Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Atwins“ įspūdingu performansu pristatė savo naujausią kolekciją „Glitter“

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus „Comfort“ viešbučio garažas porai valandų virto mados renginio instaliacija, kur „Atwins“ įvaizdžio kūrėjai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanokas su komanda surengė įspūdingą mados šou ir pristatė savo naujausią kolekciją „Glitter“.
Naujausios „Atwins“ kolekcijos pristatymas
Naujausios „Atwins“ kolekcijos pristatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Stilius Mada

Publika vos patekusi į renginio erdvę nuo pat pirmųjų minučių buvo įtraukta tarsi į dėlionę, kai pristatomos kolekcijos detalės viena po kitos viską jungė į darnią visumą.

Į renginį susirinkusias miesto stileivas, meno, šokio ir inovacijų gerbėjus pasitiko fotografo Tomo Vyšniausko didžiulę erdvę užpildančios nuotraukos, interaktyvus kolekcijos „brandwall“ ir puikiai nuotaiką papildanti klubinė muzika su Justy (Justinu Žvigu) prie pulto.

Į visumą detalės buvo jungiamos per choreografės Linos Puodžiukaitės šokio interpretacijas, papildytas „The hat“ sukurtomis vaizdo projekcijomis. Galutinius akcentus mados šou sudėjo Viliaus Venckevičiaus kurta apranga, papildanti „Atwins“ įvaizdžius, ir operatoriaus Roberto Muravskio mados videografija.

Taip per detales buvo sukurta visa 2018 m. tendencijų istorija, iki galo atsiskleidusi kontrastingoje Islandijoje, kur vasaros pradžioje visa „Atwins“ komanda buvo išvykusi filmuoti ir fotografuoti ateities tendencijų.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Naujausios „Atwins“ kolekcijos pristatymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Naujausios „Atwins“ kolekcijos pristatymas

„Mados tendencijų pristatymo tikslas yra išlaisvinti mintis, sukelti pojūčius. Tai ne tik kūrėjo saviraiška, bet ir siekis paliesti stebėtoją, paskatinti jį interpretuoti, vertinti ir suprasti per savo asmenybės, patirties ir mąstymo prizmę“, – sakė kūrėjai.

Paprašyti papasakoti apie kolekciją, jie ją apibūdino kaip keliančią klausimus „asmens būties formos šiandienos visuomenėje, dualumo ir pasirinkimo būti laimingam ar slėptis už primetamų normų. Klausia, ar žmogus vis dar girdi pats save visame triukšme, tikrovėje ir virtualioje realybėje“.

Kur tas pristatytas tendencijas dėti? „Ant mados podiumų ir scenų pristatytos kolekcijos į parduotuves keliauja adaptuotos ir vartotojus pasiekia pasikeitusios, sušvelnėjusios ir labiau pritaikytos kas dienai. „Glitter Couture“ performanso scena kvietė pamatyti dar neadaptuotas aktualijas ir jas pajusti pačiam, suvokti ir savaip perkelti į savo stilių, kūrybą ir aplinką“, – sakė Andrius ir Anatolijus.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Naujausios „Atwins“ kolekcijos pristatymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Naujausios „Atwins“ kolekcijos pristatymas

Performansą mados kūrėjai pasirinko neatsitiktinai, nes tai dialogas su stebėtoju, ir abu jo dalyviai yra labai svarbūs. Kūrėjas stengėsi savo matymą ir jausmus perteikti žiūrovui, o pastarajam liko pajusti, išgirsti, pamatyti ir net užuosti kvapą. „Atwins“ tiki, kad tik vykstant dialogui gali atsiskleisti kolekcija ir jos suvokimas.

A.Mašauskas ir A.Pajanokas – pastarąjį dešimtmetį žinomi kaip stilistikos revoliucionieriai, Londono ir Maskvos renginių, Niujorko mados savaičių dalyviai, naujos kartos renginių eros pradininkai. Jau ne vienus metus jie su komanda kuria pasaulio mados tendencijų istoriją ir pristato ją naujos kartos mados renginiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos