Salotų baras, kuriame unikalaus dizaino ir skonių – per akis

„Pasaulis žino „McDonald‘s“, tai kodėl negali žinoti „Fresh Post“? – ambicijų užkariauti užsienio maitinimo įstaigų rinką neslepia salotų ir žaliųjų kokteilių baro „Fresh Post“ įkūrėja Inga Tribuišienė, kviečianti į greitojo maisto kultūrą pažvelgti kitaip – sveikai.
fresh post
„Fresh Post“ įkūrėja Inga Tribuišienė / Partnerio nuotr.
Temos: 2 Salotos Pietūs

Vilniuje trejus metus skaičiuojantis „Fresh Post“ akimirksniu atrado savo ištikimiausių gerbėjų ratą, todėl šios vietos savininkė į savo kuriamą verslą žvelgia su didele meile ir atsidavimu. Pažįstančių Ingą šis jos požiūris nestebina – dar besimokydama mokykloje ji sulaukdavo daug liaupsių dėl unikalių idėjų ir kitokio mąstymo. „Nuolat girdėdavau: „Iš jos tikrai kažkas bus!” Anuomet daugelis vylėsi, kad studijuosiu mediciną, bet galiausiai pabaigiau teisės studijas ir paraleliai mokiausi... kulinarijos ir konditerijos subtilybių. Mane traukė nežinomi skoniai ir pasaulio virtuvės paslaptys, bet padirbėjusi tuometinėse valgyklose supratau, kad maisto gamyba visgi ne man. Tačiau maisto ruoša visada liko mielu pomėgiu, todėl užsukę į mano namų virtuvę nustebtumėte, kiek ten yra įvairiausių indų ir maisto gamybai skirtų įrenginių. Prieš dvidešimt metų užsimaniau specialiai paelijai gaminti skirtos keptuvės, o tai daug kam tada atrodė egzotika. Man reikėjo ir viskas! – nusijuokia I.Tribuišienė.

Partnerio nuotr./„Fresh Post“ įkūrėja Inga Tribuišienė
Partnerio nuotr./„Fresh Post“ įkūrėja Inga Tribuišienė

„Fresh Post“ salotų ir žaliųjų kokteilių baro idėja Ingą aplankė taip pat seniai. Viskas prasidėjo nuo jos šeimos jau dvidešimt penkerius metus kuriamo šarminio vandens verslo. „Ar žinojote, kad šarminio vandens struktūra visiškai skiriasi nuo iš čiaupo tekančio vandens? Šarminiu vandeniu rekomenduojama plauti vaisius ir daržoves, nes tik juo yra pašalinama visa chemija, naudojama šių produktų ilgaamžiškumui pratęsti. Paragaukite įprastu vandentiekio ir šarminiu vandeniu nuplautą pomidorą – pastaruoju būdu nuplautas pomidoras kvepia taip, tarsi ką tik nuskintas iš šiltnamio, kitoks ir skonis, – tikina I.Tribuišienė – Taip sykį pamaniau, kodėl gi neįkūrus maitinimo įstaigos, kurioje vaisiai ir daržovės būtų plaunami būtent šarminiu vandeniu, o patiekalų kokybė, šviežumas ir jų pateikimas visada išliktų nepriekaištingi? Subūriau profesionalų komandą ir mes kartu sukūrėme tai, kuo dabar galime didžiuotis. Todėl visiems pradedantiesiems verslininkams linkiu drąsos ir nenustoti svajoti – viskas įmanoma!“

Partnerio nuotr./Salotų baras, kuriame unikalaus dizaino ir skonių – per akis
Partnerio nuotr./Salotų baras, kuriame unikalaus dizaino ir skonių – per akis

Vilniuje Gynėjų ir Lvovo gatvėse esantys „Fresh Post“ nors ir vadinasi salotų barais, maisto kokybe niekuo nenusileidžia restoranams. Vištiena, jautiena, kiauliena ir lašiša termiškai apdorojama ir cirkuliuojama šiuolaikiniais būdais, laikomasi reikalaujamų temperatūrų, o, tarkime, paruošti jautieną užtrunka net aštuonias valandas. Todėl nei skonis, nei skiriamasis dėmesys klientui nenusileidžia restoranams. Verslininkė džiaugiasi, kad prie patiekalų kūrimo proceso prisijungė ir Liuksemburge vykusio pasaulio kulinarijos čempionato „Culinary World Cup 2018“ šaltųjų patiekalų kategorijoje bronzą pelnęs Artūras Samavičius. Ne paskutinėje vietoje ir unikalus salotų pateikimo būdas kartoninėje dėžutėje, kuris 2017 metais pelnė Lietuvos dizaino apdovanojimą: atvėrus kartoninę dėžutę ji išsikleidžia į lėkštę, o šalia puikuojasi bandelė ir pasirinktas padažas.

Partnerio nuotr./Salotų baras, kuriame unikalaus dizaino ir skonių – per akis
Partnerio nuotr./Salotų baras, kuriame unikalaus dizaino ir skonių – per akis

„Nuolat tobuliname receptus, tobulėjame ir patys, o netrukus laukia ir dar vienas iššūkis – būtent mūsų sukurta prieskonių linija. Orientuojamės ne į patiekalų gausą, o jų kokybę ir šiandien galime pasiūlyti aštuoniolika skirtingų salotų ir aštuonis žaliųjų kokteilių variantus. Nors pastebimas sezoniškumas, populiariausių penketukas nesikeičia. Lankytojai dažniausiai renkasi salotas su vištiena ir šonine, Cezario, jautienos, burokėlių ir ožkos sūrio, vytinto kumpio ir fetos, – pasakoja „Fresh Post“ įkūrėja. – Pirmuosius metus sunkiausia buvo paneigti mitą, kad salotos nėra sotus patiekalas. Porcijos čia tikrai ne mažos, o atlikę vietinį tyrimą galime teigti, kad net 60 proc. mūsų klientų – vyrai. O tai jau daug ką pasako (nusijuokia). Todėl manau, kad maitinimo įstaigoms tokie svarbūs žodžiai kaip: skaniai, sočiai ir sveikai „Fresh Post“ tikrai apibūdina. Vienas malonumas tiems, kurie panorės franšizės būdu atidaryti mūsų restoranus Lietuvoje ar idėją plėtoti užsienyje. Panašu, kad jau visai netrukus...“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis