Užrašai gali nešti svarbią žinutę
Tai ypač įvairi tendencija, kadangi ant drabužių esančios frazės gali būti tiek lengvo turinio, nenešančios jokios žinutės, tiek įvairūs pareiškimai, kurių užduotis atkreipti dėmesį į konkrečią socialinę, politinę ar kitokią problemą, iššūkį.
Bene ryškiausias tokios aiškiai išartikuliuotos socialinės žinutės pavyzdys aukštosios mados lauke – prieš kelerius metus „Dior“ pristatyti marškinėliai su užrašu „We should all be feminists“ (liet. Mes visos turėtume būti feministės). Pataikę ant tuo metu aktualia tapusios feminizmo bangos, marškinėliai sulaukė nevienareikšmiškų reakcijų. Vis dėlto užduotį jie pasiekė – sufokusavo dėmesį, paskatino kalbas.
Ideologinis tekstas ar nešamos žinutės turinys gali papuošti drabužio audinį, jeigu tam visuomenės erdvėje susidaro tinkamos aplinkybės. Neretai tai susilaukia prieštaringų vertinimų, tačiau kartu atkreipia dėmesį bei iššaukia diskusiją.
Kitas madingas užrašų tipas – miestų, lokacijų, geografinių vietovių pavadinimai. Dažniausiai toks užrašas puošia megztinius bei marškinėlius. Ypač populiarūs Jungtinių Amerikos Valstijų vietovių pavadinimai (New York, Los Angeles, Brooklyn, Seattle, Chicago) bei kai kurių Europos miestų ar regionų užrašai.