2023 06 01

Palangos restoranų glėbys jau atviras: kokių naujienų pažėrė ir kiek augo kainos?

Nors šiluma džiaugiamės jau porą savaičių, kalendorinės vasaros pradžia net ir tuos, kurie iki šiol delsė, skatina dėliotis atostogų planus. Daug tautiečių savaitgaliui ar porai, kiti ir ilgesniam laikui rinksis poilsį Palangoje. O kokios gi atostogos be skanaus maisto! 15min domėjosi, kokių gastronominių naujienų šiais metais atsirado didžiausiame Lietuvos kurorte bei kiek vidutiniškai kilo patiekalų restoranuose kainos.
Palangoje bus ir tradicinių, ir naujų maisto pasirinkimų
Palangoje bus ir tradicinių, ir naujų maisto pasirinkimų / 15min, Vida Press nuotr.

Kaip teigia Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Ingrida Valaitienė, kurorto restoranai nelaukė kalendorinės vasaros starto ir daug jų atsidarė anksčiau, tik skirtingomis datomis – vieni net žiemą, kiti pavasarį – balandį, gegužę, o dabar veikia beveik visi.

Trys karščiausios naujienos – viešbučiuose

Tie, kas azartiškai kasmet ieško Palangoje naujienų, ir šiemet neturėtų nusivilti, jų yra ne viena. Įdomu, kad bene svarbiausios naujienos duris atveria viešbučiuose, žinoma, šie restoranai bus atviri visiems, ne tik viešbučių svečiams.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Ingrida Valaitienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Ingrida Valaitienė

„Viešbutyje „Kerpė“ atidarytas naujas restoranas „Bangos“, kuris gali pasigirti didele vynų kolekcija, jo savininkai – patyrę restoranų valdytojai vilniečiai. Kitame viešbutyje, „Palangos vėtroje“ svečių laukia taip pat naujas restoranas „Kopa kopa“, o „Grand Baltic Dunes“ – restoranas „Caca“, – vardija I.Valaitienė. Anot jos, naujienų netrūks ir aplinkui Palangą, pavyzdžiui, naujų restoranėlių, tarp kurių yra ir picerija, atsidarė Kunigiškėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis