Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados infekcijos“ dalyvė L.Kvašytė: „Kūryboje nagrinėju man pačiai aktualias temas“

Dar viena 15min ciklo „Mados infekcijos“ dizaineriai kitu kampu“ herojė – prekių ženklo „The Knotty Ones“ kūrėja Liucija Kvašytė. Ji yra pelniusi „Jaunojo dizainerio“ prizą mados dizaino kategorijoje, dalyvavusi mados savaitėse Londone, Rygoje, Taline, kuria drabužius teatro ir šokio spektakliams. „Mados infekcijoje“ L.Kvašytė dalyvaus antrą kartą ir kovo 18 d. pristatys vyrams ir moterims skirtą kolekciją „Budėk!“.
Liucija Kvašytė
Liucija Kvašytė / Guodos Jucevičiūtės nuotr.

Jos naujausios kolekcijos įkvėpimo šaltiniu tapo XIX a. pab., kai generolas Robertas Badenas-Powellis paskyrė jaunuolius žvalgais vykdant Mafekingo apsupimą. Jų parodyta drąsa ir ryžtas paskatino generolą įsteigti skautų judėjimą, kuris mokytų meilės Dievui, tėvynei ir artimui. Sulaukus didelės sėkmės, šis ugdymo metodas praplėstas jį pritaikant ir mažesniems vaikams – tam pasitelkta Rudyardo Kiplingo „Džiunglių knyga“.

Kęstučio Žilionio nuotr./Liucijos Kvašytės kolekcija „Budėk!“
Kęstučio Žilionio nuotr./Liucijos Kvašytės kolekcija „Budėk!“

Žaisdami vaikai mokosi būti atsakingi, drąsūs, ištikimi ir patikimi. Todėl skautų šūkis „Budėk“ kviečia visada būti pasiruošus tiek fiziškai, tiek dvasiškai, kad atliktum savo pareigą. Pirmiausia tai yra taikos šūkis, raginantis valstybių atsakinguosius nespręsti tarpusavio konfliktų skriaudžiant nekaltuosius.

Kęstučio Žilionio nuotr./Liucijos Kvašytės kolekcija „Budėk!“
Kęstučio Žilionio nuotr./Liucijos Kvašytės kolekcija „Budėk!“

– Liucija, kokiais trim sakiniais save apibūdintum?

– Esu mados dizainerė ir stilistė. Savo kūryboje nagrinėju man asmeniškai aktualias temas. Kuriu personažą, kuriuo gali būti kiekvienas, dėl sukurto įvaizdžio tampantis ir mano kuriamo pasaulio dalimi.

– Kuo pasireiškia „Mados infekcijos“ užkratas? Kokie simptomai?

– Festivalis „Mados infekcija“ vienija kuriančius ir mada besidominčius žmones, kurie neabejingi lietuviškai madai, jos augimui ir plėtrai. Tai proga pasidalyti savo mintimis, išreikštomis per kūrybą, ir formuoti lietuviško dizaino identitetą.

– Koks, tavo nuomone, yra stilingas žmogus?

– Tai išraiškingo, stipraus charakterio žmogus, kuris geba atsirinkti tai, kas jam tinka iš gausaus mados tendencijų srauto, kurti unikalų įvaizdį, jame derinti kokybišką dizainą, drabužius iš močiutės spintos, varijuojant nuo eklektikos iki teatralizuoto įvaizdžio.

– Kas tau yra įkvėpimas?

– Knygos, žmonės, kelionės, išgyvenimai, situacijos, socialiniai ir politiniai aspektai, nauji kvapai, skoniai, nesuderinamo dermė.

Kęstučio Žilionio nuotr./Liucijos Kvašytės kolekcija „Budėk!“
Kęstučio Žilionio nuotr./Liucijos Kvašytės kolekcija „Budėk!“

– Koks yra tavo drabužis?

– Tai gali būti iki skausmo žinomas siluetas, tačiau slepiantis netikėtumą – pavyzdžiui, pasitelkiant audinį. Konceptualus, įvairus faktūrų ir spalvų prasme.

– Ką veiki, kai turi laisvo laiko?

– Keliauju ir leidžiu laiką su brangiais žmonėmis.

– Po penkerių metų tuo pačiu laiku...

– Apie tai negalvoju.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų