„Per šventes artimuosius norime nustebinti ne tik dovanomis, bet ir išskirtiniais patiekalais. Mūsų prioritetas – pasiūlyti itin aukštą kokybę už prieinamą kainą, todėl nuolat ieškome sprendimų, kurie padėtų tai įgyvendinti. Pasitelkdami „Lidl“ privačius prekės ženklus, įvairias akcijas bei platų asortimentą, siekiame užtikrinti, kad kalėdiniu laikotarpiu pirkėjai visas reikiamas prekes už žemą kainą galėtų rasti vienoje vietoje“, – sako A.Bubnelis.
Sutaupyti padės pirkinių planavimas
„Lidl“ užsakymu bendrovės „Norstat“ atlikta apklausa atskleidė, kad šiemet tik 22 proc. Lietuvos gyventojų planavo reikiamus produktus šventėms įsigyti iš anksto. Aktualus išlieka prekių sąrašo sudarymas – šiemet taip apsipirkti planuoja 23 proc. apklaustųjų.
„Iš anksto kruopščiai suplanuotas apsipirkimas leis išvengti neplanuotų išlaidų ir ramiai išsirinkti prekes dar prieš prasidedant Kalėdų karštinei parduotuvėse. Kad pirkėjai spėtų šventėms reikalingus produktus įsigyti anksčiau ir apsipirkimas būtų sklandesnis, šventinę prekybą pradėjome dar lapkričio mėnesio pradžioje. „Lidl“ parduotuvėse galima įsigyti kalėdinius privataus prekės ženklo „Favorina“ saldumynus, taip pat savo šventinį meniu papildyti gurmaniškais ir išskirtiniais „Deluxe“ linijos produktais“, – vardina „Lidl Lietuva“ atstovas.
Verta žinoti, jog dar kruopščiau suplanuoti šventinius pirkinius gali padėti prekių leidiniai arba pasiūlymai, kuriuos galima rasti programėlėje „Lidl Plus“.
Privatūs prekės ženklai – aukšta kokybė už mažą kainą
Apklausa taip pat parodė, kad itin nedaug – vos 3 proc. – Lietuvos gyventojų, rinkdamiesi prekes kalėdiniam stalui, atkreipia dėmesį į produkto prekės ženklą. Tai rodo, kad žmonės noriai įsigyja ir privačių prekės ženklų produktus, kadangi juos yra išbandę ir įsitikinę, kad gaus ne tik gerą kokybę bei prieinamą kainą, bet ir sutaupys.
„Net 90 proc. mūsų asortimento sudaro privačių prekės ženklų produktai, kurie išsiskiria mažesne kaina. Tokios prekės gaminamos itin dideliais kiekiais – tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Taip pat į privačių prekės ženklų produktų kainą neįeina papildomi rinkodaros kaštai, todėl pirkėjams nereikia papildomai mokėti už reklamą, pakuotę ar žinomo gamintojo vardą“, – akcentuoja A.Bubnelis.
Jo teigimu, privačių prekės ženklų produktai ne tik kainuoja mažiau, bet ir išsiskiria aukšta kokybe: „Ją pirkėjams garantuojame gamintojams ir tiekėjams taikydami itin griežtus reikalavimus. Be to, daugelis mūsų privačių prekės ženklų produktai gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir gerai žinomų prekės ženklų produkcija, todėl pirkėjai gali įsigyti pamėgto skonio produktus už mažesnę kainą.“
Šiuo metu Lietuvoje veikia 78 „Lidl“ parduotuvės 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.