Kokie yra dažniausi mitai ir kurie iš jų visai nepagrįsti, pabandėme išsiaiškinti bendraudami su didžiausios Vilniuje maisto ir kasdienes prekes į namus pristatančios elektroninės parduotuvės „Barbora“ komanda.
Mitas Nr. 1: man pristatys nekokybiškus ar besibaigiančio galiojimo produktus.
Elektroninėje parduotuvėje „Barbora“ prie tokių gendančių produktų kaip mėsa ir jos gaminiai, pienas ir jo gaminiai, kiaušiniai, duonos ir konditerijos bei kulinarijos gaminiai nurodomas minimalus jų galiojimo laikas arba pagaminimo data. Tai reiškia, kad užsakyta prekė pristačius pirkėjui galios ne mažiau dienų, nei buvo nurodyta.
Prekes surenkantys „Barboros“ darbuotojai yra specialiai išmokyti surinkti pačius geriausius produktus, o tai ypač aktualu renkant vaisius ir daržoves. Darbuotojai atrenka kokybiškiausius, gražiausiai atrodančius produktus, taip pat visuomet į užsakymo krepšelį krauna tuo metu parduotuvės lentynoje esančius ilgiausio galiojimo laiko produktus ar gaminius.
Be to, šviežiems produktams (vaisiams, daržovėms, mėsai, pieno produktams) „Barbora“ taiko šviežumo garantiją, tai yra įmonė garantuoja, kad klientui pareiškus pagrįstą nepasitenkinimą preke ji bus pakeista arba už ją bus grąžinti pinigai.
Mitas Nr. 2: interneto parduotuvėje prekių asortimentas mažesnis, todėl nerasiu pamėgtų prekių.
Interneto parduotuvėje „Barbora“ pirkėjai kviečiami rinktis iš daugiau nei 6 tūkst. skirtingų prekių – nuo maisto produktų iki kosmetikos, higienos ir namų ūkio prekių. Tokį gausų prekių asortimentą turi tik pačios didžiausios maisto prekių parduotuvės. „Barboros“ parduotuvėje siūlomų prekių sąrašas yra nuolatos peržiūrimas ir pildomas, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus.
Mitas Nr. 3: negalėsiu grąžinti prekės ar atgauti pinigų už man netikusią prekę.
„Barboros“ pirkėjai netikusias prekes gali grąžinti iš karto, vos tik jas pristatė elektroninės parduotuvės kurjeris, arba per 24 valandas nuo prekės pristatymo turi apie pretenzijas telefonu arba elektroniniu paštu pagalba@barbora.lt apie tai informuoti pardavėją. Netikusią prekę taip pat galima pakeisti kita. Prekės keičiamos ir grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą. Prekių, kurias pirkėjas nori pakeisti kitomis arba grąžinti, atvyksta atsiimti kurjeris, o visas su tuo susijusias išlaidas padengia „Barbora“.
Pinigai už grąžintas prekes pervedami ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos į banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už pirkinius.
Mitas Nr. 4: užsakydamas sveriamų produktų ar gaminių, sumokėsiu daugiau, o gausiu mažiau.
„Barboros“ darbuotojai yra savo darbo profesionalai. Kiekvienas jų per dieną atrenka prekes daugiau nei 20 pirkėjų, tad patirtis leidžia neklysti. Be abejo, atrenkant sveriamus produktus galima kelių ar kelių dešimčių gramų paklaida. Jei pirkėjui yra įdedamas didesnis prekės kiekis, nei jis užsakė, už viršytą svorį papildomai mokėti nereikia. Pirkėjas moka už tokį prekės kiekį, koks buvo užsakytas. Pavyzdžiui, jei užsakėte kilogramą bananų, o kurjeris jums pristatė 1050 g, tai reiškia, jog 50 g bananų „Barbora“ padovanojo.
Jei dėl sveriamų produktų svorio paklaidos pirkėjas gauna prekių už mažesnę sumą, nei sumokėjo, ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos jam „Barbora“ grąžina skirtumą į banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes.
Mitas Nr. 5: prekių pristatymas užtrunka, kas bus su greitai gendančiais produktais?
Prekės pagal konkretų užsakymą surenkamos likus porai valandų iki pristatymo pirkėjui. „Barbora“ maisto prekes veža specialiu transportu, kuriame palaikoma tinkama temperatūra produktų šviežumui išsaugoti. Todėl prekės į pirkėjų namus keliauja temperatūroje, kokia reikalinga jų geriausiai kokybei užtikrinti. Pavyzdžiui, šaldyti produktai vežami šaldikliuose, o šviežia duona – kambario temperatūros aplinkoje.
Mitas Nr. 6: perkant internetu negalios nuolaidos, kurias gaunu pirkdamas parduotuvėje.
Apsiperkant „Barboroje“ galioja visos „Maximos“ parduotuvėse esančioms prekėms taikomos nuolaidos, taip pat nuolaidos, kurias suteikia „Ačiū“ kortelė. Be to, kiekvieną mėnesį „Barbora“daro savo ypatingas akcijas atskiroms prekėms. Tai išskirtiniai ir pirkėjams labai naudingi pasiūlymai, kokių nerasite kitose parduotuvėse. Savo pirkėjus „Barbora“ nuolat pradžiugina ir įvairiomis dovanomis
Mitas Nr. 7: jei tuomet, kai renkamas mano užsakymas, parduotuvėje nebus reikiamo produkto, galiu likti be pagrindinio vakarienės ingrediento.
Apsiperkant interneto parduotuvėje „Barbora“ galima išreikšti pageidavimą gauti panašias prekes, t. y. tokios pačios arba labai panašios sudėties ir kainos prekes. Pavyzdžiui, jei pirkėjas užsisakė 1 kilogramą plautų morkų už 0,37 €/kg (1,28 Lt/kg), tačiau renkant užsakymą pastebėta, kad parduotuvėje būtent tokių daržovių nebeliko, tuomet jam galima įdėti 1 kilogramą plautų morkų už 0,46 €/kg (1,59 Lt/kg). Tokiu atveju kainos skirtumą kompensuos „Barbora“.
Panašios prekės darbuotojų dedamos į pirkinių krepšelį tik jei surenkant užsakymą parduotuvėje nėra nurodyto produkto arba jo galiojimas neatitinka „Barboros“ šviežumo garantijos. Parenkant panašias prekes taip pat visuomet stengiamasi įdėti kuo kokybiškesnius ir šviežesnius produktus. Jei parinkta panaši prekė netiko ar nepatiko, ją galima grąžinti.
Mitas Nr. 8: nežinau, kur atrenkamos prekės, kurias perku internetu – gal, pavyzdžiui, kokiame rūsy.
„Barboros“ prekių surinkimo centras įsikūręs Vilniaus „Akropolyje“, o prekės, kurias internetu užsako pirkėjai, atrenkamos čia įsikūrusioje parduotuvėje „Maxima XXX“, tiesiai iš lentynų. Tad kaip dirba „Barboros“ komanda, vilniečiai kiekvieną dieną gali pamatyti savo akimis.
Išskyrėme pagrindinius ir didžiausius mitus, sklandančius apie maisto prekių pirkimą internetu, galbūt jums yra tekę girdėti kitokių mitų, o gal tiesiog turite klausimų, susijusių su maisto ir kasdienių prekių užsakymu internetu? Pasidalinkite jais su mumis straipsnio komentaruose ir mes jums būtinai atsakysime.