Madingiausios 2021-ųjų spalvos – švytinti geltona ir „tikroji“ pilka: jų sąjunga žymi stiprybę ir pozityvumą

Tradiciškai besibaigiant metams spalvų institutas „Pantone“ paskelbia kitų metų madingiausią spalvą. Tiesa, 2021-ieji tokias turės net dvi, tai – švytinti geltona („Illuminating“) ir vadinamoji tikroji pilka („Ultimate Grey“), žyminčios optimizmą ir pozityvumą, stiprybę ir patikimumą.
2021 m. spalvos – skaisčiai geltona ir pilka
2021 m. spalvos – švytinti geltona ir pilka / „Scanpix“/SIPA ir „Scanpix“/AFP nuotr.

„Ištvermingos pilkos (Ultimate Grey, Pantone 17-5104) ir švytinčios geltonos (Illuminating, Pantone 13-0647) sąjunga skleidžia tvirtą pozityvumo žinutę. Praktiškas ir tvirtas, tačiau tuo pačiu metu šildantis ir optimistinis spalvų derinys suteikia mums atsparumo ir vilties. Turime jaustis padrąsinti ir pakylėti, tai būtina žmogaus dvasiai“, – sakė spalvų instituto „Pantone“ vykdomoji direktorė Leatrice Eiseman.

Pasak spalvų instituto atstovų, kai žmonės ieško būdų, kaip sau suteikti energijos, aiškumo ir vilties įveikti besitęsiantį netikrumą, nuotaikingi ir drąsūs atspalviai patenkina mūsų gyvybingumo siekį.

Išrinktą švytinčią geltoną jie vadina linksma, kupina žvalumo, šildančia ir persmelkta saulės energijos.

Klasikinė pilka simbolizuoja tvirtumą ir patikimumą, skatina ramybės, pastovumo ir atsparumo jausmą.

Kaip rašo fashionista.com, pasak „Fast Company“, spalvų institutas „Pantone“ 2021 m. spalva pirmiausia pasirinko švytinčią geltoną, o tik po kelių mėnesių nusprendė pridėti antrą atspalvį, siekdami, kad jie būtų matomi ir interpretuojami kaip pora. (Tiesa, pastarąjį kartą dvi spalvos buvo išrinktos 2016-iesiems – rožinio kvarco ir švelni pastelinė melsva.)

Pasak L.Eiseman, švytinti geltona, be jokios abejonės, yra siekiamybės spalva, o pilka pasižymi tvirtumu. „Kai gretinate tas spalvas vieną su kita, koncepcija aiški: tai yra tai, ko mes tikimės, ir tai yra tvirtas pagrindas, kuris mus ten nuves“, – sakė spalvų instituto vykdomoji direktorė.

Kaip rašo pantone.com, daugiau kaip 20 metų „Pantone“ metų spalva turėjo įtakos kuriant ir perkant produktus įvairiose pramonės šakose, įskaitant madą, namų interjerą ir pramoninį dizainą, taip pat produktų pakuotes ir grafinį dizainą.

„Pantone“ metų spalvos atrankos procesas reikalauja apgalvoto svarstymo ir tendencijų analizės. Kasmet atvykdami į atranką spalvų ekspertai nuodugniai peržiūri, kokios naujos spalvos daro įtaką pasauliniu mastu.

Tai gali apimti pramogų industriją ir kuriamus filmus, keliaujančias meno kolekcijas ir naujus menininkus, madą, visas dizaino sritis, populiarias kelionių kryptis, taip pat naujus gyvenimo būdus, žaidimo stilius, socialines ir ekonomines sąlygas.

Įtakos gali turėti naujos technologijos, medžiagos, tekstūros, atitinkamos socialinės žiniasklaidos platformos ir netgi sporto renginiai, pritraukiantys viso pasaulio dėmesį.

Švytinti geltona ir „tikroji“ pilka mados pasaulyje

Kalbant apie mados ir grožio pasaulį, kitąmet šį geltonos ir pilkos duetą drąsiai galėsite įsileisti į savo spintą, rinkdamiesi drabužius ir aksesuarus, jos galės puošti jūsų nagus, jomis galėsite ryškinti akis.

Šios spalvos vyravo dar rudens pradžioje pristatytose garsių pasaulio mados namų 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijose.

Švytinti geltona pastebima „Jason Wu“, „Collina Strada“, „Miu Miu“, MSGM, „Thebe Magugu“, „Versace“ ir kitose kolekcijose.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Jason Wu“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Jason Wu“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

„Tikroji“ pilka – „Brandon Maxwell“, „Balmain“, „Michael Kors“, „Nina Ricci“ ir kitų kolekcijose.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Balmain“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Balmain“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis