„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose

Dar prieš kelis metus apie burbulines arbatas Lietuvoje niekas nebuvo girdėjęs, tačiau staiga gatves užplūdo puodeliais su apačioje nusėdusiais rutuliukais nešini žmonės. Kas pasikeitė? Ogi pas mus susikūrė „Formosa“ – pirmieji burbulinės arbatos kavinių šeimininkai. Kaip gimė idėja visame pasaulyje vieną populiariausių gėrimų atvežti į Lietuvą? O kaip sekėsi lietuvius su juo supažindinti? Apie tai kalbamės su vienu iš Ogmios mieste įsikūrusios kavinės „Formosa“ šeimininku Eividu Petruliu
„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose
„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose / Partnerio nuotr.
Temos: 2 Arbata Restoranas

Verslo idėją įkvėpė studijos užsienio universitete

Pašnekovas tikina, jog idėja burbulinių arbatų verslą pradėti Lietuvoje kilo pamačius sėkmingus tokių kavinių pavyzdžius užsienyje. „Tai prasidėjo kai pats dar studijavau Amerikoje. Ten šie gėrimai yra ypač populiarūs ir būdamas studentas su draugais nuolat važiuodavau jų nusipirkti. Vienas iš mano kursiokų anuomet buvo taivanietis, atvykęs būtent iš tos šalies, kurioje ir atsirado šie gėrimai, tad visa tai ilgainiui paskatino domėtis pačiu konceptu, kaip šie gėrimai yra gaminami ir iš kur jie atsiranda. Pagalvojau, kodėl jie yra populiarūs visame pasaulyje, o Lietuvoje jų dar niekas nepažįsta? Būtent ši mintis ir paskatino šią situaciją keisti. Tad pasikviečiau draugą iš Taivano į Lietuvą ir pradėjome kurti“, – pasakoja E.Petrulis.

Partnerio nuotr./„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose
Partnerio nuotr./„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose

„Formosa anksčiau buvo vadinamas Taivanas, todėl pasirinkome būtent tokį pavadinimą norėdami pabrėžti, kad atvežame taivanietišką produktą į Lietuvą. Iš pradžių tiesiog vylėmės supažindinti lietuvį su tradicinėmis taivanietiškomis burbulinėmis arbatomis, o vėliau, pamatę poreikį, labai išplėtėme asortimentą, kad kiekvienas rastų tai, kas patinka“, – teigia vyras.

Svečiavimasis Taivane įkvepia naujų idėjų

E.Petrulis tikina, jog „Formosa“ komanda didžiuojasi visais sukurtais gėrimais, mat šie yra labai skirtingi. „Mūsų meniu galima rasti virš 50 skirtingų gėrimų rūšių, tad, manau, kiekvienas atras kas jam patiks. O prieš karantiną dar spėjome apsilankyti Taivane ir sukurti šiuo metu labiausiai mėgstamą gėrimą visoje Azijoje – rudojo cukraus pieno arbatą su kremo puta. Mūsų kolektyvui šiuo metu tai yra pirmasis pasirinkimas“, – teigia pašnekovas. Jis pažymi, kad „Formosa“ komandai labai pasisekė, mat visus reikiamus ingredientus pavyksta gauti iš vieno geriausių tiekėjų Taivane, su kuriuo darbuotojai ne tik palaiko glaudžius ryšius, bet ir kartą į metus pas jį svečiuojasi – tobulina receptus bei ieško naujovių.

Partnerio nuotr./„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose
Partnerio nuotr./„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose

„Žinoma, karantinas ir mums smogė netikėtai ir stipriai, kaip ir daugeliui verslų. Na, bet tai privertė tik dar sunkiau dirbti. Tuo laikotarpiu atidarėme elektroninę parduotuvę. Joje prekiaujame savo produkcija, kurią naudojant galima pasidaryti burbulinės arbatos namuose, tad nuo šiol mūsų gėrimų mėgėjai galės mylimais skoniais mėgautis ir neišeidami iš namų“, – pasakoja E.Petrulis.

Partnerio nuotr./„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose
Partnerio nuotr./„Formosa“ – taivanietiški skoniai Lietuvos miestuose

Naujienos

„Formosa“ ikūrėjas pažymi, jog būtinybė viską planuotis likus dar pusmečiui šįkart išgelbėjo nuo karantino spąstų. „Vasarą pasitikome su daug naujienų, kadangi viską spėjome užsakyti dar iki jam prasidedant. Krovinys iš Taivano keliauja 3 mėnesius, tad mus pasiekė būtent beprasidedant vasaros sezonui! Esame apsirūpinę, tad galime laisvai naujais skoniais stebinti lietuvius.“, – džiaugiasi E.Petrulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų