„Dolce & Gabbana“ užbaigė Milano mados savaitę: sukūrė ryškių spalvų ir blizgesio kupiną disko šou

Sukūrę disko atmosferą, tarp modelių įpynę robotų, dizaineriai Domenico Dolce ir Stefano Gabbana iš anksto sukurtu filmu pristatė savo 2021–2022 m. rudens ir žiemos sezono kolekciją ir taip užbaigė virtualią Milano mados savaitę.

Naujausioje 135 modelių italų mados namų „Dolce & Gabbana“ kolekcijoje – ryškios spalvos, leopardo raštai, daug blizgesio, masyvūs papuošalai – nuo grandinių iki perlo karolių, dėmesį atkreipiantys dirbtinio kailio paltai, įspūdingai atrodantys masyvūs pūkiniai paltai, oversize striukės dideliais pečiais, menančios praėjusio amžiaus dešimtąjį dešimtmetį.

Modelių vilkimų trumpų suknelių ir plastikinių permatomų lietpalčių duetas primena kosminę aprangą, tačiau yra ir tam tikra aliuzija į apsaugos priemones, kurias dėvi medikai, dirbantys su koronavirusu sergančiais ligoniais.

Pristatyti kitam šaltajam sezonui skirtą kolekciją buvo pakviesta ir Milane gyvenanti 23-ejų lietuvė Ugnė Gelgotaitė.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Dolce & Gabbana“ 2021–2022 rudens ir žiemos kolekcijos modelis: Ugnė Gelgotaitė
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Dolce & Gabbana“ 2021–2022 rudens ir žiemos kolekcijos modelis: Ugnė Gelgotaitė

Ant podiumo pasirodė ir du maži Italijos technologijos instituto sukurti robotukai, siekiant pasidžiaugti italų robotikos technologijų ir dirbtinio intelekto tyrėjų darbu.

Šis šou pirmadienį užbaigė šešias dienas trukusią virtualią Milano mados savaitę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis