Apie tai, kaip šis saldumynų pasaulis atrodo iš vidaus bei kuo jis toks ypatingas, kalbamės su pačiu Dovydu.
Saldumynų rinka – dinamiška ir niekada nepabostanti
„Saldainiai yra didelė mano gyvenimo dalis nuo pat vaikystės. Tėtis anuomet turėjo įmonę, kuri platino saldainius, tad, net būdamas pradinuku, važiuodavau klijuoti lipdukų ant prekių už sutartą atlygį. Šeštoje klasėje išbandžiau save ir pardavimų vadybininko rolėje – mūsų mokyklos valgyklai įsiūliau sausainių ir saldumynų. Dėka valgyklos vedėjos atvirumo, šis pasiekimas įžiebė azartą ir paskatino tolimesnėms veikloms, tad vos baigęs universitetą įkūriau didmeninės prekybos įmonę“, – pasakoja D. Juškys ir tikina, jog būtent tuomet pamatė, kokia saldumynų įvairovė egzistuoja pasaulyje ir kokių įdomių, ypatingų jų yra. „Žinoma, klientai niekuomet nebūtų išdrįsę jų užsakinėti, o pabandyti vis tiek norėjosi, tad sukūriau „Candy Pop“, – teigia jis.
Vaikinas pažymi, jog saldumynų verslas niekada nebūna nuobodus, o tai – bene svarbiausia priežastis, kodėl juo užsiimant tiek daug metų, visada galima atrasti vis kažką naujo ir judėti pirmyn. „Mes dirbame itin dinamiškoje srityje, kurioje nuolat susiduriame su naujomis tendencijomis, skoniais ir formatais. Saldumynų pasaulis yra toks, kaip ir pati pop kultūra, kuriai jis priklauso – kiek paviršutiniška, bet smagi ir neįpareigojanti. Kartais sveika per daug visko nepermąstyti, pasimėgauti paprastais dalykais. Tokį požiūrį siekiame perteikti ir savo parduotuvėse: sukuriame linksmą nuotaiką, nuolat stebiname savo klientus, skatiname juos atrasti kažką naujo“, – pasakoja D.Juškys.
Į lentynas patenka tik ypatingi produktai
Pagrindinė „Candy Pop“ asortimento sudarymo užduotis – neturėti to, ką galima rasti pagrindiniuose Lietuvos prekybos centruose. Būtent todėl čia užsukę klientai dažnai lieka apstulbę – juk 14 skirtingų rūšių „Fanta“ gėrimų tikrai nėra matę niekur kitur, o ką jau kalbėti apie kitus ypatingus gaminius, tokius kaip „Pop Tarts“ pusryčių pyragėliai, „Sour patch“ guminukai, Japoniškos „Pocky“ sausainių lazdelės ar „Snickers“ grietinėlė kavai.
„Daug savo prekių importuojame iš JAV, Azijos, vakarų Europos šalių. Vengiame žemesnės kokybės produktų – mano manymu, geriau saldumynus valgyti rečiau, bet kokybiškesnius. Dėl šių priežasčių pas mus galima rasti tokių gaminių, kuriuos Lietuvoje sunku sutikti, nes jie skirti ne mūsų rinkai. Vieni tokių – saldumynai iš kino juostų. Jie – savotiškai ypatingi, nes sukuria įdomų jausmą. Tu tarsi gali fiziškai įsigyti tai, ką ankščiau matei tik ekrane. Tai gali būti pasukų alus ar stebuklingosios pupelės iš „Hario poterio“ filmų, „DUFF“ gėrimas iš „Simpsonų“, „Pringles“ traškučiai „Rick and Morty“ fanams ar visa gama „Pokemon“ gėrimų“, – teigia pašnekovas.
Gamintojų paieška – parodų metu
D.Juškys pažymi, jog bene visi „Candy Pop“ asortimente esantys saldumynai yra atrinkti kasmetinių parodų metu. Jose yra tiesiogiai bendraujama su esamais gamintojais, vietoje ragaujamos jų naujienos, ieškomi nauji produktai. „Saldumynų ir kitos, su maistu susijusios, parodos mums yra itin svarbios. Kartais į jas važiuojame su aiškia užduotimi kažką surasti ir atsivežti, o kartais tiesiog spontaniškai atrandame naujų gaminių. Įdomu tai, jog parodų metu, vakarais, gamintojai organizuoja ir neoficialius vakarėlius. Pavyzdžiui, vienas gamintojas visuomet rengia kartingų čempionatą, tad tu gali susirungti su jų gamybos vadovu trasoje, o vėliau su importuotoju iš Švedijos pasidalinti patirtimi.“, – pasakoja vaikinas.
Jis priduria, jog visa tai – tik ilgos kelionės dalis, mat „Candy Pop“ tikslas – užsitikrinti pirmą vietą klientų mintyse, kad šiems nebetektų susimąstyti, kur įsigyti saldumynų. „Dėl šios priežasties stengiamės, kad parduotuvė būtų pačioje patogiausioje vietoje. Neseniai „Candy Pop“ atvėrė duris Kaune, o dabar jau investuojame ir į elektroninės prekybos infrastruktūrą. Praėjęs karantinas atvėrė akis ir parodė, jog šis prekybos būdas tinkamas ir mūsų kategorijai. Tikimės, kad ateityje elektroninę prekybą pasiūlysime ir mūsų kaimynams“, – teigia D.Juškys.