Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Privačios etiketės produktai – dar vienas būdas sutaupyti: ta pati kokybė už mažesnę kainą

Aukšta kokybė ir mažesnė kaina – pagrindiniai kriterijai, apibūdinantys prekybos tinklo „Rimi“ privačių etikečių prekes. Anot komercijos direktorės Olgos Suchočevos, prekybos tinklo asortimente šiuo metu yra daugiau nei 3 500 privačia etikete pažymėtų produktų, kuriuos pamėgo prieinamos kainos ir aukštos kokybės santykio ieškantys pirkėjai. „Rimi“ kasmet plečia privačios etiketės produktų asortimentą, o formuojant jį skiriamas didelis dėmesys lokalumui bei tvarumui, atsižvelgiama ir į tokių produktų naudą sveikatai.
I love eco
Privačios etiketės produktai – dar vienas būdas sutaupyti: ta pati kokybė už mažesnę kainą / Rimi nuotr.

Dėmesys lokalumui ir kainai

Prekybos tinklo „Rimi“ komercijos direktorės Olgos Suchočevos teigimu, norėdami sutaupyti pirkėjai dažnai renkasi privačia etikete pažymėtus produktus: „Privačių etikečių prekių kokybė nenusileidžia ar net lenkia žinomų prekių ženklų gaminių kokybę, todėl jų kaina pirkėjams tampa svarbiu pasirinkimo kriterijumi.“

Rimi nuotr./„I love eco“
Rimi nuotr./„I love eco“

Pasak jos, reguliariai vykdomi konkursai padeda užtikrinti žemą ir konkurencingą privačių etikečių prekių kainą. Be to, skirtingai nei žinomų prekės ženklų gamintojai, privačių etikečių prekių gamintojai į kainą neįtraukia rinkodaros išlaidų, o tai leidžia pirkėjams pasiūlyti žemesnes kainas: „Visame „Rim“ asortimente šiuo metu yra daugiau nei 3500 privačia etikete pažymėtų prekių. Mažiausiai 40 proc. mūsų asortimento sudaro lokalios, Lietuvoje pagamintos prekės, o kai kuriose prekių grupėse, pavyzdžiui, pieno, šis rodiklis siekia daugiau nei 80 proc.“

„Rimi“ privačių etikečių prekes gamina ne tik Lietuvos ar Baltijos šalių, bet ir Europos gamintojai. Ne maisto prekių kategorijoje – ir Azijos gamintojai. „Visi jie sertifikuoti pagal aukštus kokybės standartus, o jų tiekiamos prekės kruopščiai tikrinamos“, – sako O. Suchočeva ir priduria, kad privačių etikečių prekių gamintojų ir tiekėjų už Lietuvos ribų „Rimi Lietuva“ ieško tik tais atvejais, kai tarp vietinių gamintojų nepavyksta rasti galinčių užtikrinti tinkamą kokybę už prieinamą kainą.

Prekybos tinklas „Rimi“ turi daugiau nei 10 privačios etiketės gaminių linijų, pritaikytų skirtingiems pirkėjų poreikiams. „Rimi Basic“ linija yra sukurta pirkėjams, kurie nori sutaupyti. Joje – produktai kasdienei maisto ruošai ir būtiniausios buities prekės. Verta atkreipti dėmesį ir į ekologiškų produktų liniją „I love eco“, o ieškantys įdomesnių pasaulio skonių, tikrai jų ras „Rimi planet“ etikete pažymėtose prekėse. Aukščiausios kokybės gaminių linija – „Selection by Rimi“ ženklu žymimos prekės, sukurtos gurmaniškam skoniui. „Rimi“ siūlo ir specializuotas produktų linijas, pavyzdžiui, „Rimi FreeFrom“, tinkančius alergiškiems ar tam tikrų ingredientų netoleruojantiems pirkėjams“, – privačios etiketės gaminių linijas pristato komercijos vadovė.

Rimi nuotr./Privačios etiketės produktai – dar vienas būdas sutaupyti: ta pati kokybė už mažesnę kainą
Rimi nuotr./Privačios etiketės produktai – dar vienas būdas sutaupyti: ta pati kokybė už mažesnę kainą

Ne tik kokybiška, bet ir sveikatai palanku

Anot O. Suchočevos, visų „Rimi“ gaminamų ir jų prekės ženklu pažymėtų produktų kokybė yra užtikrinama remiantis bendrovės įstatais ir specialiais kokybės bei tvarumo reikalavimų kriterijais, kurie bendrai taikomi visose Baltijos šalyse. Kokybės reikalavimų įsipareigoja laikytis ir tiekėjai.

„Siekiame, kad mūsų privačios etiketės gaminiai atitiktų aukščiausius kokybės standartus, būtų sveiki ir tinkami visai šeimai. Kad užtikrintume produktų saugą, maistinę vertę, tinkamas pakuotes – prevenciškai vykdome tiek vidinius, tiek išorės partnerių kokybės auditus. Privačios etiketės produktų vertinimą atlieka ekspertų komanda, jiems taikome laboratoriškai patikrintas gaminių sertifikacijas, tad garantuojame ne tik tokių produktų kokybę, bet ir užtikriname, kad juos būtų naudojami sveikatai palankesni ingredientai“, – pasakoja „Rimi“ komercijos direktorė.

„Rimi“ privačių etikečių prekėse iki 2023 m. sieks sumažinti pridėtinio cukraus ir sočiųjų riebalų kiekį 10 proc., o druskos – 15 proc. bei atsisakys kai kurių skonio ir kvapo stipriklių.

Daugiau su projektu susijusių straipsnių bei video turinio rasite čia.

Rimi nuotr./Privačios etiketės prekės
Rimi nuotr./Privačios etiketės prekės

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų