Formavo kultūrą
„Drama Burger“ restoranų tinklo vadovė Brigita Matrosovaitė sako – šiandien užsukti į „Ogmios miestą“ ir paragauti jų mėsainio nėra tik galimybė įprastai pavalgyti. Apsilankymas čia, anot pašnekovės, yra dalis šio patiekalo istorijos Lietuvoje.
„Drama Burger“, B.Matrosovaitės teigimu, prieš daugiau nei dešimtmetį sostinės restoranų lankytojams patiekė tai, ką suvalgyti tuomet siūlė nebent garsieji greitojo maisto prekės ženklai. Tačiau naujoji vieta Vilniuje buvo paruošusi kitokį meniu konceptą.
„Mūsų restorano pradininkai idėją tada parsivežė pakeliavę po Londoną, Niujorką. Jie mėsainius norėjo pateikti kitaip – savaip, originaliai. Todėl tuomet dar kulinarinę naujovę pagardino specialiais padažais su peletrūnais, trumais, graikišku jogurtu. Jie siekė savitumo ir „Drama Burger“ tai įkūnijo“, – pasakoja pašnekovė.
Pasak B.Matrosovaitės, galima sakyti, kad restoranas tikrai lėmė reikšmingą įtaką mėsainių kultūros formavimuisi Lietuvoje. „Kai pradėjome veiklą, turėjome tikslą parodyti, kad jis gali būti aukštos kokybės patiekalu, kuriam svarbi kiekviena detalė – nuo natūralių ingredientų iki kruopščiai subalansuoto skonio. Tai buvo naujas požiūris į mėsainius, paskatinęs Lietuvos maisto rinką atsiverti aukštesnio lygio gatvės maisto idėjai“, – tikina ji.
„Su tokiu konceptu, – tęsia pašnekovė, – savo istoriją plėtojame ir toliau. „Drama Burger“ ir šiandien išsiskiria savo nuolatiniu dėmesiu kokybei, unikaliems receptams bei natūraliems ingredientams. Nuo pat pradžių siekėme kurti ne tik skanius ar vizualiai patrauklius, bet ir autentiškus mėsainius. Ir šis požiūris pasiteisino. Iki šiol jaučiame, kad konkurencinėje aplinkoje „Drama Burger“ įsitvirtino kaip gerai žinomas ir vertinamas prekės ženklas. Kai kurie konkurentai galbūt žiūri į mus kaip į pavyzdį ar net siekia sužinoti, kaip mums tai pavyko“.
Gerą vardą išlaikys
Per veiklos dešimtmetį, reziumuoja B.Matrosovaitė, „Drama Burger“ įgijo daug patirties, augo kartu su visa Vilniaus maisto kultūra. Didžiausia sėkmė, anot jos, buvo sukurti išskirtinį, kokybišką produktą, kuris atitiko ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinius standartus.
O juos, kaip ir patį restorano mėsainį, būtų galima sudėti sluoksniais – išlikti rinkoje leido dėmesys natūraliems ingredientams, kruopštus maisto paruošimas, unikali skonio patirtis, kuri visada buvo ir yra prioritetu.
„Nuo pat įsikūrimo 2013-aisiais formavome tvirtus santykius su vietiniais tiekėjais, užtikrinančiais aukštos kokybės žaliavas. Taip sukūrėme stiprią reputaciją tiek vietos bendruomenėje, tiek tarp miesto svečių. Žinoma, buvo ir nesėkmių. Iššūkiu pavadinčiau plėtrą į naujas lokacijas. Tačiau nesėkmės daug išmokė, geriau pažinome rinką, užaugome kaip prekės ženklas, – akcentuoja „Drama Burger“ atstovė.
Šios stiprybės, pabrėžia ji, restoranui išlikti leido ir šiuo, viešojo maitinimo sektoriui išbandymų kupinu, laikotarpiu. „Iššūkiai, su kuriais šiandien susiduria visa industrija, tikrai dideli. Restoranams padidintas PVM, išaugo žaliavų kainos, pasikeitė vartotojų įpročiai. Tačiau mes stengiamės išlaikyti balansą tarp sąnaudų kontrolės ir kokybės, nes pagrindiniu prioritetu visada vadinome nepriekaištingą produktą. Nors kainos šiek tiek keitėsi, nuolatos stengiamės savo svečiams išlaikyti geriausią įmanomą vertę. Ilgalaikė sėkmė priklauso ir nuo kliento patirties restorane. Todėl esame atviri, suprantame poreikius, išlaikome kokybės lygį, dėl kurio mus vertina. Taip, laikai nėra lengvi, bet tikime, kad siūlydami tai, ką klientai pamėgo, išsilaikysime“.
Pažada dar nustebinti
Patvirtindama savo žodžius, B.Matrosovaitė pabrėžia – „Drama Burger“ svarbiausia išlikti nuosekliems. Restoranas, tapęs vienu iš mėsainių kultūros pradininkų, ir šiandien siūlo tai, kuo tiki – kokybę, inovacijas, nepataikavimą tik trumpalaikėms madoms.
Be to, anot jos, sėkmę lemia ir kiti faktoriai. „Drama Burger“ yra vietinis prekės ženklas, stipriai įsišaknijęs Vilniaus ir Lietuvos maisto kultūroje, o toks išskirtinumas leidžia kurti artimesnį ryšį su klientais, nei didesni tinklai.
„Tačiau vien tai mūsų rinkoje neišlaikys. Todėl, kaip ir visada, judame pirmyn – planuojame pristatyti naujų mėsainių receptų, kurie derins tiek klasikinius skonius, tiek netikėtus, kūrybiškus ingredientų derinius. Mums svarbu nuolat atsinaujinti bei išlikti įdomiems savo klientams. Dėl to įkvėpimo semiamės ir iš tarptautinių mėsainių tendencijų, ir vietinių produktų. Taip pat kasdien dirbame su sezoninių pasiūlymų kūrimu – siekiame pasiūlyti patiekalų, kurie atitiktų metų laiką, pavyzdžiui, rudens ar žiemos skonius. Mūsų tikslas – ne tik išlaikyti aukščiausią kokybės lygį, bet ir nuolat stebinti savo svečius. O progų nustebti artimiausiu metu bus tikrai daug“, – pažada pašnekovė.
Visų mėsainių mylėtojų „Drama Burger“ laukia „Ogmios mieste“, Verkių g. 31, Vilniuje. Restorano telefonas: +370 616 10446, el. paštas: eat@drama-burger.lt, svetainė: http://www.drama-burger.lt.