Taigi, kas tas Dubajaus šokoladas? Štai diningout.com rašoma, kad tai aukštos kokybės šokoladas, įdarytas skrudintos kataifi tešlos ir pistacijų kremo mišiniu. Kataifi yra Artimųjų Rytų ir Viduržemio jūros regiono ingredientas, gaminamas iš švelnių, plonų smulkintos fillo tešlos gijų. Gaminant batonėlį, kataifi tešla supjaustoma mažais gabalėliais ir pakepinama svieste.
Tada kataifi sumaišoma su pistacijų kremu, kurį galima pasigaminti namuose arba nusipirkti jau supilstyto į stiklainius. Dažnai į ryškiai žalią kremą dedama cukraus arba medaus, kad būtų saldesnis. Priklausomai nuo to, kas gamina, gali būti dedama migdolų, kardamono ir kitų prieskonių. Galiausiai mišinys storu sluoksniu užpilamas ant atvėsusio šokolado, o ant viršaus užpilama dar daugiau šokolado.
Šis šokoladas gimė Dubajuje įsikūrusioje „Fix Dessert Chocolatier“ šokoladinėje. Jo įkūrėja Sarah Hamouda kuria įvairius įdarytus šokoladinius batonėlius, tačiau labiausiai vartotojų dėmesį patraukė pistacijų kremas ir kataifi tešlos duetas, tapęs degančia „TikTok“ ir kitų socialinių tinklų platformų naujiena.
Devynerius metus Dubajuje gyvenanti 38-erių metų moteris 2021 m. pradėjo kurti šį prekės ženklą kaip papildomą verslą. Įkvėpta savo nėštumo, britų kilmės verslininkė nusprendė sukurti kažką daugiau nei „tipišką“ šokoladą, rašo CNN.
Vaizdo įrašas, kuriame TikTok maisto influencerė Maria Vehera valgo batonėlį savo automobilyje, iki šiol buvo peržiūrėtas milijonus kartų, o šimtai žmonių nuo to laiko nufilmavo savo reakcijas į batonėlius arba sukūrė receptus, bandydami Dubajaus šokoladą pasigaminti namuose.
„Tiesą sakant, nė karto nemaniau, kad tai taps pasauliniu reiškiniu“, – sako S.Hamouda ir priduria, kad dėl šokolado jai rašo žmonės nuo Kanados iki Argentinos ir Rumunijos. „Tai, kas vyksta, yra beprotiška“, – sakė ji.
200 gramų svorio šokolado plytelės kaina yra 20 JAV dolerių. S. Hamouda sako, kad per dieną galima pateikti ne daugiau kaip 500 užsakymų, tačiau paprastai jie išparduodami per kelias minutes.
Internete žmonės dalinasi ir savo pasigaminta šio šokolado versija ir, pasirodo, tai nėra sudėtingas darbas! O kalbant apie skonį – draugų čia surasti sunku. Vieni maisto influenceriai šį šokoladą dievina, kiti rašo, kad tai – pernelyg brangus malonumas ir dargi apsunkina skrandį. O ką manote jūs?