02 24

Nida rekomenduoja: pavyks visada, tiks visiems – klasikinis tiramisu

Jei kada gyvenime apsisuktų galva nuo desertų gausos, jei pasimestumėt, negalėdami išsirinkti, kuris tiktų labiausiai, jei netyčia supanikuotumėt, jog kažkas nesigaus, nesugebėsit ar nespėsit, kai tik prireiks kažko paprasto, populiaraus, patikimo, patogaus (nes pagaminamo iš anksto), lengvai serviruojamo, tinkamo bet kuriuo metų laiku, bet kokiai progai ir bet kokiai kompanijai – visada prisiminkit, kad yra toks klasikinis desertas tiramisu. Aš ir pati, žinokit, tarsi vaikas kaskart apsidžiaugiu jį iš naujo „atradusi“... Ir kaskart žemai nusilenkiu mintyse tiramisu sumanytojams – šiam desertui išties nėra lygių, jam ne be reikalo lemta gyvuoti amžinai.
Nidos Degutienės tiramisu
Nidos Degutienės tiramisu / Asmeninio arch. nuotr.

Neseniai viename TOP Melburno restoranų vakarieniavome su ypač garbingais svečiais. Itališkos virtuvės meistrai nė nemėgino priblokšti kokiais nors įmantriais patiekalų dizainais, iš po gaubtų besiskverbiančiais dūmais, padažų taškeliais lėkštėse...

Pagrindines roles čia atliko tiesiog tobuli ingredientai ir nesugadinta klasika: dar ryte vandenyno bangų skalautos austrės, šviežutėlė burata, saldūs iki begalybės pomidorai, popieriaus plonumo aštuonkojų karpačio, tobulai iškepti steikai, iki raudonumo iškūrentoje krosnyje iškeptos česnakinės fokačios, rankomis pagaminta pasta...

Kad ir koks būtų trumpas meniu, pasirinkti nėra paprasta – kiekvienas patiekalas skanesnis nei prieš tai buvęs. Užtai renkantis desertą sudėtinga nebuvo: padavėjai nė nemėgino slėpti, jog geresnės vakarienės pabaigos nei klasikinis tiramisu, tikrai neverta tikėtis. Ir jie buvo tūkstantį kartų teisūs. Ir tas anąkart ragautas tiramisu man dar kartą priminė apie save, o aš savo ruožtu apie tiramisu primenu jums.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis