos tikrai nesirinkčiau. Man pačiai balta yra balta“, – šypsodamasi sako dizainerė.

Savo įspūdingiausia dešimtmečio suknele kūrėja vadina kitą šiųmetės kolekcijos pažibą – iš mikado šilko ir 9500 žvynelių pasiūtą suknelę.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Baltic Bridal Fashion Show“ akimirka

Šiųmetės tendencijos

Kalbėdama apie šių metų tendencijas dizainerė įvardijo keletą dalykų. Pasak jos, anksčiau moterys norėjo išskirtinai baltos suknelės, dabar jau atsiranda daugiau atspalvių. Taip pat daugiau nuogo kūno, dominuoja labiau pūstos suknelės, ilgesni šleifai, daugiau siuvinėjimų, karoliukų, 3D gėlių.

Jos pastebėjimu, nuotakos vis dar renkasi ilgą suknelę, tik viena kita nori trumpos. I.Miltienienė juokiasi, kad visų nuotakų prašymas būna išskirtinė suknelė, tačiau, net pačios nežinodamos, iš esmės visos prašo tų pačių dalykų, tų pačių medžiagų – tiulio, mikado šilko ir pan.

Būsimoms nuotakoms dizainerė primena, kad šiemet itin madingi vadinamieji karūnuoti nėriniai, apnuoginti pečiai, netradicinės spalvos – jei tik išdrįsite, 3D gėlės, pūstos – tarsi karalienės – suknios.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų