Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!

„Grill London“ – restoranas, kuriam klientų meilė neblėsta

Prie Ogmios mieste įsikūrusio „Grill London“ restorano įėjimo išvydus nusidriekusią eilę, klientų veidų jau nebepuošia nuostaba. Tai – šio restoranų tinklo, duris Kaune atvėrusio jau prieš šešerius metus, kasdienybė, padiktuota unikalios aukštos kokybės, kiekvienam patrauklios kainos ir plataus pasirinkimo dermės. Apie „Grill London“ plėtrą, naujausius pokyčius bei ypatingų skonių paslaptis kalbamės su restoranų tinklo rinkodaros vadovu Andriumi Bakanu.
„Grill London“ – restoranas, kuriam klientų meilė neblėsta / Partnerio nuotr.

Gimęs iš siekio sukurti vietą, kurioje valgyti būtų malonu pačiam

Pasak A.Bakano, unikalią nišą apčiuopti leido laikas, praleistas dirbant maitinimo įstaigų sektoriuje, bei nuolatinė vartotojų poreikių stebėsena. „Šioje srityje netrumpą laiko tarpą dirbome dar prieš atverdami pirmojo „Grill London“ restorano duris, todėl jau buvome įgavę tikros patirties, prisilietę prie rinkos ir jos poreikių. Matėme, ko ieško ir tikisi klientai. Tad neilgai trukus pastebėjome nišą grilio patiekalus siūlančių maitinimo įstaigų tarpe ir ėmėmės darbo“, – prisiminimais dalinasi pašnekovas. Jo teigimu, „Grill London“ restoranų koncepcija gimė iš siekio sukurti vietą, kurioje pačiam norėtųsi valgyti kiekvieną dieną. „Norėjome atrasti dermę tarp itin kokybiško maisto, protingos kainos ir plataus pasirinkimo, kuris yra būtinas norint, kad klientas grįžtų kasdien. Būtent tuomet gimė savarankiško patiekalų komplektavimo idėja, suteikianti klientui galimybę norimą valgį susikurti pačiam, prie kepsnio pasirenkant garnyrus ir padažus“, – pasakoja A.Bakanas. Anot jo, šis „Grill London“ išskirtinumas leidžia atliepti kiekvieno kliento skonį bei poreikius – patrauklų patiekalą čia susikurs ir norintys pavalgyti lengvai bei sveikai, ir ieškantys kaloringesnių bei sotesnių valgių.

Anot A.Bakano, daugelio smalsumą sužadinančius restoranų tinklo pavadinimą ir interjerą nulėmė pirmojo „Grill London“, prieš šešerius metus įkurto prekybos miestelyje „Urmas“, pastato eksterjeras. „Jis buvo pastatytas taip, jog atrodė kaip iš akies traukta senovinė Londono autobusų stotis. Tai buvo visiškas atsitiktinumas, padiktavęs pavadinimą bei paskatinęs perteikti šią dvasią ir kituose restoranuose. Ne viename jų yra dekoratyvinės lentos su traukinių tvarkaraščiais bei kiti Londonui būdingi akcentai“, – teigia pašnekovas.

Partnerio nuotr./Patiekalai

Į priekį veda noras būti pirmiems ir meilė griliui

A.Bakano teigimu, tai, kad įmonei stipriai plečiantis ir atveriant vis naujų restoranų duris Lietuvoje bei užsienyje, patiekalų kokybė nenukenčia, lemia didžiulė meilė šiai sričiai ir nuolatinis domėjimasis naujausiomis tendencijomis. „Galiu drąsiai teigti, jog esame šios srities fanatikai – nuolat domimės naujausiomis gamybos technologijomis, keliaujame po parodas ir visame pasaulyje lankome maitinimo įstaigas, suteikiančias mums šviežių idėjų. Mūsų siekis nuolat būti priekyje lemia tai, jog praėjus ne vieneriems metams po pirmojo restorano atidarymo, vis dar džiuginame klientus aukščiausios kokybės maistu ir apsilankymo patirtimi“, – pasakoja A.Bakanas ir priduria, jog šių metų pradžioje duris atvėrusi „Grill London“ gamybinė bazė bei virtuvių įrangą papildžiusios „Josper“ anglies kepsninės atneš dar daugiau teigiamų pokyčių.

Partnerio nuotr./Gamybinė bazė

Pasak pašnekovo, naujojoje gamybinėje bazėje yra užtikrinamas „Grill London“ meniu siūlomų patiekalų skonių vientisumas visuose tinklo restoranuose. „Joje centralizuotai gaminame tam tikrus patiekalų komponentus, tokius kaip padažai, marinatai ir kt. Tokiu būdu užtikriname, kad visuose mūsų restoranuose skonis ir kokybė būtų identiški“, – tikina A.Bakanas ir pabrėžia, jog gamybinėje bazėje sumontuota naujausia ir išmaniausia įranga yra viena moderniausių šioje srityje.

Partnerio nuotr./Josper grilis

Kalbėdamas apie restoranuose naudojamą įrangą ir maisto gamybos ypatumus, „Grill London“ rinkodaros vadovas pastebi, jog visai neseniai virtuvėse senosios keramikinės kepsninės buvo pakeistos moderniomis „Josper“ anglies kepsninėmis. „Tai griliaus ir orkaitės derinys, tituluojamas griliaus ferariu ir jau 50 metų lyderiaujantis geriausiose pasaulio virtuvėse. Jame ruošiamas maistas tobulai apskrunda, nepraranda sultingumo, įgyja unikalų skonį bei subtilų dūmų aromatą“, – pasakoja A.Bakanas, tačiau priduria, jog, visgi, geras ir skanus patiekalas prasideda nuo jo sudedamųjų dalių, kurių gamybos metu tereikia nesugadinti. Jo teigimu, būtent todėl „Grill London“ restoranuose didžiulis dėmesys yra skiriamas į virtuves atkeliaujantiems produktams – šių atrinkimas atliekamas remiantis individualiai sukurta ir daugelį metų tobulinta sistema, siekiant užtikrinti tik aukščiausios rūšies produktų patekimą į klientų lėkštes.

Partnerio nuotr./Šonkauliai

Atidus požiūris į patiekalų sudedamąsias dalis, šių gaminimas su meile bei rūpestis kiekvienu klientu lemia neblėstantį lankytojų susidomėjimą ir norą atvykti pietauti ar vakarieniauti tik čia. „Grill London“ rinkodaros vadovas išreiškia lūkestį, jog šis dar ilgus metus neblės, o išalkusius klientus pavyks vis iš naujo nustebinti.

Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai