Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žymiausi „plius“ dydžio modeliai. Renkame favorites!

Pasaulyje netrūksta normalaus arba apkūnesnio sudėjimo manekenių. Gal jų nepersekioja pašėlę paparacai, tačiau jos irgi pasirašo svarbias sutartis. Be to, grožiu dauguma stambių modelių nenusileidžia mados standartui – liesoms, perkarusioms mergaitėms. Susipažinkime su keletu šių žavingų moterų.
Crystal Renn – Fenton rudens reklamos veidas.
Crystal Renn – „Fenton“ rudens reklamos veidas. / fentonusa.com nuotr.

Nors plius dydis vargu ar kada pakeis dominuojančius reikalavimus (pagalvokite patys, juk manekenės paskirtis – pabūti „pakabu“, tad geriausiai drabužis „kabo“ ant liesučių merginų; be to, medžiagų sąnaudos kur kas mažesnės ir pigesnės), pastaruoju metu ryški tokia tendencija – mados industrijoje diėja ir moteriškų figūrų paklausa. Tai šiek tiek netgi pakoreguoja nerašytas taisykles, kuriomis šiandienos visuomenė nusako, kas yra grožis!

Atrinkome jums keletą gražuolių, kurioms ne tik nusišypsojo laimė dirbti su garsiausiais mados namais, bet ir kurios dar yra žavingos, dailios, darbščios bei ambicingos. Vienos jų kelia šypseną, kitos – įkvepia, o štai trečios yra puikus pavyzdys, kad efektingai, o ne juokingai su madingais drabužiais gali atrodyti bet kokio sudėjimo moteris.

► Crystal Renn

Crystal – viena tų manekenių, pakeitusių savo drabužių dydį dėl sveikatos. Jos istorija pilna juodo ir balto: maitinimosi sutrikimai, nervinė depresija, asmeniniai sunkumai... Pastaraisiais metais mergina drastiškai keitė savo išvaizdą. Paauglystėje, kai dėl išsekimo nebegalėjo dirbti, numetusi per daug svorio, susigrąžino numestus kilogramus, sukėlė „plus size“ tendencijos bangą, paskui vėl neteko nemažai kilogramų.

Crystal Renn rugsėjo 8 pristato Zac Posen 2014 m. pavasario/vasaros kolekciją Niujorke.
Scanpix nuotr. / Rugsėjo 8-ąją Crystal Renn pristato Zac Posen 2014 m. pavasario ir vasaros kolekciją Niujorke

Šiandien ji  nebeapkūni, nebetinka plus-size kompanijoms, tačiau ir nebėra per liesa. Crystal mano, kad dizaineriai turėtų atsižvelgti į realius, pasaulyje dominuojančius dydžius ir, užuot rinkdamiesi vien 34 ar 36 dydžio vaikiško sudėjimo manekenes, atsigręžtų į dažniau sutinkamas apimtis – pradžiai bent jau į 40 dydžio drabužius dėvimas moteris.

vmagazine.com nuotr. / V magazine žurnalo kadrai, daryti priea keletą metų, kuriuose tada dar apvalių formų Crystal pozuoja su standartinių matmenų mados modeliu.Identiakos pozos ir drabužiai sustiprina kontrastą tarp figūrų, tačiau abi manekenės  gražios!
vmagazine.com nuotr. / V magazine žurnalo kadrai, daryti prieš kelerius metus, kuriuose tada dar apvalių formų Crystal pozuoja su standartinių matmenų mados modeliu. Identiškos pozos ir drabužiai sustiprina kontrastą tarp figūrų, tačiau abi manekenės – gražios!

► Robyn Lawley

Robyn galima vadinti plus-size kategorijos supermodeliu. Merginos darbų aplanke – daugybė žurnalų viršelių. Ir ne bet kokių, o vienų įtakingiausių! Pavyzdžiui, Vogue Italia, prancūzų Elle ar Marie Claire.

fashiongonerogue.com nuotr. / Robyn Lawley fotosesija australų Cosmopolitan leidiniui.
fashiongonerogue.com nuotr. / Robyn Lawley fotosesija australų Cosmopolitan leidiniui

Be to, ji yra viena pirmųjų, pralaužusių ledus ir ėmusi dirbti su aukštosios mados namais: Ralphas Laurenas Robyn atvaizdą naudojo aibėje reklamų. Ką gi, moteris išties daili. Turint tokių klasikinių bruožų veidelį, į apvalias jos formas pamirštama ir pažiūrėti!

vogue.it nuotr. / Italų Vogue viraelis, Robyn  nuotraukos centre.
vogue.it nuotr. / Italų Vogue viršelis, Robyn – nuotraukos centre
vogue.it nuotr. / Kadras ia viraelio fotosesijos.
vogue.it nuotr. / Kadras iš viršelio fotosesijos.

► Karina Saffi

Nepatikėsite, bet Karina kažkada buvo paprasta manekenė – aukšta, liesa ir kaulėta. Kas gi pasikeitė? Moteris susilaukė kūdikio, o tada, pasikeitus kūno formoms, jos agentūra paprasčiausiai nutraukė su ja kontraktą. Tačiau britė dėl to anaiptol nenusiminė ir nesėdėjo rankų sudėjusi: Karina šių metų pavasarį įkūrė pirmąją tokio pobūdžio mokyklėlę Didžiojoje Britanijoje – ji pati ją vadina dirbtuvėmis, arba workshop – skirtą plius dydžio modeliams. Įstaiga vadinasi „Curve Project London” (vert. Londono linijų projektas) ir čia galima mokytis konsultavimo paskaitų, plaukų ir makiažo subtilybių, fotosesijų, podiumo, kastingo, arba modelių atrankos, specifikos, dirbti kartu su mados stilistais.

vip.it ir curveprojectlondon.com nuotr./ Karina Saffi
vip.it ir curveprojectlondon.com nuotr./ Karina Saffi

Kaip moteriai šovė į galvą ši idėja? Ji pasakoja: „Stengiuosi ir noriu siekti, kad įsivyrautų pozityvus požiūris į kūną, kad į jį būtų žvelgiama kaip į nuostabų kūrinį, o ne į dalyką, kurį reikia nuolat formuoti ir mažinti. Tikiuosi, būsiu puikus pavyzdys jaunoms moterims, kurios vis dar įsitikinusios, kad jei jau gamta neapdovanojo genetišku liesumu, šansai patekti į mados pasaulį yra labai menki.“

vip.it ir curveprojectlondon.com nuotr./Ia kairės: Karinos modelių mokyklos interjeras ir pastatas ia lauko pusės, deainėje: Curve Project London mokinės.
curveprojectlondon.com nuotr. / Iš kairės: Karinos modelių mokyklos interjeras ir pastatas iš lauko pusės, dešinėje: Curve Project London mokinės

► Jennie Runk

Nors ši mergina dar naujokė modelių darbo scenoje, ji jau gali didžiuotis keliomis skambiomis antraštėmis. Viena tokių – neseniai ir Lietuvoje įsikūrusi greitos mados lyderė H&M. Šių metų balandį Jennie buvo pakviesta pozuoti H&M maudymosi kostiumėlių reklaminei kampanijai. Tai pirmas kartas, kai parduotuvė masinei reklamai pasirenka plius dydžio modelį. Dar įspūdingiau, kad Jennie reklamavo maudymosi kostiumėlius. Pripažinkime, kur jau kur, bet šioje srityje daugumos aprangos tinklų vadovybė stengiasi vengti apvalių formų modelių.

hm.com nuotr. / H&M maudymosi kositumėlių reklama.
hm.com nuotr. / H&M maudymosi kostiumėlių reklama

Savaime suprantama, mergina sulaukė labai daug spaudos ir pašalinių dėmesio. Savo įspūdžius ji aprašo specialiai BBC žinių portalui sukurtame straipsnyje, kurį nesunkiai galite rasti internete. Be to, Jennie pažeria puikių patarimų, kaip išmokti pamilti savo kūną: „Jaučiuosi atsakinga padėti merginoms, kurios išgyvena tą patį, ką teko patirti ir man: priimtina būti skirtingai ir kitokiai nei visi. Iš šios keistos būsenos išaugama! Tiesiog susikoncentruokite į tai, kaip galite nuolat tobulėti visose srityse, siekti naujų aukštumų, ir meskite šalin nerimą dėl apvalių savo šlaunų – čia juk nėra nieko bloga!“

hm.com nuotr. / H&M paplūdimio aprangos reklaminė kampanija.
hm.com nuotr. / H&M paplūdimio aprangos reklaminė kampanija.
Jennie Runk facebook fanų puslapio nuotraukos./Dailūs merginos veido bruožai traukia akį.
Jennie Runk facebook fanų puslapio nuotraukos. / Dailūs merginos veido bruožai traukia akį

► Candice Huffine

2012 m. gegužę Candice žurnalo S Moda viršelį papuošė... visiškai nuoga. Nenuostabu, kad ji nevengia kalbėti apie kontroversišką požiūrį į plius dydį bei apie seksualumą. Jei su apatiniais reklamose ar viešai staiposi liesos manekenės – tai normalu, o jei figūringesnės moterys – jau anomalija?

Žurnalo S Moda facebook paskyros ir vmagazine.com nuotr./ Kairėje: Candice Huffine ant žurnalo S Moda viraelio. Deainėje: Mes už linijas!  V magazine fotosesija, skirta moteriakų formų manekenėms.
Žurnalo „S Moda“ facebook paskyros ir vmagazine.com nuotr. / Kairėje: Candice Huffine žurnalo S Moda viršelyje. Dešinėje: „Mes už apvalias linijas!“ – V magazine fotosesija, skirta moteriškų formų manekenėms

Candice savo požiūriu mielai dalijasi interviu, o viename jų moteris pasakoja: „Manau, labiausiai akis atverianti buvo Italijos Vogue fotosesija. Tos nuotraukos tik įrodė, kad mes ne tik dailios, bet ir geros manekenės, kurios geba būti seksualios. Dabar žmonėms smalsu, jie nori pamatyti daugiau! Tiesa ta, kad žmonės visai neprieštarauja matyti realių, tikroviškų merginų mados fotosesijose.“

Žurnalo S Moda facebook paskyros ir vmagazine.com nuotr./Candice Huffine
Candice facebook fanų puslapio nuotr. / Candice Huffine

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?