Pasak Gintarės Kitovės, „Iki“ komunikacijos vadovės, pokyčius įkvėpė besikeičiantys pirkėjų lūkesčiai ir šaltuoju metų laiku išaugantis karštų gėrimų išsinešimui populiarumas.
„Pastebime, kad vis daugiau žmonių dėl įvairių priežasčių iš savo mitybos raciono išbraukia produktus, kuriuose yra laktozės. Kad ir jie galėtų mėgautis mėgstamos kavos su pienu skoniu, „IKI Express“ parduotuvėse pristatėme pieną be laktozės. Stiprėja ir tendencijos rinktis ekologiškesnius produktus, todėl arbatų asortimentą taip pat atnaujinome, daugiau dėmesio skirdami natūralių skonių įvairovei. O kartu šiais pokyčiais ir dar kartą parodome, kad kokybė neturi kainuoti brangiai – pirkėjams kavos ir arbatos kainos išliks tokios pačios“, – sako G.Kitovė.
Pirkėjai jau gali ragauti naujų natūralių arbatų, kurioms naudojamos tikrų uogų ir vaisių tyrės – aviečių-mėlynių arba mangų-pasiflorų. Norintiems tradicinių arbatos skonių, nuo šiol „IKI Express“ siūloma aukštą kokybę rodančio „Billa BIO“ prekės ženklo žalioji „sencha“, juodoji, vaisių, žolelių, taip pat ciberžolių „chai“ arbatos.
Karštais gėrimais – nuo šviežiai paruoštos kavos, įskaitant espresso, latte ir cappuccino, šokoladinių gėrimų iki įvairių skonių arbatų – prekiaujama tinklo „IKI Express“ parduotuvėse. Jos įkurtos išskirtinėse lokacijose, didžiųjų miestų centruose ir pritaikytos greitam apsipirkimui – yra tarsi didelės užkandinės ir turi išskirtinį iki 6 tūkst. prekių asortimentą. Čia siūlomas platus jau paruoštų patiekalų pasirinkimas, o sveriamų produktų vitrinose galima įsigyti karštų produktų, šviežių sumuštinių, jose vietoje kepamos bandelės, galima įsigyti karštų gėrimų.
„Puodelis kavos pakeliui į darbą ar tiesiog prireikus daugiau energijos – itin populiari prekė „IKI Express“ parduotuvėse. Lyginant su praėjusiais metais, išgeriamų puodelių skaičius išaugo beveik dešimtadaliu. Jų paklausa dar labiau ūgteli prasidėjus šaltajam sezonui, kai daugelis su karšto gėrimo puodeliu rankoje mėgsta pasivaikščioti po šventiškai jau pasipuošusį miestą. Pirkėjai vertina, kad gėrimą galima įsigyti iškart, negaištant daug laiko ir stoviniuojant eilėse, o puodelio kainos prasideda vos nuo 99 centų“, – sako G.Kitovė.
Įvairovė – „Iki“ tinklo stiprybė
Plečiama pasiūla atsižvelgiant į skirtingus mitybos įpročius – nuoseklus „Iki“ žingsnis rūpinantis visais savo pirkėjais. Pasak tinklo atstovės, asortimentas kruopščiai kuriamas galvojant apie įvairius klientų poreikius, išlaikant aukštą kartelę kokybei.
„Prie kavos puodelio dažnas mėgsta pasilepinti kvapniu, gardžiu kepiniu. Ne be reikalo „Iki“ užsitarnavęs konditerijos gaminių gerbėjų simpatijas – švieži skanėstai pas mus gimsta tik iš aukščiausios kokybės produktų. „Su meile IKI“ tortuose, pyraguose ir pyragaičiuose nenaudojame narvuose laikomų vištų kiaušinių. Galime sakyti, kad konditeriai saldėsius gamina taip, kaip namuose – naudoja tik tikrą grietinėlę, sviestą, aukščiausios rūšies miltus. Pirkėjai gali būti tikri, kad mūsų gaminiuose nebus ir jokių dirbtinių saldiklių. Skiriame daug dėmesio, kad receptams parinktume tik pačius geriausius produktus, kurie pateisintų mūsų pirkėjų lūkesčius. O šviežios bandelės, taip pat ir pirkėjų numylėtieji kruasanai, „Iki“ parduotuvėse iš krosnių traukiami bent 3 kartus per dieną, taip rūpinantis maksimaliu jų šviežumu“, – sako G.Kitovė.
Pasiryžimą ne tik pateisinti, bet ir pranokti pirkėjų lūkesčius rodo ir visai neseniai dar labiau pagausėjęs į sveiką, tvarų gyvenimo būdą orientuotų produktų pasirinkimas. „Iki“ lentynose atsirado naujų skanių, maistingų, visiškai augalinės kilmės produktų, kurie tinkami ir veganams, ir visiems, kurie ieško įdomesnių pasirinkimų. „Vegavita“ – pirmasis privatus prekės ženklas „Iki“ parduotuvėse, kurio visa produkcija yra 100 proc. augalinės kilmės.
„Turėdami vieną plačiausių parduotuvių tinklų visoje šalyje, visuomet esame arčiau savo pirkėjų. Todėl rūpinamės, kad galėtume kuo labiau palengvinti jų kasdienybę – mūsų parduotuvėse už gerą kainą jie ras to, ko reikia tą dieną. Ar tai būtų karštos kavos puodelis, ar šventinis tortas – savo pirkėjams siekiame užtikrinti geriausią kokybę už patrauklias kainas“, – pažymi G.Kitovė.