Dubajaus šokolado bumas
Vienas ryškiausių metų hitų – Dubajaus šokoladas – Lietuvoje itin greit užkariavo parduotuvių lentynas. „Neseniai atlikome eksperimentą ir šį šokoladą įtraukėme į savo produktų asortimentą. Šis išskirtinis desertas sulaukė milžiniško susidomėjimo ir itin greitai buvo išparduotas. Socialiniai tinklai tapo pagrindiniais šio produkto populiarumo kūrėjais.
Žmonės visgi nori išbandyti tai, kas jau išgarsėjo internete ar užsienio rinkose. Taigi, šį populiarų desertą planuojame įtraukti į nuolatinį mūsų asortimentą. Šio šokolado gerbėjai galės juo mėgautis visada, kai tik panorės“, – sako degalinių tinklo „Circle K“ vyr. kategorijų vadovė Lietuvoje Inga Galinienė.
Švelniai gazuotas vanduo su kofeinu – alternatyva kavos mėgėjams
Dar vienas sezono hitas – švelniai gazuotas vanduo su kofeinu. Šis gėrimas pelnė populiarumą tarp energijos pageidaujančių, bet kavos nemėgstančių ar norinčių ką nors naujo išbandyti klientų.
„Ši kavos alternatyva taip pat sulaukė klientų dėmesio.
Matome, kad šio gėrimo populiarumas vis auga, ypač šiltuoju metų sezonu. Jis pasižymi ne tik subtilia burbuliukų gaiva, bet ir žemesne kalorijų verte, lyginant su daugybe kitų energiją teikiančių alternatyvų.
Jis patrauklus ir dėl patogumo – galima mėgautis bet kurioje vietoje, be įprastų kavos ruošimo ritualų“, – priduria I. Galinienė.
Neįprasti užkandžių pasirinkimai
Degalinių tinklo atstovė pastebi, kad klientai vis dažniau ieško sveikesnių ir įdomesnių užkandžių. Dar vienas TOP pasirinkimas – didelio susidomėjimo sulaukę „shiitake“ grybai ir žirnių ankštys.
„Atsiradus šiai naujienai iš karto pamatėme, kad tokie užkandžiai turi likti nuolatiniame asortimente. Sulaukėme labai daug dėmesio socialiniuose tinkluose, klientai dalinosi istorijomis „Instagram“ ir „Facebook“ platformose.
Šie užkandžiai kepami vakuume, todėl išsaugo daugiau maistinių medžiagų, bei išlaiko formą ir skonines savybes. Stebime, kad būtent produkto maistingumas tampa vis svarbesne sąlyga renkantis užkandžius, net jeigu už sveikesnę alternatyvą tenka sumokėti daugiau“, – sako I. Galinienė.
Tai, jog klientai daugiau dėmesio skiria produktų maistinėms savybėms, rodo ir sumuštinių kategorijoje išaugusi tortilijų paklausa.
„Praėjusį balandį savo klientams pateikėme 4 naujus skonius: su kebabo mėsa, su vištienos filė, su vištienos kepsneliais bei vegetarišką versiją. Šios naujienos sumuštinių kategorijos pardavimus padidino 2 proc.
Stebime, kad tortilijos tapo patraukliu pasirinkimu dėl savo sudėties – klientai renkasi mažiau duonos, daugiau įdaro“, – pastebi vyr. kategorijų vadovė.
Daugkartiniai puodeliai – ir mada, ir atsakingas pasirinkimas
Dar viena madinga tendencija – daugkartinių puodelių naudojimas. Įvairios skatinimo akcijos ir pirkėjų sąmoningumo augimas padeda populiarinti daugkartinių puodelių paklausą.
„Vis daugiau pirkėjų renkasi spalvingus daugkartinius puodelius, kurie tampa ne tik tvariu bei praktišku sprendimu, bet ir stiliaus detale ar prie garderobo derančiu aksesuaru.
Šią mados tendenciją išties labai palaikome ir itin skatinime. Pasirinktą karštą gėrimą skanaujant daugkartiniame puodelyje visuomet taikome nuolaidą, kuri gali siekti ir pusę gėrimo sumos. Tokios akcijos iš tiesų teigiamai veikia vartotojų įpročius – 2024 metais kavos daugkartiniuose puodeliuose pardavimai augo daugiau nei du kartus. Šios tendencijos rodo, kad lietuviai aktyviai seka pasaulines naujoves ir į savo kasdienybę įtraukia modernius sprendimus, kurie ne tik atitinka jų poreikius, bet ir tampa gyvenimo būdo dalimi“, – atskleidžia I. Galinienė.