„Kurdami šių metų „H&M Conscious Exclusive“ kolekciją galvojome ne tik apie atskirų jos dalių išvaizdą, bet ir apie tai, kaip jos yra jaučiamos ir kaip dera tarpusavyje“, – sako „H&M“ dizaino vadovė ir kūrybos direktorė Pernilla Wohlfahrt.
Kiekviena „Conscious Exclusive“ kolekcijos moterims dalis dvelkia pavasario gaivumu ir atspindi tvarumo esmę. Pavyzdžiui, lengvutė suknelė iš besiplaikstančių klosčių yra sukurta iš BIONIC® – poliesterio, gaminamo iš perdirbtų į krantą išmetamų atliekų. Nukopijuoti ir išspausdinti bijūnų ir mimozų atvaizdai vėliau iškreipiami, tokiu būdu sukuriant svajingus raštus, o minkšto audinio švarke išsiuvinėtas svajingos moters atvaizdas.
„H&M Conscious Exclusive“ kolekcija – puikus pavyzdys, kad kuriant tobulą stilių tuo pačiu galima tausoti ir planetą. Tai ypač laukiama kolekcija. Šiuos iš tvarių medžiagų pagamintus drabužius norėsite dėvėti ir ateinantį sezoną“, – teigia kampanijos veidas, supermodelis Natalia Vodianova.
Kolekcijoje pristatomi ir aksesuarai. Pintas krepšys, pagamintas tik iš perdirbtų į krantą išmetamų atliekų, taip pat žaismingai elegantiški auskarai, sukurti iš perdirbto stiklo ir plastiko.
Pirmą kartą „Conscious Exclusive“ kolekcijoje pristatoma vaikams skirti drabužiai – gražios, lengvo tiulio suknelės ir minkštos faktūros švarkeliai bei kelnės, suteikiančios žavingą gatvės stiliaus pojūtį.
Pirmą kartą į kolekciją įtraukti ir aromatai, kurie pateikiami kaip tiek moterims, tiek vyrams skirti ekologiški aliejai – juos galima naudoti atskirai arba maišyti vieną su kitu, sukuriant išskirtinį aromatą.
„Conscious Exclusive“ yra svarbiausia „H&M“ judėjimo tvaresnės mados ateities link dalis. Šiuo metu 26 proc. visų bendrovės gaminių gaminami iš tvaresnių medžiagų ir kasmet šią dalį siekiama didinti. Planuojama, kad iki 2020 m. 100 proc. naudojamos medvilnės bus išgauta naudojant tvaresnius metodus.
Kolekcijos gaminius nuo balandžio 20 d. bus galima įsigyti „H&M“ parduotuvėje PC „GO9“ Vilniuje ir internetu.