Išpopuliarėjus socialiniams tinklams, atsirado beribių galimybių juose pademonstruoti savo talentus, pristatyti darbus, reklamuoti pagrindinę veiklą, rasti klientų ir pan. Tai puiki niša grožio meistrams. Čia jie gali atskleisti tai, ką sugeba geriausiai, rasti klientų, įgyti būrį sekėjų. Vizažistai šias platformas išnaudoja siekdami atskleisti savo techniką, braižą, parodyti klientams save ir pristatyti paslaugą.
„Dažnai grožio meistrai tokio tipo makiažą kuria fotosesijoms, kurias daro nuomonės formuotojai, žvaigždės, – sako V. Miliauskaitė. – Pavyzdžiui, Natalijai Bunkei, prieš filmuojantis naujausiame vaizdo klipe, atliktas puikus grafinis makiažas, kuris yra skirtas darbui prie objektyvus. Tokio tikrai neišvystume tiesiog gatvėje.“