Kalnapilis nealkoholinis pristato naujieną – nealkoholinį alaus kokteilį su vitaminu D

Sparčiai auganti nealkoholinio alaus rinka Lietuvoje atspindi besikeičiančius vartotojų poreikius: vis daugiau šalies gyventojų tarp alternatyvų alkoholiui dairosi sveikesnių gėrimų su vaisių sultimis bei vitaminais. Tarp šių alternatyvų – ir nealkoholinio alaus kokteiliai, papildantys vasarą dažniausiai vartojamų gėrimų asortimentą.
Laimingi žmonės
Laimingi žmonės / 123RF.com nuotr.

„Jau anksčiau buvo galima pastebėti, kad Lietuvos vartotojai yra neabejingi maisto produktų ir gėrimų kokybei, tačiau pastaruoju metu itin ryški tendencija, kad vis daugiau žmonių mažina cukraus vartojimą, domisi maisto produktų ir gėrimų sudėtimi bei jų papildomomis vertėmis. Siekis gyventi sveikiau vis labiau įsigali, tad panašu, kad poreikis sveikesniems gėrimams tik stiprės“, – komentuoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė Asta Briedienė.

Vienas iš gamintojos tvarumo strategijos tikslų – augti greičiau nei auga rinka nealkoholinio alaus segmente. Tai atspindi ir vartotojų lūkesčius, kuriais remiantis ir kuriami nauji produktai.

Kalnapilio nuotr./Kalnapilis nealkoholinis pristato naujieną – nealkoholinį alaus kokteilį su vitaminu D
Kalnapilio nuotr./Kalnapilis nealkoholinis pristato naujieną – nealkoholinį alaus kokteilį su vitaminu D

„Visada yra galvojama apie tai, ko nori vartotojai – kokio produkto, jo skonio ir savybių. Kurdami naujus gėrimus pradedame nuo idėjos, tik tada ieškome žaliavų, darome bandomuosius mėginius su mažais kiekiais, laboratorijoje, testuojame, ragaujame ir renkamės geriausią variantą. Tai gali užtrukti ir labai ilgai, bet svarbiausia yra patenkintas vartotojas, kuris galėtų mėgautis aukštos kokybės ir jo lūkesčius atitinkančiu produktu“, – pabrėžia A.Briedienė.

Kasmet šviesiojo nealkoholinio alaus kokteilių asortimentą atnaujinanti „Kalnapilio-Tauro grupė“ šiai vasarai pristatė naujieną – „Kalnapilis Lite“ granatų skonio nealkoholinį alaus kokteilį, papildytą vitaminu D.

„Šįkart nusprendėme nealkoholinio alaus kokteilių asortimentą papildyti kokteiliu su granatų skoniu, kuris itin tinkamas atsigaivinti karštą vasaros dieną. Kad kokteilio maistinė vertė būtų dar didesnė, jį papildėme vitaminu D, kurio itin trūksta mūsų platumose gyvenantiems žmonėms“, – vardija „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė.

Šviesiojo nealkoholinio alaus kokteilių „Kalnapilis Lite“ kolekciją iki šiol sudarė 4 skoniai: citrinų, arbūzų, vyšnių ir greipfrutų.

Naujo produkto sukūrimą lydi iššūkiai

Pasak aludarės A.Briedienės, kuriant naujus nealkoholinio alaus kokteilius netrūksta ir iššūkių – ne tik atsirinkti vartotojams patiksiantį skonį, bet ir sulaukti reikiamų žaliavų, kurių tiekimas šiuo metu užtrunka kur kas ilgiau.

„Niekada nekuriame tik vieno skonio kokteilio, bandome įvairius jo poskonius. Pavyzdžiui, kurdami naująjį granatų skonio nealkoholinį alaus kokteilį „Kalnapilis Lite“ išbandėme kelis skirtingus jo variantus, kurie skyrėsi savo saldumu ir aromatu, juos testavome, maišėme ir gaminome ne po vieną kartą, kol išrinkome geriausią variantą. Kartais naujam produktui pakanka vos 3 degustacijų, o kartais ir 6-7 degustacijų yra per mažai“, – gamybos proceso subtilybėmis dalijasi „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė.

Nors dalis vartotojų renkasi tradicinius skonius, kurių populiarumas neblėsta ir kelerius metus – nealkoholinio alaus kokteilius su citrinų, greipfrutų ar vyšnių skoniu, A. Briedienės teigimu, vis dėlto nemažai vartotojų yra linkę išbandyti naujoves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis