Šviežio pašto barus verslo pašonėje įkūrusi pašnekovė neabejoja – kokybiška mityba lemia darbo produktyvumą: „Pasirinkę visavertį, subalansuotą maistą, gali dirbti daug ir efektyviai, o tai – svarbu verslui.“
Pasauliui keičiantis, o žmonėms renkantis darbą iš namų, vis dažniau maistinės mūsų pašto dėžutės klientus siekia per kurjerius – Woltą, Boltą, Lėkšte.lt.“
„Dirbdami didmiesčių verslo centruose, orientuojamės į nuolatinius mūsų lankytojus – biurų darbuotojus. Seminarų, konferencijų ir verslo pietų metu susilankstanti salotų dėžutė jiems – saugus, sveikas ir kokybiškas pasirinkimas. Taigi, atsižvelgami į susiklosčiusią situaciją, maistą jiems tiekiame į namus ar biurus.
Plėtrą nulėmė sėkmė Vilniuje
Vilniuje Gynėjų ir Lvovo gatvėse įsikūrusiuose verslo centruose jau ketvirtus metus sėkmingai gyvuojantys verslininkės įkurti salotų barai pamėgti šalia dirbančių ir besimokančių klientų, dažnai čia duris varsto ir maistą į namus pristatantys kurjeriai. Dėl pandemijos besikeičiant vartotojų mitybos įpročiams mieste I.Tribuišienė siūlo greitą ir saugią alternatyvą – šviežių salotų užsakymą išsinešimui: tai puikus sprendimas daug laiko namuose leidžiančioms poroms ar šeimoms.
Salotų baruose siūlomo maisto kokybė nenusileidžia geriausių restoranų meniu. Aštuoniolikos rūšių salotomis ir aštuoniais žaliaisiais kokteiliais požiūrį į greitojo maisto kultūrą Lietuvoje keičianti verslininkė dėmesio ir pagyrų dėl unikalių savo idėjų sulaukdavo jau mokykliniais metais.
„Fresh Post“ užuomazgos, kaip tikina pati Inga, neatsiekamos nuo ilgamečio jos šeimos, šarminio vandens, verslo. Ilgai svarsčiau kol ryžausi įkurti maitinimo įstaigas, kuriose vaisiai ir daržovės būtų plaunamos būtent šarminiu vandeniu, o patiekalų kokybė, šviežumas bei pateikimas išliktų nepriekaištingas.
„Šarminio vandens struktūra nesulyginama su tekančiu iš čiaupo. Plaunant vaisius ir daržoves šiuo vandeniu iš jo pašalinama chemija, naudota produktų ilgaamžiškumui pratęsti. Bent penkias minutes šiuo vandeniu plautos daržovės kvepia ir yra traškios tarsi tik nuskintos iš šiltnamio, kitoks ir skonis“, – tikina tik šarminį vandenį nuosavame versle naudojanti I.Tribuišienė.
Salotos – vyrams ir jaunimui
Pašnekovė džiūgauja, kad per pastaruosius metus smarkiai keitėsi lankytojų suvokimas apie salotas. Jos nėra tik nesotus užkandis ir tikrai nėra orientuotos vien moterims. Geriausiais laikais per pietus 60 proc. mūsų lankytojų sudarė vyrai, tai iškalbinga ir mitus paneigianti statistika“, – teigia sveiką ir subalansuotą alternatyvą greitam maistui didmiesčių verslo centruose pasiūliusi pašnekovė.
„Jei pasaulis vertina „McDonald‘s“, kodėl negalėtų įvertinti „Fresh Post“? – didelių ambicijų neslepia I.Tribuišienė. Verslo planus penkmečiui į priekį kurianti moteris viliasi, jog pandemija neužtruks, nes daugelis verslų šiandien gyvi tik geresnių laikų viltimi. Jai pačiai vilties teikia ir sveikesnius gyvenimo įpročius besirenkanti jaunoji karta. „Vilniuje Gynėjų gatvėje esančios mokyklos jaunimas jau ne vienerius metus skanauja mūsų ruoštas Cezario salotas, trintų vaisių kokteilius. Jaunajai kartai nebereikia įrodinėti daržovių naudos“, – sąmonėje įvykusiu lūžiu džiūgauja pašnekovė.
Unikalios idėjos barų savininkė į kuriamą verslą žvelgia su didele meile ir atsidavimu. Tai matyti ir iš genialiai apgalvotų jos verslo pakuočių: skirtingų rūšių salotos pateikiamos ekologiškose, delne telpančiose, kartotinėse dėžutėse, kurios 2017 metais pelnė Lietuvos dizaino apdovanojimą. Atvertos jos, tarsi, gėlės žiedas, išsikleidžia į lėkštę, o šalia lieka vietos bandelei ir salotų padažui.
Meniu – be išankstinių paruoštukų
Paprašyta įvardinti lietuvių labiausiai numylėtų salotų penketuką, I.Tribuišienė išskiria salotas su vištiena ir šonine, Cezario, jautienos, burokėlių ir ožkos sūrio, vytinto kumpio ir fetos. „Klientų norus kiek pakoreguoja sezoniškumas, bet siūlomo asortimento visiems metų laikams gana“, – atvira „Fresh Post“ įkūrėja.
„Mūsų bare salotos – be išankstinių paruoštukų. Gaminamos tik žmogui užsakius, iki karantino – toje pačioje erdvėje prie klientų akių. Toks veiksmas sąmoningas: siekiame, kad lankytojai matytų, kaip tvarkomasi estetiškoje ir šiuolaikiškoje virtuvėje. Kitas mums svarbus momentas – greitis. Mūsų klientai nelaukia, visi jie skuba, taigi, esame ištikimi savo šūkiui – vitaminai darbui per maksimaliai trumpą laiką neaukojant kokybės.
Net iš kelių virtuvės šefų rankų į ekologiškas salotų dėžutes keliaujanti lašiša, vištiena, jautiena, apdorojama kruopščiai ir higieniškai. Salotų dėžutėse nerasite vakarykščių produktų, o daržoves rinkdamiesi pirmenybę teikiame mažiesiems Lietuvos augintojams. Paragavę, regis, tik iš daržo tiektų daržovių salotų, baro dėžutėje, žmonės vis dažniau pasidomisi franšizės verslu. Šis kelias vilioja ir užsieniečius, esu sulaukusi užklausų iš Kanados, Europos ir Azijos. Tikiu, kad šią idėją galima pritaikyti visame pasaulyje! Taigi, greitasis šviežių salotų baras savo kokybe galėtų konkuruoti su didžiaisiais pasaulio tinklais“.