Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vyrų gatvės mada: tai, kas yra stilinga ir už podiumo ribų

Pasibaigus Paryžiaus vyrų mados savaitei, vis dar aptarinėjamos įsimintiniausios 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos. Šiemet mados žinovų akys nukrypo į „streetwear“ kūrėjų pristatymus, kurie buvo kaip niekad stiprūs. Aptartos kitų metų tendencijos, netikėti stiliaus sprendimai, detalės ir naujovės, galbūt atvėrusios naują mados istorijos puslapį.
„Vetements“ ir „Acne Studios“ kolekcijų modeliai
„Vetements“ ir „Acne Studios“ kolekcijų modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

1017 ALYX 9SM

Ne paslaptis, jog visame pasaulyje žinoma „streetwear“ kompanija 1017 ALYX 9SM daug dėmesio skiria ne tik pačiai kolekcijai, bet ir jos pateikimui.

Šįmet dizaineris Matthew Williamsas pristatė žymaus prancūzų filosofo J.P.Satre'o idėjos įkvėptą kolekciją. „Žmogus yra pasmerktas laisvei – jis yra atsakingas už visus savo priimtus sprendimus.“ Dizaineris šią atsakomybę priėmė rimtai, naudojo perdirbamas arba jau perdirbtas medžiagas.

1017 ALYX 9SM kolekcija – minimalistinė, vyrauja neutralios spalvos, „oversized“ švarkai ir paltai. Daug dėmesio skiriama audiniams, pavyzdžiui, neįprastam kamufliažiniam raštui ar netvarkingiems džinsinių detalių kutams.

Negalima nepastebėti masyvių juodų šilkinių ir blizgančių striukių, kurios yra neatsiejama bendrovės kuriamo įvaizdžio dalis.

„Visas praeitas kolekcijas kūriau mintyse įsivaizduodamas, kad fotografuosime „lookbook“ fotosesiją, – sakė M.Williamsas. – Šiemet pirmą kartą kūriau mintyse žinodamas, kad tai – pristatymui. Susižavėjau pasikartojančių elementų idėja.“

Dar neseniai M.Williamsas, kaip jis pats sako, buvo atsiskyrėlis, labai norėjęs tapti mados pasaulio dalimi. 1017 ALYX 9SM dizaineris apibūdina kaip erdvę, kurioje jauni kūrėjai gali jaustis kaip namie. „Man gera žinoti, kad yra tokia vieta, kurioje gali dalyvauti visi, turintys ambicijų ir noro“, – sako M.Williamsas.

„Acne Studios“

Stokholme įsikūrę „Acne Studios“ mados namai Paryžiaus mados savaitėje bandė atkreipti dėmesį į kultūrų įvairovę. Kolekcija atspindėjo kartu sujungtą bohemišką ir griežtesnį, akademinį stilių. Rezultatas – daug trikotažo, kašmyro, mezginiai, pončo ir net kalnų batai. Įsivaizduokite skirtingų kultūrų atstovus, susitikusius apsikeisti savo mėgstamiausiais drabužiais, o paskui besiruošiančius eiti atšvęsti.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Acne Studios“ kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Acne Studios“ kolekcijos modelis

Buvo galima išvysti oranžinių karvės odos paltų ir kelnių, suderintų su kitų raštų lopais ir šoniniais užtrauktukais, kurie išryškina siluetą. Toliau „Acne Studios“ pristatė mažiau ekstravagantiškus įvaizdžius: samanų žalumo ir smėlio spalvų megztiniai, odinės kelnės, masyvūs, žemę siekiantys šalikai.

„Sportinių drabužių nekuriu, nors buvo keletas elementų, kaip kad raštai, perkelti ant labiau klasikinių tekstūrų ir audinių“, – po pristatymo žurnalistams pasakojo mados namų kūrybos direktorius Jonny Johanssonas.

Apibendrinant, šių metų „Acne Studios“ kolekcija pritaikyta žmogui, norinčiam ko nors intelektualaus, nepaprasto ir išskirtinio.

„Vetements“ ir „Reebok“

„Vetements“ dizaineris Demna Gvasalia surengė „darknet“ įkvėptą pristatymą, kurio distopinėje atmosferoje buvo galima išvysti naują, kartu su „Reebok“ sukurtą nostalgija dvelkiantį produktą.

Nors batų siluetas ryškiai patobulintas, jis vis dar primena klasikinius „Reebok“ modelius. Naudojami originalūs technologiniai sprendimai, kaip „TPU Shank“ ir „Kinetic Fit System“. 2019 m. į madą sugrįžusios neoninės spalvos atsispindi ir „Vetements“ spalvų pasirinkimuose. Batai pristatyti oranžinės ir juodos, baltos ir žalios bei juodos ir mėlynos ansambliuose.

Sentimentalus „Reebok“ tradicinio silueto atvaizdavimas, pasak D.Gvasalios, perteikia mintį, jog „kadaise moksliukai tapo pankais, kai jų išrasti mobilieji telefonai pakeitė visą pasaulį“. Todėl, dizainerio teigimu, naujausia „Vetements“ kolekcija yra spalvingas tiltas tarp praeities ir ateities, tarp pankų ir „hackerių“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos