Vizažo meistrė pataria, kaip podiumo įvaizdžius pritaikyti kasdienai

Neseniai praūžė ne tik garsiausios pasaulio mados savaitės, bet ir vienas laukiamiausių mados renginių Lietuvoje – tai drabužių dizainerės Agnės Kuzmickaitės naujausios kolekcijos pristatymas. Jau trečius metus iš eilės modelių įvaizdžiais rūpinosi Olesia Žuravliova su komanda.
Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę
Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę / Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr.

Garsi makiažo meistrė pasakoja, kad išskirtiniai makiažai, kuriuos matome ant podiumo yra puiki inspiracija kasdienai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr./Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę
Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr./Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę

Ant podiumo – ryškiausios makiažo tendencijos

„Tiek žiūrėdami garsiausių pasaulio mados namų, tiek Lietuvos dizainerių kolekcijų pristatymus matome ne tik naujausias tendencijas formuojančius ar atitinkančius drabužius, bet ir išskirtinius makiažo įvaizdžius, kurie iš tiesų yra labai svarbi pristatymo dalis.

Makiažai mados pristatymams – kūryba, kur kiekvienas potėpis turi tikslą kuo geriau atskleisti dizainerio viziją, o kartais ir ją papildyti savuoju matymu. Tiesa, nors podiumo makiažai labiau laikomi kūrybiniu makiažu, dažnai jie atitinka naujausias vizažo tendencijas ir, pakeitus vieną ar kelias detales, podiumo įvaizdžius drąsiai galima perkelti į kasdieną“, – pasakoja Olesia Žuravliova ir toliau dalijasi A.Kuzmickaitės pristatymo modeliams atlikto makiažo technika:

„Jau ne vienerius metus, kalbant apie odos padengimą, dominuoja natūralesni makiažai – glow ar „delfino odos“ tendencija. Tačiau dažnu atveju ši tendencija buvo derinama su intensyvesniu kontūravimu ir ypatingai išreikštais skaistalais.“

Pasak jos, Agnės Kuzmickaitės kolekcijoje šiemet stebėjome ne tik tautiškumo apraiškas, bet ir biuro estetiką. Tokiems įvaizdžiams sukurti svarbiausia buvo pabrėžti minimalizmą ir tobulą švarą modelių veiduose, taigi su vizažo komanda kūrėme „antros odos“ efektą – naudojant šiek tiek matizuojantį pagrindą, tačiau tokį, kuris nesausina odos.

„Žinoma, švarus veidas be intensyvių kontūravimų ar skaistalų, nenukreipiant dėmesio į papildomus akcentus. Beje, ši tendencija puikiai pritaikoma ir labai patogi gyvenime – minimalus dengimas padės sutaupyti laiko nuolat skubančioms. Galite naudoti ir „du viename“ kreminius produktus, kurie apjungia maskuoklius ir veido kremines pudras“, – pataria makiažo meistrė.

Makiažo „vinis“ – ryškūs pravedimai

„Kitas svarbus A.Kuzmickaitės pristatymo modelių įvaizdžio akcentas, kuris drauge yra ir viso makiažo vinis – ryškus pravedimas. Tai elementas, kuris niekuomet neišeina iš mados, keičiasi tik jo formos. Žiemos sezonui siūlau rinktis šiek tiek dramatiško stiliaus akies apvado formą ir įvesti tamsios spalvos į vandens liniją. Ir nepamirškite – šių metų tendencija siekti šiek tiek retušuotos linijos efekto. Jokių griežtų linijų. Taip pat galite išmėginti ir ne pirmus metus Agnės Kuzmickaitės modeliams pridedamą koketišką akcentą – tai šiek tiek užriesta pravedimo pabaiga“, – pataria O.Žuravliova.

Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr./Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę
Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr./Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę

Spalvos ir metalo žvilgesys

Dar viena ryški šio sezono tendencija – įvaizdžiui žaismingumo suteikiančios spalvos bei metalo žvilgesio efektą kuriantys produktai.

„Išties verta į šią tendenciją atkreipti dėmesį, mat spalvos sušvelnina tamsius akių apvadus bei taip sukuria lengvesnio žvilgsnio efektą, o metalinio žvilgesio akių pravedimai žvilgsniui suteiks gyvybės, o visam įvaizdžiui – šventinio „cinkelio“. Kalbant apie spalvas, šį sezoną rekomenduoju rinktis gilius atspalvius: tamsiai žalią, samaninę, mėlyną, raudoną bei burgundiško vyno spalvas. Tiesa, kuriant kolekcijos modelių įvaizdžius, man kaip makiažo meistrei, norėjosi ne tik atkreipti dėmesį į spalvas, bet ir vizualiai parodyti, jog neverta tendencijomis pasitikėti aklai, todėl pravedimų spalvas derinome prie modelių akių atspalvio“, – pasakoja profesionalė.

Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr./Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę
Karolio Jauniškio ir Deniso Janušausko nuotr./Makiažo tendencijos: nuo podiumo – į kasdienybę

Kas svarbu podiumo tendencijas perkaliant į kasdienybę? „Nepamirškime, kad greta įspūdingų drabužių, modelių makiažą šiek tiek hiperbolizuojame. Tam, kad aiškiai atkreiptume jūsų dėmesį į tai, kas dabar aktualu. Taigi, panorus atkartoti ant podiumo matytą įvaizdį, rekomenduoju jį šiek tiek supaprastinti ir sušvelninti: pavyzdžiui, ant A.Kuzmickaitės podiumo matytus išraiškingus, prailgintus pravedimus sumažinti atsižvelgiant į savo akies formą. Malonios kūrybos“, – linki O.Žuravliova.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis