– Nors „Douglas” tinklas dažnam lietuviui jau gerai pažįstamas, galbūt galėtumete trumpai papasakoti jo susikūrimo bei atsiradimo Lietuvoje istoriją ir supažindinti su svarbiausiais „Douglas” tikslais, vertybėmis?
– Lietuvos pirkėjams savo duris DOUGLAS pirmą kartą atvėrė 2008 metais. Šiandien tinklui priklauso 22 kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės visoje Lietuvoje bei internetinė parduotuvė douglas.lt. Kad ir kiek turtinga būtų tinklo istorija, tačiau mūsų kompanijos vertybės skatina mus nuolatos tobulėti ir stengtis žiūrėti į ateitį. Mes atveriame akis unikalumo grožiui, padedame jam atsiskleisti ir tokiu būdu darome aplinkinį pasaulį gražesniu. Pasaulį, kuriame kiekvienas yra matomas, girdimas bei vertinamas. Kiekvieną dieną siekiame būti įkvepiančiais savo srities lyderiais. Drąsiai pasitinkame naujoves ir iššūkius, kad augtume ir savo pirkėjams galėtume pasiūlyti pačios geriausios kokybės grožio produktus bei paslaugas.
– Neseniai pradėjote bendradarbiauti su pristatymo platforma Wolt. Kas paskatino priimti tokį sprendimą?
– Vienas svarbiausių DOUGLAS tikslų – užtikrinti, kad mūsų pirkėjai galėtų užsakyti ir gauti jiems reikalingas prekes greičiausiu ir jiems patogiausiu būdu, o partnerystė su WOLT tokią galimybę suteikia.
– Kokių privalumų naujoji partnerystė suteiks vartotojams?
– Mūsų pirkėjai, kurie jau naudojasi WOLT paslaugomis, vienu metu galės užsisakyti kelių skirtingų kategorijų prekių greitai ir patogiai.
– Galbūt tai itin pravers žmonėms, nemėgstantiems grūstis pirkėjų miniose, neturintiems laiko vykti į fizines parduotuves ar to prisibijantiems dėl pandemijos?
– Tai puikus variantas tiems, kurie renkasi paskutinę minutę ir nori greitai. Netgi per valandą.
– Šiuo metu jau galima justi, kaip įsibėgėja Kalėdų laukimas bei pasiruošimas šiai žiemos šventei. Ką Kalėdos reiškia jūsų įmonei, jos kolektyvui?
– Visai DOUGLAS komandai Kalėdų laikotarpis yra ir didžiulis džiaugsmas, ir iššūkis, ir atsakomybė. Tai tikrai mėgstamiausias bei gražiausias metų laikas, kai nepaisant to, kad darbai veja vienas kitą, mes stengiamės vieni kitus palaikyti, vieni kitiems padėkoti ir pasimėgauti buvimu drauge.
– Galbūt pastebėjote, kokių pokyčių Kalėdų dovanų pirkimui atnešė pandeminė situacija?
– Nors pandemija labai pakeitė mūsų gyvenimus ir išmokė daugybę dalykų daryti kitaip, Kalėdų su savimi ji nepasiėmė. Žmonės ir toliau nori švęsti, apsupti savo artimuosius dėmesiu bei juos apdovanoti. Galbūt didesnė dalis renkasi tą dėmesį parodyti per nuotolį ir pasirenka įteikti dovaną nebe asmeniškai, o pasitelkusi į pagalbą kurjerių paslaugas, tačiau noras dovanoti yra net didesnis negu anksčiau.
– Apskritai, kaip apibūdintumėte lietuvių įpročius perkant kalėdines dovanas? Gal yra tam tikrų vyraujančių tendencijų, populiariausių prekių ar jų rinkinių? O galbūt kasmet tą padiktuoja ir mados vėjai?
– Lietuviai savo pasirinkimuose yra ir labai pastovūs, ir labai atviri naujovėms. Paklausite, ar taip gali būti? Tikrai taip. Nors mes kasmet renkamės panašias prekių kategorijas (kvapai, dekoratyvinės kosmetikos, veido ir kūno priežiūros rinkiniai), tačiau drąsiai neriame į naujoves bei noriai išbandome naujus, didelio atgarsio socialinėje medijoje sulaukusius prekių ženklus, pvz.: „Kylie Cosmetics“, „The Ordinary“, „Morphe“ ir pan.
– Gal jau dabar pastebite, kokios dovanos (kokie prekės ženklai ar produktų rūšys) tarp pirkėjų yra populiariausios ir šiemet galėtų vadintis jūsų šventiniais bestselleriais?
– Prekių populiarumas priklauso ir nuo laiko. Populiariausia prekė iki gruodžio pirmosios be abejonės buvo advento kalendorius. Šiuo metu, vis labiau artėjant šventėms, jie užleido vietą patiems įvairiausiems rinkiniams. Populiarūs ne tik garsių prekių ženklų paruošti kvapų, makiažo, kūno ar odos priežiūros rinkiniai, bet ir DOUGLAS komandos sukurti verslo dovanų rinkiniai, kuriuose surinkti universalūs produktai (pvz.: rankų muilas, losjonas, namų kvapas ir pan.), skirti naudoti visam biuro kolektyvui.
– Pakalbėkime apie dovanų pasirinkimą, kuris neretam tampa ir kūrybiškumo reikalaujančiu iššūkiu. Galbūt savo asortimente turite tam tikrų prekių, kurias galima būtų pavadinti „universaliu variantu be pralaimėjimo”? Patarkite, ką pirkti jaunai ar brandesnei moteriai arba jauno ar solidesnio amžiaus vyrui? Ką tinkama pirkti artimam, o ką geriau dovanoti mažiau pažįstamam žmogui?
– Visuomet kliento klausiame apie žmogų, kuriam bus skirta dovana. Vos keletas teisingų klausimų padeda puikiai parinkti dovaną. Geidžiamaiusia kalėdinė dovana visų amžiaus grupių kategorijoje be abejonės yra kvepalai. Jaunesnių merginų favoritai – „Ariana Grande“, „Carolina Herrera“ aromatai, o jaunuoliams puikiai tiks „Blauer“, „Abercrombie&Fich”. Brandesnėms asmenybėms labiausiai imponuoja „Chanel“, „Tom Ford“, „Armani“, „Hermes“ bei nišiniai aromatai. Jei aromato dovanojimas kartais atrodo pernelyg intymus, tuomet visuomet gera idėja yra dovanoti „Rituals“ ar „Douglas Home Spa“ kūno priežiūros produktų rinkinį, namų kvapus ar aromatines žvakes.
– Vyrauja nuomonė, kad tam tikros dovanos yra šiek tiek intymios. Tai dažnai pasakytina apie jūsų ką tik paminėtus kvepalus ir kitas parfumerijos priemones, lūpų dažus, kadangi sunkoka kitam žmogui išrinkti patiksiantį aromatą ar atspalvį. Ką apie tai manote? Gal ir čia esama būdų taisyklę apeiti – pavyzdžiui, nupirkti keleto mažesnių kvepalų buteliukų ar kelių skirtingų spalvų lūpų dažų rinkinius?
– Klausiant galima gauti labai daug gerų užuominų, kas tiktų dovanai. Tačiau jei asmuo, kuriam skirta dovana yra mažiau pažįstamas ar yra gana nenuspėjamas savo pasirinkimuose, tuomet geriausia dovana – DOUGLAS dovanų kortelė.
– Neretam iškyla ir klausimas, kiek lėšų reikėtų skirti kalėdinei dovanai, kad ji nepasirodytų nei pernelyg kukli, nei per dosni ar priverčianti pasijusti nepatogiai. Gal esama kokių nors etiketo taisyklių, padedančių susigaudyti?
– Dovanoms, kaip ir geriems darbams, ribų ar griežtų taisyklių nėra. Kiekvienas žmogus yra unikalus, turi savo pomėgius, gyvenimo būdą, todėl svarbiausia, kad dovanojama būtų su teisinga emocija ir iš širdies.