Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ ironiškoje reklamoje pašiepė hipsteriškai rafinuotą požiūrį į kavą

Jei vertinate kokybišką kavą, domitės jos paruošimo būdais, tačiau esate išsaugoję sveiką požiūrį į mados bangas, greičiausiai nesyk esate stebėjęsi kiek egzaltuotu kai kurių žmonių požiūriu į šį gėrimą. Taigi, jus turėtų pralinksminti taikli „McDonald's“ reklama, siūlanti ironiškai pažvelgti į hipsterišką apsėdimą kava.

Keisti indai, iš kurių kapsi tamsus skystis, burtažodžius primenantys kavos pupelių aromatų įvardijimai, o kur dar kavos skoniai, poskoniai ir prieskoniai... Ir, žinoma, jos pateikimas – mikroskopiniuose puodeliuose, stiklainiuose, rankų darbo keramikų kūriniuose. Pagaliau, įspūdinga ir pačios kavos, ir ją lydinčių desertų kaina, prietemos apgaubtos dizaineriškos kavinės ar kavinės-galerijos, kur kartais galima išvysti pačių keisčiausių baldų.

Kadras iš reklamos
Kadras iš reklamos

Juk šie momentai iš hipsteriškų kavos vietų atpažįstami ne tik Londone ar Berlyne, bet ir Lietuvoje, ar ne? Tad nors rimtas kavos mėgėjas vargu, ar trauks į „McDonald's“ pasimėgauti kava, nemažas tiesos krislas agentūros „Leo Burnett“ Londono skyriaus sukurtame filmuke yra.

Akivaizdu, kava verta pagarbos ir dėmesio, tačiau pamaiviškumas ir snobizmas bet kurioje srityje ilgainiui darosi juokingas. Kviečiame pažiūrėti reklamą, įdomu, galbūt atpažinsite save!?

VIDEO: McCafé | TV Ad | McDonald's UK

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?