Vizažistė K.Taraškevič apie savo gyvenimą: „Svajoti reikia atsakingai, nes svajonės pildosi“

„Carolina make-up studio“ įkūrėja, viena geriausių Lietuvos vizažisčių Karolina Taraškevič-Bethel save apibūdina kaip atvirą pasauliui ir žmonėms, o jos galvoje nuolat verda milijonas idėjų ir minčių, kurias sunku suvaldyti. Tarp Vilniaus ir Majamio gyvenanti vizažistė neslepia džiugesio tuo, kaip susiklostė jos gyvenimas, ir sako, kad svajoti reikėtų atsakingai, nes svajonės pildosi.
Karolina Taraškevič
Karolina Taraškevič / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Pokalbį su Karolina pristato mados prekių nuomos paslauga „Rent Boutique“, inicijavusi socialiai atsakingos mados kampaniją „I'm THAT girl“ (liet. „Aš esu TA mergina“).

Toks dalykas, kaip laisvas laikas, mano kasdienybėje vargiai egzistuoja.

Kampaniją sudaro įkvepiantys pokalbiai su Lietuvoje žinomomis ir savo gyvenimo būdu įdomiomis moterimis – apie mados vartojimą, jų stilių, laisvalaikį ir kitus mergaitiškus dalykus.

„I’m THAT girl“ – tai moteris, kuri pasitiki savimi, yra unikali savo požiūriu ir apsirengimo stiliumi, ji nesivaiko greitos mados tendencijų, o veikiau formuoja savitą gyvenimo būdo filosofiją.

Pokalbis su Karolina vyko neseniai duris atvėrusioje jos studijoje „Carolina make-up studio“, vilkint naujas „Rent Boutique“ drabužinės sukneles.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič

– „I'm THAT girl“ yra oficialus „Rent Boutique“ kampanijos šūkis. Kokia mergina esi tu?

– Esu atvira pasauliui ir įvairiems sutiktiems žmonėms. Mano galvoje visuomet sukasi milijonas idėjų ir minčių, kurias kartais būna sunku suvaldyti.

Esu įsimylėjusi darbą, nors nesu tikra, ar tai savybė, kuria reikėtų didžiuotis.

Tikiu, kad esu veikli, kai tik atsiranda laisva akimirka, iš karto sumanau, ką čia įdomaus nuveikus. Tad galite įsivaizduoti, kad toks dalykas, kaip laisvas laikas, mano kasdienybėje vargiai egzistuoja.

Esu įsimylėjusi darbą, nors nesu tikra, ar tai savybė, kuria reikėtų didžiuotis. Patinka motyvuoti žmones, dalytis savo patirtimi. Dažnai iš savo bičiulių išgirstu, kad gyvenu tarp žemės ir dangaus, skraidau padebesiais. Tačiau susikaupusi galiu būti žemiška ir praktiška.

– Vaikystėje buvai labiau princesės ar Pepės Ilgakojinės tipažo mergina?

– Buvau labiau princesė ir visuomet svajojau gyventi pilyje. Ne veltui mano vaikystės svajonė susituokti pilyje virto gražia realybe. Būdama maža svajojau turėti karūną, būdama 21-erių svajonę įgyvendinau – laimėjau grožio konkursą. Svajoti reikia atsargiai, nes visos svajonės anksčiau ar vėliau išsipildo.

– Kokia yra šiuolaikinė mergina? Kuo ji domisi, ką ji veikia, kur eina?

– Visos esame labai skirtingos. Vis dėlto manau, kad šiuolaikinė mergina turi aiškias svajones, o gal verčiau tikslus. Šiuolaikinės merginos drąsios įvairiose srityse: karjeroje, asmeniniame gyvenime, stiliaus paieškose. Šiuolaikinė mergina pasitiki savimi, turi mėgstamą veiklą, siekia karjeros aukštumų ir nebijo būti nesuprasta.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič

– Suknelė, lyg jau įprasta, yra neatsiejamai gretinama su moteriškumu. Kaip atrodytų suknelė, kuri reprezentuotų tave – tavo charakterį, stilių?

– Mano suknelė priklausytų nuo nuotaikos. Jeigu turėčiau rinktis tą vienintelę, būtų juodo šilko su velveto detalėmis suknelė. Ji turėtų vintažo dvelksmą, manau, kad „Lanvin“ mados namų braižas būtent ir įkūnija mano asmenybę ir charakterį.

– O kaip tave pamatytume apsirengusią kasdien?

– Kasdienai renkuosi patogius drabužius ir avalynę. Aukštakulnius palieku tik vakarui. Dievinu švarkus, gerai jaučiuosi vilkėdama minimalistines sukneles.

– Kaip atrodo tavo diena?

– Visos mano dienos skirtingos, tad gana sunku nusakyti. Gyvenu tarp Majamio ir Vilniaus – diena Vilniuje ir diena Majamyje kardinaliai skiriasi. Vis dėlto jas vienijantis užsiėmimas – intensyvus darbas prie kompiuterio. Vilniuje dažnai vedu makiažo kursus, mokau būsimas ir esamas vizažistes makiažo subtilybių. Tiek Vilniuje, tiek Majamyje dažnai dirbu fotosesijose, tad esu apsupta gražių ir įdomių žmonių, lankausi prabangiose ir įkvepiančiose vietose.

