2023 10 21

Vizažistė atskleidžia didžiausias makiažo klaidas: nenorėkite kasdien atrodyti kaip Kim Kardashian

Tai, ką matome socialiniuose tinkluose, dažnai skiriasi nuo to, ką regime realybėje. Pavyzdžiui, makiažas, skirtas nuotraukoms, visada būna daug ryškesnis ir išskirtinesnis nei tas, kuris atliekamas kasdien. Kaip dažytis ir kokių klaidų vengti, kad per ekraną atrodytume gražiai, pataria vizažistė Viktorija Miliauskaitė.
Viktorija Miliauskaitė ir asociatyvi nuotr.
Viktorija Miliauskaitė ir asociatyvi nuotr. / Shutterstock ir asmeninio arch. nuotr.

Išpopuliarėjus socialiniams tinklams, atsirado beribių galimybių juose pademonstruoti savo talentus, pristatyti darbus, reklamuoti pagrindinę veiklą, rasti klientų ir pan. Tai puiki niša grožio meistrams. Čia jie gali atskleisti tai, ką sugeba geriausiai, rasti klientų, įgyti būrį sekėjų. Vizažistai šias platformas išnaudoja siekdami atskleisti savo techniką, braižą, parodyti klientams save ir pristatyti paslaugą.

„Dažnai grožio meistrai tokio tipo makiažą kuria fotosesijoms, kurias daro nuomonės formuotojai, žvaigždės, – sako V. Miliauskaitė. – Pavyzdžiui, Natalijai Bunkei, prieš filmuojantis naujausiame vaizdo klipe, atliktas puikus grafinis makiažas, kuris yra skirtas darbui prie objektyvus. Tokio tikrai neišvystume tiesiog gatvėje.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis