Priešingai – V. Beckham sukurti batai, nors elegancijos ir nestokoja, tačiau skirti toli gražu ne grakščių, klasikinių aukštakulnių su smailia pakulne gerbėjoms, veikiau toms, kurios mėgsta paprastumą ir patogumą.
Basutės su platformomis ir masyviais kulnais bei plokščiapadžiai batai su smailėjančia nosimi, padailinti leopardo raštais ar rožinėmis gėlių aplikacijomis, suvienija vyrišką eleganciją ir moterišką žavesį.
Apibūdindama moterį, kurią ji įsivaizdavo kurdama savo pirmąją batų kolekciją, V. Beckham tinklalapiui „The Dailymail“ sakė, kad tai savimi pasitikinti ir atsipalaidavusi dailiosios lyties atstovė.
„Aš visuomet maniau, kad sukursiu naują batų kategoriją tuomet, kai pati nerasiu to, ko ieškau, o šį sezoną mano estetika buvo ganėtinai specifinė“, – tikino V. Beckham.
Iš arčiau batų kolekcijos nuotraukomis savo pačios „Instagram“ profilyje pasidalinusi dizainerė pareiškė, kad naujos jos 2015 metų vasaros kolekcijos tikslas buvo sukurti eklektišką ir kasdienę uniformą, įkūnijančią mados evoliuciją.
Siūlome pasižiūrėti, kaip atrodo naujosios V. Beckham kolekcijos batai:
Ir išties – naujoje mados dizainerės kolekcijoje netrūksta smėlio spalvos, sodriai raudonų ar juodų kostiumėlių ir žavių suknelių klasikos mėgėjoms, tačiau visos jos praturtintos nedidelėmis struktūriškomis detalėmis – plačiais diržais ir padidintomis kišenėmis.
Ryškiai juntamas ir dizainerės braižas – drabužiai tvarkingai sumodeliuoti, tačiau jos mėgstamą smėlio laikrodžio formos siluetą šioje kolekcijoje keičia laisvai krintantys, tiesaus kirpimo modeliai. Ganėtinai tamsių spalvų kolekciją praturtina ir švelniai geltoni ar rožiniai gėlių raštai, kuriais papuošti ir V. Beckham kolekcijos batai.
Galerijoje – Niujorko mados savaitėje pristatyta naujoji Victorios Beckham kolekcija:
Nors laikraščiuose kuriama V. Beckham asmenybė, kaip ir pats prekės ženklas, – rafinuota, prabangi ir išdidi, dizainerė mėgsta priminti, kad į madą atėjo iš vidutinės socialinės klasės aplinkos, ir tai teigiamai paveikė jos pasaulio supratimą bei darbo etiką.
Pirmąją savo vasarinių suknelių kolekciją 2008-ųjų rugsėjį Niujorko mados savaitėje pristačiusi Victoria Beckham savo vardą oficialiai pavertė ir prekės ženklu. Netrukus jai dėmesį rodyti pradėjo ir patys įtakingiausi mados bei spaudos atstovai. Sunkiu darbu ir begaliniu atsidavimu savo kūrybai (Victoria visuomet puošiasi savo pačios kurtomis suknelėmis ir visada dalyvauja drabužių kūrimo procese) V. Beckham pasauliui įrodė, kad gali pelnytai vadintis mados dizainere.
Išties bus įdomu pamatyti, ar išdrįs aukštakulnius dievinanti ir rafinuotą įvaizdį neretai besirenkanti dizainerė avėti savo sukurtus kiek kitokio ir netikėto jai stiliaus batelius...