Kasdienai renkuosi patogius drabužius ir avalynę. Aukštakulnius palieku tik vakarui.

– Kokia tavo pagrindinė stiliaus taisyklė?

– Išeik iš namų tik tuomet, kai tau patinka atvaizdas, kurį matai veidrodyje. Nors ir labai tingisi – bent šiek tiek pasidažyk, tai tikrai suteikia pasitikėjimo savimi ir padeda pasiekti geresnių rezultatų darbe.

– Kokia tavo grožio rutina?

– Nedažnai lankausi pas kosmetologą, oda dažniausiai rūpinuosi namuose, bet grožio priemones renkuosi labai atsakingai ir konsultuojuosi su profesionalais. Reguliariai lankausi pas manikiūro ir pedikiūro specialistą. Mėgstu palepinti save masažais – ypač patinka nugaros, galvos ir veido. Stengiuosi valgyti daug vaisių ir daržovių.

– Ar turi ritualų? Kokie jie?

– Ilgi pasivaikščiojimai. Viena ir su juo.

– Progos, kurioms būtinai rinktumeisi suknelę ir jos jokiais būdais neiškeistum į kelnes?

– Eidama į vestuves ir jei to reikalautų aprangos kodas.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Karolina Taraškevič

– Ką rastume tavo vakarinėje delninėje?

– Telefoną, banko kortelę, ID kortelę, lūpų blizgį arba lūpdažį, mineralinę pudrą „nosiai papudruoti“, namų raktus.

– Į ką atsižvelgi rinkdamasi suknelę. Kokios savybės tau svarbiausios?

– Funkcionalumas man yra itin svarbus, tad suknelė privalo tikti mano figūros tipui. Taip pat labai vertinu drabužio kokybę, dažniausiai renkuosi natūralias medžiagas, tokias kaip šilkas ar viskozė.

Išeik iš namų tik tuomet, kai tau patinka atvaizdas, kurį matai veidrodyje.

– Kuo, tavo nuomone, naudingas „Rent Boutique“ projektas?

– Pasimokiau iš savo patirties. Turiu be proto daug suknelių, kurios pirktos tik vienai progai. Daugelį spintoje kabančių suknelių buvau apsivilkusi gal tik kartą ar du, kai kurios dar tik laukia savo eilės.

Manau, kad toks nesąmoningas ir neapgalvotas mados vartojimas yra mažų mažiausiai neekonomiškas. Tai suvokusi pradėjau atsakingiau rinktis drabužius, nepirkti jų tik vienam kartui, o ši taisyklė ypač galioja vakariniams ir proginiams drabužiams. Džiaugiuosi, kad Lietuvoje atsirado galimybė išsinuomoti kokybišką ir stilingą vakarinę aprangą.

– Kokie prekių ženklai, iš esančių projekto drabužinėje, tau labiausiai patinka?

– „Alexis“, „Self portrait“, „Alice + Olivia“, „Marc Jacobs“.

– Kodėl tau svarbus atsakingas mados vartojimas?

– Šiuolaikinė mada yra labai greita, tokia pat greita, kaip greito maisto kavinės, pardavinėjančios bulvytes fri. Mums, moterims, norisi puoštis ir visada atrodyti gerai, ypač ypatingomis progomis.

Toks nesąmoningas ir neapgalvotas mados vartojimas yra mažų mažiausiai neekonomiškas.

Pirkti naują suknelę vienam vakarui, turint omeny, kad gera ir kokybiška suknelė kainuoja nemažai, yra tiesiog nelogiška. Šis projektas kiekvienai moteriai suteikia galimybę pasipuošti dizainerio suknele ir neišleisti maišo pinigų.

– Tavo rekomenduojamas dietinis / sveikas receptas?

– Ispaninio šalavijo sėklos su jogurtu ir vaisiais – tai mano pusryčiai.

– Su kokiu miestu eitum į pasimatymą?

– Į pasimatymą eičiau su Paryžiumi ir Niujorku. Ir kiekvieną kartą tas pasimatymas vis kitoks.

– Kokios yra tavo trys mėgstamiausios Lietuvos vietos?

– Nida, Vilnius, Trakai.

– Joga ar bėgimas?

– Joga arba greitas pasivaikščiojimas. Labai mėgstu ilgus pasivaikščiojimus, tai darau kas rytą, kai esu Majamyje. Vilniuje, deja, tam nelabai lieka laiko, o ir orai ne visuomet palankūs ir saulėti.

– Knyga, blogas ar podcast’as?

– Nesu grožinės literatūros mėgėja, tačiau man patiko šios knygos: „Plačiai užmerktos akys“, „Meistras ir Margarita“. Mėgstu mokslinę ir motyvacinę verslo literatūrą, iš jos daug išmokstu, o išmoktas pamokas panaudoju realiame gyvenime, versle.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis