„Norint suprasti šiuolaikinę madą, svarbu pažinti mados istoriją. Šie audiniai – ne tik mados industrijos atributas, jie įprasmina mados, kaip meno objekto pavyzdį, pasitelkiant išskirtinę istorinę patirtį, tradicijas ir įkvepiantį šeimos verslo modelį.
Tarptautinį pripažinimą prekių ženklas pelnė ne tik dėl aukštos kokybės, bet ir dėl unikalios gamybos technikos, kai net šiais laikais audiniai audžiami autentiškomis XVIII a. staklėmis“, – apie parodą pasakoja renginio organizatorė, vyrų stiliaus namų „Trend Wave“ įkūrėja Marija Palaikytė.
Italų prekinis ženklas „Luigi Bevilacqua“ – tai ilgametes tradicijas tęsiantis šeimos verslas, audimo dirbtuves įkūręs istoriniame Venecijos mieste, Italijoje. Bevilacqua šeimos vardo šaknys tekstilės gamybos pasaulyje minimos net nuo 1499 metų.
Tais pačiais metais garsusis italų tapytojas Giovanni Mansueti nutapė „Šv. Marko apsireiškimą sinagogoje“ ir pirmą kartą paminėjo Bevilacqua šeimos narį kaip meno kūrinio užsakovą. Šiandien įmonė valdoma dviejų pagrindinių jos vadovų - brolių Alberto ir Rodolfo Bevilacqua.
Audinių gamintojai dirba su tokiomis medžiagomis kaip velvetas, satinas, damaskas, lampasas, bei soprarizzo velvetas. Soprarizzo velveto gamyba itin sudėtinga, o jos gamybos tradicijos, priklausiusios tuometinei Venecijos šilko gildijai, tęsiamos net nuo XVIII a. Šiam išskirtiniam audiniui gaminti reikalinga net 18 staklių. Pagaminti audiniai – tai itin kruopštaus rankų darbo rezultatas.
Šių dienų amatininkai gamina aukštos kokybės audinius namų interjero puošybai bei aukštajai madai. Istorinės audinių dirbtuvės garsėja bendradarbiavimu su užsakovais iš viso pasaulio ir prisidėjo prie tokių projektų kaip: Stokholmo miesto Rotušės, Baltųjų Rūmų, Venecijos bažnyčių puošyba. Audiniai gaminami tokiems mados namams kaip „Valentino“, „Roberta di Camerino“, „Dolce & Gabbana“. Būtent „Luigi Bevilacqua“ audiniai buvo pasirinkti naujausiai mados namų „Dior“ kolekcijai.