Menininkė Gia Ram – apie moteriškumą, stilių, tvarią madą, įkvėpimą ir knygas

Ekstravagantiška, melancholiška, dramatiška ir visuomet autentiška menininkė Gia Ram mano, kad svarbiausia yra būti savimi visomis prasmėmis. Ji be galo dėkinga mamai, kad augdama turėjo visišką laisvę save reikšti, eksperimentuoti ir ieškoti.
Menininkė Gia Ram
Menininkė Gia Ram / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Pokalbį su menininke Gia Ram pristato mados prekių nuomos paslauga „Rent Boutique“, inicijavusi socialiai atsakingos mados kampaniją „I'm THAT girl“ (liet. „Aš esu TA mergina“).

Man nėra nieko gražiau už stiprią, savimi pasitikinčią, nepriklausomą moterį – nepametusią vertybių ir savęs.

Kampaniją sudaro įkvepiantys pokalbiai su Lietuvoje žinomomis ir savo gyvenimo būdu įdomiomis moterimis – apie mados vartojimą, jų stilių, laisvalaikį ir kitus mergaitiškus dalykus.

„I’m THAT girl“ – tai moteris, kuri pasitiki savimi, yra unikali savo požiūriu ir apsirengimo stiliumi, ji nesivaiko greitos mados tendencijų, o veikiau formuoja savitą gyvenimo būdo filosofiją.

Šiandienos „I'm THAT girl“ – menininkė Gia Ram. Pokalbis su ja vyko Kauno Laisvės alėjoje esančiame apleistame pastate, vilkint naujas „Rent Boutique“ drabužinės sukneles.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram

– „I'm THAT girl“ yra oficialus „Rent Boutique“ kampanijos šūkis. Kokia mergina esi tu?

– Žaviuosi drąsiomis ir ryškiomis ne išore, o vidumi moterimis, kurios nesustodamos juda į priekį. Ir, rodos, daro neįmanoma: verčia kalnus karjeroje, augina vaikus ir dar visada spėja atrodyti pritrenkiamai! Man nėra nieko gražiau už stiprią, savimi pasitikinčią, nepriklausomą moterį – nepametusią vertybių ir savęs. That girl I wanna be.

Mamai kartais būdavo be proto gėda ir baisu mane išleisti į gatvę, apsirengusią taip, kaip man patinka.

– Vaikystėje buvai labiau princesės ar Pepės Ilgakojinės tipažo mergina?

– Oi, vaikystėje buvau viskuo, turėjau visišką laisvę iš mamos rengtis, ką noriu ir kaip noriu, tad jokios taisyklės mano aprangoje neegzistavo! Kaip tik neseniai mama prisipažino, kad jai kartais būdavo be proto gėda ir baisu mane išleisti į gatvę, apsirengusią taip, kaip man patinka. Bet ji niekada manęs nestabdė. Esu jai be proto dėkinga už visą laisvę, kurią ji man davė – būti savimi, eksperimentuoti ir ieškoti.

– Suknelė, lyg jau įprasta, yra neatsiejamai gretinama su moteriškumu. Kaip atrodytų suknelė, kuri reprezentuotų tave – tavo charakterį, stilių?

– Tai būtų specialiai man siūta dramblio kaulo spalvos šilkinė suknelė / naktinukai iki kelių. Dievinu švarią estetiką aprangoje. Tokia suknelė tiktų prie visko: ir su megztiniu prie „boots’ų“, ir su sportbačiais, ir su odinuke, ir elegantiškam vakarui su aukštakulniais.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram

– O kaip tave pamatytume apsirengusią kasdien?

– Bėgant metams ir atsiradus visiems darbams pradėjau vis labiau vertinti patogumą. Tad mano pasirinkimas kasdien – vintažiniai aukštu juosmeniu džinsai (džinsai – mano visiška silpnybė ir aistra), tobulai krintantys balti marškinėliai (turiu tokius gal 9 ir, prisiekiu, visi skirtingi!), kašmyro megztinis, „biker“ stiliaus odinukė ir neseniai mano spintą papildę „Nike“ sportbačiai pagal 1997 metų atkurtą modelį. Nors… prisipažinsiu, dažnai vilkiu ir sukneles: „Women & a dress – is a life long relationship you just can’t brake.“

– Kaip atrodo tavo diena?

– Jei nereikia niekur bėgti, skubėti, važiuoti, dieną pradedu apie 8 val. (bandau išsiugdyti tikslingą miego ritmą) nuo didelio puodelio juodos arbatos su ryžių pienu lovoje! Iš tiesų tai ne pienas, nežinau, kodėl taip vadiname? Peržvelgiu naujienas, įsitikinu, kad pasaulis nesugriuvo, kol miegojau – nenoriu atsilikti nuo jo spartaus keitimosi ir tobulėjimo.

Tada – el. laiškai, žinutės ir visa kita, ką galiu padaryti telefonu ir dirbdama kompiuteriu. Tai trunka geras porą valandų, paskui keliauju į sporto salę (iš tiesų į ją einu, kai ištempia vyras! Turiu pasipriešinimo sindromą žengti pirmą žingsnį – tikiuosi, nesu vienintelė tokia beviltiška...).

Bėgant metams ir atsiradus visiems darbams pradėjau vis labiau vertinti patogumą.

Mano pusryčiai būna ganėtinai vėlyvi, apie 12 val. Kuo ankstesni pusryčiai, tuo geresnė diena. O tada jau prasideda mano darbo diena studijoje, kurios duris šiuo metu užveriu apie 22 val., nes intensyviai ruošiuosi parodoms Vilniuje ir Kaune. Ir būčiau dar ilgiau, jei Benas neištemptų valgyti – jis tas mano balansas, kad nepamesčiau savęs ir gyvenimo iš rankų.

– Kokia pagrindinė tavo stiliaus taisyklė?

– Nepamesti savęs! Nesvarbu, ką kiti mano. Kokybė vietoj kiekybės! Paltas vietoj striukės! Visada! (Moteris su pūkine striuke man nuo mažens kaip prakeiksmas! Nebent eini slidinėti ar sportuoti lauke…) Neseniai skaičiau Anitos Patrickson patarimą: „Uncomfortably shoes are not worth it.“ Ir tai gryniausia tiesa! Suknelė ar kelnės? Suknelė!

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram

– Kokia tavo grožio rutina?

– Esu visiškai pametusi galvą dėl kremų kremukų, aliejukų ir viso kito gėrio. Tačiau mano antra silpnybė – pamirštu jais naudotis! Shame on me. Bet kai ateina tas magiškas momentas, dieną pradedu nuo stiklinės šilto vandens.

Nusiplaunu veidą su hidrofiliniu aliejumi ir viską drėkinu. Šiuo metu naudoju kremus su hialurono rūgštimi – kai juo pasitepu, atrodo lyg su stebuklinga lazdele pamojus. Prieš fotosesijas ar renginius užsidedu „Shiseido“ paakių kaukę, kad jie geriau atrodytų. Dekoratyvinės kosmetikos kasdien nenaudoju. Manau, tai be proto nesveika odai ir net negražu! Ačiū Dievui, pagaliau į madą atėjo natūralumas!

– Ar turi ritualų?

– Visas rytas iki pietų man yra ritualas – tuo metu nemėgstu su niekuo kalbėti ir gyvenu savo mintyse.

– Trys įvykiai, kuriems būtinai rinktumeisi suknelę ir jos jokiais būdais neiškeistum į kelnes?

– Visur ir visada! Jeigu yra nuotaika – go for it. „Dress Time is Time to Shine“. Iš tiesų be proto žaviuosi moterimis, kurios dėvi sukneles kas dieną ir žiūriu į jas su dideliu pavydu ir pagarba. Man nieko nėra gražiau už suknelę vilkinčią moterį. Jokiais būdais tai nesilpnina moters įvaizdžio, atvirkščiai – kaip tik moterį paverčia didingesne ir stipresne. Tikiuosi, ir aš vieną dieną tam pribręsiu.

– Ką rastume tavo vakarinėje delninėje?

– Lūpdažį, vienkartinių servetėlių ir banko kortelę. Visa kita paprasčiausiai netelpa (net telefonas lieka rankoje!). Jeigu galėčiau, įsidėčiau ir sportbačius!

– Į ką atsižvelgi rinkdamasi drabužį. Kokios savybės tau svarbiausios?

– Kokybė, kokybė, kokybė! Ir drabužio ilgaamžiškumas, išliekamoji vertė. Savęs reikia paklausti: ar tau šis drabužis gražus tik šiandien ar matai save jį vilkinčią ir po 10 metų? Anksčiau į tai nekreipdavau dėmesio ir rinkdavausi tai, kas tuo metu gražu. Dabar renkuosi drabužį, kurį galėsiu apsivilkti ne vienam sezonui. Drabužis turi pabrėžti asmenybę, o ne tapti rėkiančiu akcentu, už kurio pasislepi.

– Kuo, tavo manymu, naudingas „Rent Boutique“ projektas?

– Nes „Rent Boutique“ liečia augančią naująją kartą. Ir tai viską pasako. Tokie projektai yra geriausia tiesioginė galimybė jaunimui kitaip pažvelgti į madą, į drabužį, jo kokybę ir vartojimą. Aš be galo žaviuosi atsakingos mados projektais ir vizijomis. Ir liūdžiu, kad nieko panašaus nebuvo, kai buvau jaunesnė.

– Kokie prekių ženklai, iš esančių projekto drabužinėje, tau labiausiai patinka?

– Turiu kelis! „Self-portrait“ ir „Alice Mccall“. Taip pat „Kotur“ delninės.

Į pasimatymą eičiau su dar neegzistuojančiu miestu Marse!

– Kodėl tau svarbus atsakingas mados vartojimas?

– Nes tai yra ateitis. Jeigu norime, kad kas nors pasaulyje keistųsi, reikia pradėti nuo savęs. Mados industrija turi be proto didelę įtaką gamtai ir aplinkai, tad atsakingos, socialios ir tvarios mados kryptis yra atsakingesnio vartojimo skatinimas. Tai yra geriausia, kas galėjo atsitikti mados pasaulyje.

– Su kokiu miestu eitum į pasimatymą?

– Į pasimatymą eičiau su dar neegzistuojančiu miestu Marse! Nes tai mūsų ateitis! Jeigu jau galiu pasirinkti, tai kodėl nepasvajojus. Nereikia užsidaryti dėžutėje ir apsiriboti tuo, ką žinai. Eikit, ieškokit, svajokit ir nebijokit!

– Kokios yra tavo trys mėgstamiausios Lietuvos vietos?

– „Vytautas mineral SPA“ – tai rojus Žemėje: ir aplinka, ir procedūros, ir maistas. „Radharane“ – mano atradimas. Ten yra mano mėgstami cepelinai su sojomis ir panyro sūriu. Ir mano parodos. Pabūsiu savanaudė, bet labai visų lauksiu!

– Joga ar bėgimas?

– Ir joga, ir bėgimas.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Menininkė Gia Ram

– „Instagram“ profiliai, kuriuos seki?

– O dievai, jų begalė. Kaip savaitė, taip naujiena! Man pagrindinis įkvėpimas yra žmonės, tad „Instagram“ yra mano kasdienybė.

Šios savaitės favoritai: @mondaysnfridays – visiškai naujas profilis ir aš visiškai jį įsimylėjau; @aureta – mano didžiausias moters įkvėpimas! Ten tiek daug meno…; @carineroitfeld – visada norėjau užaugusi būti kaip ji, vis dar noriu; @ad_magazine – interjeras, detalės, baldai, menas – labai daug man artimos estetikos; @fuckingvibez – turite tai pamatyti!; @ruevintage74 – aš visiškai apsėsta jų baldų!

Mados industrija turi be proto didelę įtaką gamtai ir aplinkai, tad atsakingos, socialios ir tvarios mados kryptis yra atsakingesnio vartojimo skatinimas.

– Knyga, blogas ar podcastas?

– Knyga. Aš senamadiška šiuo klausimu. Man tai geriausias poilsis. Šiuo metu skaitau: praėjusį mėnesį išleistą Dano Browno knygą „Origin“ – ją užsisakiau dar porą mėnesių iki išleidžiant. Taip pat „If I could tell you just one thing…“ – Richardo Reedo diskusijos su garsiais pasaulio žmonėmis, politikais, aktoriais, verslininkais. Apie paprastus mažus gyvenimo dalykus, kurie daro didelius pokyčius.

„Love letters of great men“ – jeigu matėte filmą „Seksas ir miestas“, žinote, apie ką aš. Ir neseniai parsinešiau pas senelius rastą knygą „Classical Mythology“ – dabar tik liko rasti laiko visas perskaityti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis