„Bolt Food“ skelbiasi ieškantis maisto kritikų: patirtis nėra būtina

Slapti apsilankymai restorane, aukštosios virtuvės taisyklės ir kandžios recenzijos spaudoje – tokį restoranų kritikų įsivaizdaviną platforma „Bolt Food“ siūlo palikti praeičiai. Socialiniai tinklai, gera telefono kamera ir meilė maistui – tai viskas, ko reikia šiuolaikiniam maisto kritikui. Visi, bent kartą svajoję įsijausti į šį skanų vaidmenį, kviečiami dalyvauti atrankoje platformos socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
Maisto ragavimas
Maisto ragavimas / Shutterstock nuotr.

Projektui planuojama atrinkti iki 10 šviežių maisto kritikų, kurie aktyviai dalinsis atradimais ir formuos nuomonę apie maistą iš įvairių restoranų Lietuvos miestuose. Savo ruožtu „Bolt Food“ žada kritikams pagelbėti ir juos motyvuoti užsakymų kuponais bei nemokamu pristatymu.

„Kuriam laikui savo „Instagram“ paskyrą užleisime šių maisto entuziastų kuriamam turiniui. Norime parodyti, kad maisto kritiku šiandien gali būti praktiškai kiekvienas, neabejingas šviežiam, skaniam ir įdomiam maistui”, – sako Justė Ivaškevičiūtė, „Bolt“ marketingo vadovė Lietuvoje.

Norime parodyti, kad maisto kritiku šiandien gali būti praktiškai kiekvienas.

Pasak jos, technologijos į maitinimo verslą įnešė daugiau dinamikos, interaktyvumo. Tą puikiai supranta ir restoranai, todėl keičiasi ir jų požiūris į lankytojus, jų lūkesčius bei patirtis. Kai grįžtamojo ryšio tiek daug ir visas jis autentiškas, kokybė privalo virsti standartais, o kūryba – nuolatiniu procesu.

Tikimasi, kad projektas ne tik taps laipteliu į sėkmę jo dalyviams, bet ir apskritai kilstels internete kuriamo turinio apie maistą kartelę. J.Ivaškevičiūtės teigimu, vartotojams turint vis mažiau laiko, auga poreikis subjektyvioms, bet autoritetingoms rekomendacijoms, nes kritikų daug, bet restoranų – dar daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis