Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lauros Mazalienės taupymo patarimai: laikytis pirkinių plano ir numatyto biudžeto

Infliacija pareguliavo daugelio pirkinių krepšelio turinį. Dažnas pirkėjas, šiuo metu eidamas apsipirkti su tuo pačiu biudžetu, kaip ir anksčiau, maisto produktų įsigyja mažiau. Dėl to verta skirti didesnį dėmesį apsipirkimo įpročiams: atidžiau planuoti pirkinių sąrašą, griežčiau laikytis nusistatyto pirkinių biudžeto ir skirti laiko savo meniu planavimui. Nuomonės formuotoja, verslininkė Laura Mazalienė taip pat akcentuoja psichologinę apsipirkimo pusę: svarbu vykti į parduotuvę su aiškiu tikslu ir nepasiduoti emocijoms, pildant pirkinių krepšelį. Prekybos tinklo „Rimi“ komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva primena, kad norint palaikyti savo klientų siekį efektyviai planuoti kasdienes išlaidas, visoje Lietuvoje buvo sumažintos daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastos kainos, todėl sutaupyti tapo dar lengviau.
Laura Mazalienė
Laura Mazalienė / Asmeninio archyvo nuotr.

Planavimas – geriausia investicija į finansų ir laiko taupymą

Tris vaikus su vyru auginanti nuomonės formuotoja Laura Mazalienė vadovaujasi paprastomis, bet laiko patikrintomis taisyklėmis, padedančiomis efektyviai apsipirkti ir ženkliai sutaupyti. „Pats svarbiausias įprotis, padedantis ekonomiškai tvarkyti šeimos finansus, tai nusistatytų pirkinių ir biudžeto plano laikymasis. Todėl svarbu vykti į parduotuvę su aiškiu tikslu, – įsitikinusi moteris. – Tikrai ne kartą yra buvę, kai važiuojant namo po darbo be maisto plano, ieškai, ką nupirkti sočiai vakarienei, o išeini su brokoliais, braškėmis ir pesto padažu. Viskas kaip ir skanu, bet tarpusavyje nedera. Lieki ir nevalgęs, ir neprotingai paskirstęs pinigus.“

Be to, L.Mazalienė pabrėžia, jog šeimoje visada vadovaujasi maisto planu su baziniais produktais, kuris nuolat pildomas. Vis dėlto, verslininkė mėgsta ieškoti naujienų parduotuvėse, tačiau ne visada leidžia jas sau įsigyti, jei pirkimo metu produktas nelabai reikalingas: „Iš pradžių atrodo, jog labai daug laiko atima maisto plano susidėliojimas visai savaitei, bet iš tikrųjų – ne. Tai didžiulė investicija, taupanti šeimos finansus, kai lankantis parduotuvėje žinai, ko ieškoti. Apsipirkinėjame „Rimi“, kuri neseniai sumažino 300 mėgstamų produktų įprastas kainas iki bene žemiausių rinkoje, tad nereikia medžioti akcijų ir dėlioti meniu pagal jas.“

Svarbu atsižvelgti į visų šeimos narių poreikius

Nuomonės formuotoja vadovaujasi dar vienu principu šeimoje, kad maisto produktai nebūtų švaistomi: „Svarbiausia įsiklausyti ir atsižvelgti į šeimos poreikius, derintis prie jų dienotvarkės. Jei vaikams vakare baseino treniruotė, tai vakarienės namuose, vadinasi, nebus. Tokiu atveju namuose turi būti produktai, iš kurių galima paruošti maistą išsinešti. Savotiška „raganavimo“ galia – numatyti gyvenimo ritmą ir tempą į priekį.“

Be to, šeima dažnai kreipia dėmesį į daugiafunkcinius produktus, iš kurių galima pagaminti įvairių patiekalų. L.Mazalienė kaip pavyzdį pateikia daugelio mėgstamus produktus – cukiniją ir lydytą sūrelį: „Iš cukinijos gaminame ir garnyrą, ir blynus, dar naudojame salotose, o lydytas sūrelis tinka tiek sumuštiniams, tiek makaronams.“ Verslininkė išties vertina efektyvius apsipirkimo įpročius. Anot jos, maisto produktų kainų skirtumai paskatino atsakingiau žiūrėti į mitybos planavimą ir pasidžiaugti jau turimais įgūdžiais. Taip pat moteris priduria, kad kasdien geros reguliarios prekių kainos suteikia daug daugiau stabilumo planuojant pirkinių krepšelį, ypač – kai maisto prekėms išleidžiama didelė visų pajamų dalis.

Verta apsipirkti viename prekybos centre

Prekybos tinklo „Rimi“ atliktos pirkėjų apklausos parodė, kad žmonės linkę lyginti maisto produktų kainas skirtinguose prekybos tinkluose. Dėl to, ieškodami pigiausių prekių, dažnai apsiperka keliose parduotuvėse. „Rimi“ komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva teigia, kad prekybos tinklas atsiliepia į žmonių norą sutaupyti ir greitai, patogiai apsipirkti.

„Atlikta apklausa parodė, kad 40 proc. pirkėjų stebi kainas skirtinguose prekybos centruose. Nuo šiol pirkėjams nebereikia to daryti – prekybos tinklo „Rimi“ pristatyta kampanija leidžia mėgstamas prekes už patrauklią kainą įsigyti vienoje vietoje. Taigi, nebereikia rinktis tarp keleto skirtingų prekybos vietų, norint susirinkti savo kasdienį produktų krepšelį, užteks vos vieno apsilankymo „Rimi“ fizinėje parduotuvėje arba užsakymo suformavimo elektroninėje erdvėje“, – pažymi komercijos operacijų vadovė.

Buvo sumažintos įvairių prekių, kurių gali prireikti kasdieniniam gyvenimui, kainos: šviežios mėsos ir jos gaminių, žuvies produktų, pieno, grietinės, jogurtų, sūrio produktų ir sūrio gaminių. Taip pat duonos, kruopų, makaronų, kosmetikos, buities ir kitų kasdienio apsipirkimo prekių. „Šios prekės prekybos tinklo parduotuvėse ir elektroninėje „Rimi“ parduotuvėje žymimos specialiu euro ženklu. Mums labai svarbus pirkėjų noras sutaupyti ir apsipirkimo patirties kokybė, tad imamės visų priemonių, jog jį palengvintume“, – teigia O.Suchočeva.

Nuomonės formuotoja L.Mazalienė dalijasi kiaušinių su graikišku jogurtu, keptais smidrais ir druska receptu, kuriam rinkdamasi produktus moteris atkreipė dėmesį ir į specialiu euro ženklu „Rimi“ parduotuvėje pažymėtas prekes.

RECEPTAS

Kiaušiniai su graikišku jogurtu, keptais smidrais ir druska

Patiekalui reikės:

  • Kiaušinių;
  • Graikiško jogurto;
  • Smidrų;
  • Žiupsnelio druskos, pipirų ar kitų mėgstamų prieskonių.

Gaminimo eiga:

  1. Smidrus lengvai pakepame keptuvėje ir paskaniname druska.
  2. Išverdame kiaušinius.
  3. Virtus kiaušinius sumaišome su jogurtu, druska ir pipirais.

Skanaus!

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos